پرونده کلاهبرداری از زغال سنگ: دادگاه CBI 3 سال حبس به وزیر اسبق اتحادیه Dilip Ray محکوم کرد - کلاهبرداری زغال سنگ: دادگاه به 3 سال از جمله جزای نقدی محکوم شد

[ad_1] دهلی نو: در پرونده ای مربوط به کلاهبرداری ذغال سنگ ، سه نفر از جمله وزیر سابق اتحادیه دلیپ ری توسط داد

توسط ABDOOSNEWS در 5 آبان 1399
[ad_1]
کلاهبرداری ذغال سنگ: دادگاه برای دیگران از جمله وزیر سابق اتحادیه ، دلیپ ری ، به جریمه نقدی به 3 سال محکوم شد
دهلی نو:

در پرونده ای مربوط به کلاهبرداری ذغال سنگ ، سه نفر از جمله وزیر سابق اتحادیه دلیپ ری توسط دادگاه به 3 سال محکوم شده اند. در سال 1999 ، دادگاه ویژه CBI در پرونده کلاهبرداری زغال سنگ مربوط به بی نظمی در پرونده تخصیص بلوک های زغال سنگ در جارخند در سال 1999 ، دیلیپ ری وزیر سابق اتحادیه را به سه سال محکوم کرد. دادگاه در این پرونده دو نفر دیگر را به سه سال محکوم کرد. این افراد اخیراً محکوم شده اند.

همچنین بخوانید

قاضی ویژه بهارات پرشار همچنین در هنگام صدور حکم به 10 میلیارد روپیه جریمه برای کلیه محکومین محکوم کرده است. مدافع مانو شارما ، با حضور در Dilip Ray ، گفت که ما برای وثیقه به دادگاه می رویم و همچنین علیه این تصمیم تجدیدنظر خواهی خواهیم کرد.

دادگاه همچنین برای Castron Technologies Limited (CTL) و 10 روپیه برای Castron Mining Limited (CML) جریمه ای معادل 60 روپیه محکوم کرد. دادگاه همچنین هر دو شرکت را محکوم کرد.

لطفا بگویید در اوایل این ماه ، دادگاه دلیپ ری ، وزیر امور خارجه (ذغال سنگ) در دولت واجپایی را به جرم توطئه جنایی و سایر جرائم محكوم كرد.

به غیر از ری ، دادگاه همچنین پرادیپ كومار بانرجی و نیتیا ناند گوتام ، دو مقام ارشد وقت وزارت ذغال سنگ ، Castron Technologies Limited (CTL) ، مدیران آن Mahendra Kumar Aggarwal و Castron Mining Limited (CML) را محكوم كرد. این پرونده مربوط به تخصیص "بلوک ذغال سنگ Brahmadih" در Giridih ، Jharkhand در سال 1999 است.


[ad_2]
Source link
آخرین مطالب