اسباب بازی بادی - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

پس برای جلوگیری از ایجاد خطر حتماً باید محدوده سنی را رعایت شود. فهرست زیر، فهرست بازیکنان تیم ملی فوتبال زیر

توسط مدیر سایت در 6 اردیبهشت 1402

پس برای جلوگیری از ایجاد خطر حتماً باید محدوده سنی را رعایت شود. فهرست زیر، فهرست بازیکنان تیم ملی فوتبال زیر ۲۳ سال چین برای شرکت در بازیهای آسیایی ۲۰۱۸ است که در تاریخ ۱۰ آگوست ۲۰۱۸ اعلام شد. ماشینهای سکهای که تنباکو تحویل میدادند نیز در سال ۱۶۱۵ در انگلستان راه اندازی شدند. بخش متحرک (نیمه محرک) که روی قسمت متحرک ماشین تزریق بسته میشوند و سیستم و مکانیزم بیرون اندازی قطعات اکثراً در آن قرار دارد. معمولا شرکتهای مطرح تولیدکننده استخرهای بادی این استخرها را از جنس PVC میسازند که هم بسیار سبک است و هم اینکه انعطاف پذیری خوبی دارد. از ویژگیهای PVC میتوان به مقاومت بالا، انعطافپذیری، ضد آب و ضد حساسیت بودن آن اشاره کرد. اغلب تولید کنندگان معتبر قلعه بادی از pvc فشرده و مرغوب برای تولید این محصول استفاده می کنند ، چرا که این جنس دارای دامنه تحمل وزن بسیار بالایی است و حالت فنری به قلعه می دهد که باعث می شود قلعه بسیار انعطاف پذیر و محکم باشد. در حالی که در انگلیسی آمریکایی به صورت “jewelry” است. یکی از این ویژگیها مواد اولیه تشکیل دهنده اسباب بازی است که باید از مواد اولیه و با کیفیت تولید شده باشند زیرا این گروه از کودکان بسیار حساس هستند و مواد شیمیایی غیر استاندارد تأثیرات بدی بروی آنها خواهند داشت.

استخر دایرهای: این استخرها به شکل دایره هستند و در اندازهی نسبتا بزرگی طراحی می شوند، معمولا بچهها علاقه زیادی به این مدل استخر دارند، دیواره این استخرهای بادی با نوارهای بادی رنگی رنگی ساخته شده اند که همین امر جذابیت آنها را برای کودکان چند برابر کرده است. تور فوتبال بادی داری 3 لایه بادشونده مجزا بوده که جدا از هم باد می شوند . معمولا این محصولات بادی را از نوع وینیل تولید می کنند بنابراین به راحتی در برابر ضربات، مقاوم و مستحکم باقی می مانند و کیفیتشان افت نخواهد کرد. هرچه قلعه بادی از لایه های بیشتری تشکیل شده باشد و به عبارتی ضخیم تر باشند، دارای بدنه مقاوم تری خواهند بود . کودکان به طور مداوم روی این محصولات در حرکتند و به بالا و پایین میپرند، بنابراین بدنه قلعه باید دارای ساختاری بسیار مستحکم و مقاوم باشد که بتواند به خوبی در برابر این فشار ناشی از وزن کودکان مقاومت کند و آسیب نبیند . علاوه بر این به ظرفیت و تعداد کودکانی که قرار است در این استخر بازی کنند، توجه نمایید. بادی بودن استخرها فرصتی مناسب برای بازی و آموزش کودکانی است که از شنا کردن در محیط های عمیق میترسند و نگرا هستند که در طی شنا سر یا بدنشان به گوشههای استخر برخورد کند و آسیب ببیند. C᠎onte nt h᠎as be en c reated by G SA Conte᠎nt Generator᠎ D᠎emoversi​on​!

استخر مستطیلی: شکل ظاهری این استخرها مستطیلی است و به کمک تیوپی که در آن تعبیه شده، باد میشود و به وسیلهی آب ریختن درون آن، پر خواهد شد. درون بسته بندی وسایل بادی برچسب تعمیرات تعبیه شده است که شما در صورت وارد شدن آسیب به اسباب بازی بادی می توانید توسط این آن تجهیزات بازی بادی خود را تعمیر کرده و دوباره با خیالی اسوده از آن استفاده کنید. شما باید به این نکته توجه کنید که سرسره بادی لبه های تیز و برنده نداشته باشد و همه قسمت های آن صاف و یکدست باشد تا یک محیط سالمی را برای کودکان فراهم کند. کیسه بوکس بادی به هیچ عنوان به دستان ظریف بچه ها آسیبی وارد نمی کند و وسیله ای ایمن برای بازی آن ها است. کلبه بازی سازهای آماده است که محیط ایمن و جذابی را برای بازی کودک فراهم میکند. یک صندلی که کودک به راحتی و بدون کمک بزرگترها بتواند روی آن بنشیند. تیوپ یا حلقه شنا از دسته لوازم بادی استخر کودک است که میتوانید آن را براحتی باد کرده و به کمک آن کودک شما روی آب بماند و به تفریح بپردازد.

فضای داخلی این اسباب بازی های بادی از هوا پر شدهاند که در صورت برخورد کودکان هیچ خطری به آن ها را تهدید نمی کند و هیچ گونه آسیبی به کودکان در حین بازی وارد نمی کند. این محصولات با توجه به طراحی جذاب و ساختار حرفه ای که دارند می توانند فضای بسیار لذت بخشی را برای بچه ها به تصویر بکشانند و لحظات پر نشاطی را برای آن ها به ارمغان بیاورند. نکته قابل توجه دیگر ضخامت لایه های تشکیل دهنده است که این محصولات ممکن است ضخامت های متفاوتی داشته باشند. استخر توپ یکی از تجهیزات بادی است که کودک در پارک ها و شهربازیها عاشق بازی با آن ها هستند. قیمت استخرها از دیگر المان هایی است که هنگام خرید باید به آن توجه کنید تا بتوانید بهترین گزینه را متناسب با بودجه خود نتخاب کنید. در هنگام خرید وسایل بادی باید سن مخاطب خود را در نظر بگیرید و متناسب با سن او وسیله بازی بادی مورد نظر را خریداری شود.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن
avatar
کاربر سایت
تاریخ ثبت : 6 اردیبهشت 1402