9 چیزهایی که باید درباره بازوبند شنا بدانید

این رخداد در کودکانی که جثهی کوچکتری دارند بیشتر به چشم میخورد. ازاینرو لازم است حین استفاده از این بازوبندها

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

این رخداد در کودکانی که جثهی کوچکتری دارند بیشتر به چشم میخورد. ازاینرو لازم است حین استفاده از این بازوبندها به اشیائی که در محیط پیرامونتان قرار دارند توجه کنید. این بازوبند بادی استخر کودک برای سنین 1 الی 3 سال مورد استفاده قرار گرفته در حالی که مدل بزرگتر آن برای بازه سنین 3 الی 6 سال مناسب خواهد بود. ایرج داناییفرد پسر علی داناییفرد که با تیم پاس به قهرمانی جام تخت جمشید رسیده بود، در این فصل به جمع آبیپوشان اضافه شد. با توجه به غیرمنتظره بودن این نتیجه، پرویز خسروانی بخشی از بازیکنان تیم را به کمکاری یا سهلانگاری در جریان مسابقه متهم کرد. این دو بازیکن به دنبال حضور در میدانهای بینالمللی و همزمان با رکود فوتبال داخلی در سال ۱۳۵۷ راه تیمهای آمریکایی را در پیش گرفتند. محرم عاشری، حسن روشن و سعید مراغهچیان گلزنان تاج در این شهرآورد بودند. مسابقات لیگ تخت جمشید پس از بازگشت تیم ملی از جام جهانی در تابستان ۱۳۵۷ پیگیری گردید اما در شهریور ماه و پیش از رسیدن به نیمفصل، به دلیل گسترده شدن دامنهٔ انقلاب به تعطیلی کشیده شد. مسابقات جام حذفی ۵۷-۱۳۵۶ در بهار و تابستان ۱۳۵۷ و همزمان با برگزاری اردوی آمادگی و حضور تیم ملی در جام جهانی آرژانتین ادامه یافت و تاج با پیروزی در مراحل یک چهارم و نیمهنهایی به فینال راه یافت و در نهایت در دیدار فینال در ۱۲ تیر ۱۳۵۷ با پیروزی ۲ - ۰ برابر هما قهرمان این مسابقات شد.  Data w᠎as gen erated with the ᠎help of GSA Con᠎tent᠎ G ener᠎ator Demov​er​sion.

دو مرحله یک شانزدهم و یکهشتم نهایی مسابقات در آبان و آذر ۱۳۵۶ برگزار شدند و سپس ادامه مسابقات به سال بعد موکول شد. با حضور شهباز در جام تخت جمشید، رویارویی تاج و شاهین این بار به نوع دیگری ادامه یافت. در این فصل برای نخستین دورهٔ مسابقات جام حذفی فوتبال ایران نیز برگزار گردید که تاج طبق قرعه در مرحله یک شانزدهم نهایی برابر تهرانجوان قرار گرفت و بعد از تساوی ۱-۱ در وقتهای معمول و اضافه در ضربات پنالتی ۵-۶ مغلوب شد و از در همان گام نخست از دور رقابتها کنار رفت. در اواخر بازیهای لیگ، رایکوف نیز در پایان یک دورهٔ تقریباً ۶ ساله که با کسب عناوین قهرمانی در ایران و آسیا همراه بود، نیمکت تاج را ترک کرد. پرویز مظلومی نیز پس از دو فصل بازی در تیم تراکتورسازی تبریز به تاج بازگشت. تعداد بازیکنان ملیپوش تاج نیز به مراتب بیشتر بود، اگر چه ملیپوشان این تیم در آن زمان به دلیل شکست برابر تیم ملی استرالیا و ناکامی در راهیابی به جام جهانی ۱۹۷۴ از روحیهٔ مناسبی برخوردار نبودند. Data has be᠎en g ener​ated ​wi​th G​SA Content Gener ator D᠎em​oversi᠎on᠎.

خیر، توجه به این نکته مهم است که جلیقههای شنا وسیله نجاتی نیستند پس جایگزین مناسبی به عنوان انواع جلیقه نجات شنا نمی باشند. پیوستن جمعی از بزرگان تاج به تیم شهباز تهران نیز از رویدادهای مهم فصل ۵۵−۱۳۵۴ فوتبال ایران بود. خداحافظی کارو حقوردیان از رویدادهای مهم این فصل بود. این سرعت ناشی از باله های بلند این نوع فین می باشد. این محصول دارای ابعاد 20 در 15 سانتی متر بوده و در بسته بندی خود یک جفت قرار داده شده است از همین رو برای هر دو دست مورد استفاده قرار می گیرد. تیم تاج در دو بازیاش در این دو مرحله به ترتیب تیمهای تهرانجوان و ایرانجوان بوشهر را مغلوب کرد. در این ویدیو راه اندازی بازوبند شنا اینتکس را مشاهده می کنید. شکست ۰-۶ آبیپوشان در برابر پرسپولیس در نیمفصل اول مسابقات از اتفاقات شایان ذکر این فصل بود. بخشی از این بازیکنان به همراه تعدادی دیگر از جوانان تیمهای پایهٔ تاج در قهرمانی تیم ملی فوتبال جوانان ایران در آسیا در ۱۳۵۲ نقش داشتند. در ترکیب تیم ملی ۹ نفر از ۲۰ بازیکن عضو باشگاه تاج بودند و این در حالی بود که منصور پورحیدری دیگر بازیکن تیم تاج از حضور در تیم ملی انصراف داده بود تا جا برای جوانان باز شود. A​rt ic le w as g​en er​ated  by G​SA​ Content Generat or D᠎em over sion!

فصل ۱۳۵۷ تیم تاج و فوتبال ایران با راهیابی تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی ۱۹۷۸، تحت تأثیر نخستین حضور ایران در مسابقات جام جهانی فوتبال قرار داشت. کمتر از سه ماه پیش از این بازی، دو تیم در جریان جام اتحاد به مصاف هم رفته بودند که آن دیدار با تک گل رضا عادلخانی به نفع تاج به پایان رسیده بود. پس از این بازی، جواد اللهوردی مدافع آبیپوشان با دریافت رضایتنامه از باشگاه تاج به تیم پرسپولیس پیوست. ۱۳۲۸ - ۲۲ بهمن، با تصمیم هیئت مدیره تغییر نام به باشگاه ورزشی تاج. موزه افتخارات سازمان ورزشی و فرهنگی تاج. در آن زمان، سیستم جوانان و تیمهای پایهٔ باشگاه تاج به گونهای سازمان یافته بود که به ندرت بازیکنی در ردهٔ بزرگسالان از باشگاههای دیگر به ترکیب تاج راه پیدا میکرد و عمدهٔ نیازهای تیم اصلی باشگاه از تیمهای پایه و زیرمجموعهٔ تاج برآورده میشد. و داناییفرد نیز به باشگاه تولسا رافنکس ملحق شد. در این دوره نیز همچون دورهٔ اول، ۱۲ تیم شرکت داشتند و تیمهای هما و سپاهان تیمهای تازهراهیافته به لیگ دسته اول فوتبال ایران بودند.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن