ویروس کرونا ویروس: بوریس جانسون ، نخست وزیر انگلیس ، اعلام کرد قفل یک ماهه در سراسر انگلیس - پس از کرونا ، فرانسه دوباره قفل شد ؛ قفل شدن در انگلیس اعمال شد

[ad_1] اعلامیه قفل یک ماهه در انگلیس (عکس نمادین) لندن: نخست وزیر بوریس جانسون با مشاهده افزایش موارد Kovid-

توسط ABDOOSNEWS در 11 آبان 1399
[ad_1]
دوباره در کرونا ، فرانسه و اکنون در انگلیس حبس شده است

اعلامیه قفل یک ماهه در انگلیس (عکس نمادین)

لندن:

نخست وزیر بوریس جانسون با مشاهده افزایش موارد Kovid-19 در انگلیس روز شنبه اعلام کرد که Lockdown-2 برای مدت یک ماه یعنی 4 هفته در کشور تحمیل خواهد شد. آماده سازی برای اجرای قوانین جدید ممنوعیت از روز پنجشنبه وجود دارد. طبق این قوانین ، مردم باید در خانه بمانند. با این حال ، برخی موارد مانند کار ، تحصیل و ورزش مجاز به بیرون رفتن از خانه هستند. نه تنها این ، مغازه های کالاهای اساسی نیز بسته خواهند شد. پیش از این ، Lockdown-2 نیز در فرانسه اجرا شده است.

همچنین بخوانید

برخلاف قفل شده در ابتدای امسال انگلیس ، این بار مدارس ، کالج ها و دانشگاه ها دایر خواهند بود. در عین حال ، بارها و رستوران ها بسته خواهند ماند. همچنین کلیه اماکن مربوط به لوکس و سرگرمی و مغازه های غیرضروری تعطیل خواهند بود. مرحله جدید قفل شدن قرار است در تاریخ 2 دسامبر به پایان برسد.

نخست وزیر انگلیس ، بوریس جانسون در یک کنفرانس خبری گفت: "اکنون زمان اقدام است زیرا گزینه دیگری وجود ندارد." وی افزود: "متأسفانه ویروس در انگلیس یا تا حدود زیادی در اروپا با سرعت بیشتری از آنچه مشاوران علمی ما پیش بینی كرده بودند در حال شیوع است."

با توجه به کرونا ، نخست وزیر انگلیس در حال آماده سازی برای برداشتن بسیاری از اقدامات جدید است ، از جمله افزایش طرح کمک مالی برای بازرگانان ، پرداخت یک ماه پرداخت اضافی به کارمندان در خانه. این پیشنهادات روز دوشنبه در پارلمان انگلیس قرار می گیرد.

ویدئو: به دلیل همه گیر شدن تاج ، مشکلات برای افراد کم درآمد افزایش می یابد


[ad_2]
Source link
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن