8 اخطار شاخص‌ها در مورد مرگ کاناپه بادی شما

ابعاد کاناپه به طول 231 , عرض 193 , ارتفاع 71 , ارتفاع تشک 22 سانتیمتر و تحمل وزن 200 کیلو گرم را دارد . کانا

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

ابعاد کاناپه به طول 231 , عرض 193 , ارتفاع 71 , ارتفاع تشک 22 سانتیمتر و تحمل وزن 200 کیلو گرم را دارد . کاناپه بادی تخت شو Bestway محصولی بسیار زیبا و با کیفیت از تولیدات شرکت بست وی میباشد که از سال 2013 تا کنون با توجه به کیفیت مناسب و طرح زیبا هنوز تولید و به بازار عرضه میگردد،کاناپه بادی دونفره دورنگ با ابعاد طول 200و عرض 152 و ارتفاع 64 سانتی متر و با بدنه ای از جنس پی وی سی طرح چرم و رویه و نشینمنگاه مشبک و مواج با از جیر ضد تعریق و دیزاین دو رنگ و برخوردار از حالت طبی بوده و تحمل وزن تا 270 کیلو را دارا میباشد. تمامی این محصولات و کاناپه بادی را که نام بردیم با کمترین قیمت بازار و پائین ترین قیمت به صورت عمده و جزئی عرضه مینماید . فروشگاه اینترنتی اینتکس تهران و نمایندگی اصلی و رسمی سایت اینتکس ایران با نام سایت شاپ اینتکس به صورت رسمی فعالیت میکند و تمامی محصولات بادی و کاناپه بادی تخت خواب شو اینتکس را از طریق سایت آنلاین اینتکس با پایین ترین قیمت به فروش میرساند . کاناپه بادی دو نفره تختشو بست وی نیز از محصولات پرطرفدار این برند می باشد که دارای چندین کاربرد نیز می باشد و با نام کاناپه بادی ۵ کاره نیز شناخته می شود.

کاناپه بادی محصولی کاربردی برای مسافرت و یا استراحت های رومزهر و مقطعی می باشد که دارای ویژگی های منحصربفردی بوده و می تواند گزینه مناسبی برای بسیاری از عزیزان که قصد خرید کالایی کاربردی با کمترین میزان هزینه را دارند باشد. کلیه قیمت ها در این فروشگاه بروز بوده و کالا های این مرکز به مدت یک هفته مهلت تست دارند ، پمپ های باد متصل به مدت دو سال شامل گارانتی تعویض میباشند. این کمپانی بزرگ به غیر از کاناپه بادی تخت شو محصولات بادی دیگر مانند استخر بادی , تشک بادی , مبل بادی , کاناپه بادی , استخر پیش ساخته , تخت بادی , مبل شنی , چادر مسافرتی , قایق بادی , موتور بنزینی قایق بادی , موتور برقی قایق بادی , چادر بادی کودک , وان بادی بزرگسال , وان بادی کودک , جکوزی بادی , قلعه بادی , تشک جامپینگ بادی , انواع اسباب بازی های کودکان , عروسک های بادی , لوازم شنا و جلیقه شنا , انواع پمپ تصفیه آب استخر , انواع پمپ باد برقی و فندکی و دستی , صندلی تاشو مسافرتی , انواع کیسه خواب , کیسه بوکس بادی کودکان , عینک شنا , کاناپه بادی تخت شو را تولید می کند و همگی به نوع خود در زندگی امروزه کاربرد های مختلفی را دارند .

همراه این کالا یک پمپ باد دستی مجزا نیز قرار داده شده تا به راحتی آن را در مدت زمان کمی راه اندازی نمایید. این محصول بدنه ای باکیفیت ترین نوع پی وی سی داشته تا طول عمر بالای آن حفظ شده و در اثر استفاده مدوام و یا راه اندازی و جمع اوری متعدد دچار افت کیفیت نگردد. برای راه اندازی این کاناپه بادی تخت شو نیاز بوده تا از طریق دریچه هایی که بر روی بدنه محصول بوده و یک عدد پمپ برقی اینتکس ، باد را به داخل مخزن محصول پمپاژ کنید. مواج بودن این محصول باعث می شود تا هنگامی که شما بر روی این کاناپه قرار میگیرید، فضایی بسیار کم بین بدن شما و سطح این کاناپه بادی ایجاد شده و با جریان یافتن هوا از این فضا از عرق کردن بدن شما جلوگیری می کند. همچنین از این محصول می توان بر روی آب نیز استفاده نمود که این ویژگی به کمک بدنه یکپارچه چرمی آن میسر خواهد شد. از سوی دیگر بر روی دستگیره های این کاناپه بادی اینتکس تعداد دو عدد جای بطری تعبیه شده تا شما بتوانید نوشیدنی های خود را در این بخش قرار دهید. رویه این محصولات هم عموما از نظر پارچه مخمل شکل گرفته و بخش های کناری این محصولات از نوع برزنتی طرح چرم تولید و عرضه شده است که از نظر کیفیت هم شما یک کالای با دوام را در اختیار خواهید داشت.

این فروشگاه هم در فروش محصولات با قیمت ارزان و هم در ارائه خدمات پس از فروش نظیر تعمیر محصولات و همین طور فراهم کردن اقلام همراه محصولات بادی نیز همواره بهترین عملکرد را داشته است و توانسته در طی سال های طولانی رضایت مشتریان را به دست آورد. به همین دلیل در این مطلب قصد داریم تا شما را با کاناپه بادی آشنا کنیم. برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول و یا سایر محصولات می توانید با همگاران ما در نمایندگی فروش محصولات بادی مستر اینتکس تماس برقرار نموده و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید. کاناپه بادی تک نفره تخت شو اینتکس نیز از محصولات پرطرفدار این شرکت بشمار می رود که همانند مدل دو نفره خود، دارای بدنه ای از جنس پی وی سی وینیل به همراه روکش مخملی می باشد که کاملا ضدتعریق می باشد. کاناپه بادی بهترین وسیله برای بهینه کردن فضای خانه میباشد، همانطور که میدانید امرهزه خانه های آپارتمانی کوچک بوده و استفاده از وسایلی که فضای کمتری را اشغال میکنند مروم شته، کاناپه بادی از این دست وسایل میباد، زیرا امکانی را فراهم میاورد که علاوه بر اینکه فرد میتواند روی آن بنشیند در صورت نیاز و در کمترین مدت میتواند این محصول را از کاناپه بادی به تشک بادی تبدیل کرده و دراز کشیده یا بخوابد، جنس کاناپه بادی یک نفره از پی وی سی بوده و و در قسمت رویه دارای روکش جیر مخملی میباشد، ساختار داخلی کاناپه یک نفره از کامفورت بوده که به صورت محفظه های استوانه ای در داخل بدنه و به صورت پِرِس هاس دایره ای شکل از بیرون قابل مشاهده میباشد، به علت استفاده از تکنولوژی کامفورت در ساختار داخلی کاناپه بادی یک نفره هنگام دراز کشیدن و خوابیدن روی آن فشار کمتری در قسمت پشتی و کمر احساس میگردد، برای استفاده دز حالت تشک بادی باید قسمت زیرین را باز کنید و برای استفاده در حالت کاناپه یک نفره باید قسمت جلویی را به زیر قسمت نشمنگاه تا کنید، برای باد کردن کاناپه بادی یک نفره میتوانید از انواع پمپ های باد نمایندگی اینتکس استفاده کنید. This article has been  done ​by GSA Conte nt Generator  Demoversion .

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن