معرفی بهترین سایت های اخبار فناوری

اگر سایت های دارای 10 لیست برتر را دنبال می کنید و می خواهید در مورد زمینه های مختلف از بهترین افراد گرفته تا

توسط ABDOOSNEWS در 4 اردیبهشت 1400

اگر سایت های دارای 10 لیست برتر را دنبال می کنید و می خواهید در مورد زمینه های مختلف از بهترین افراد گرفته تا بهترین مد و فن آوری اطلاعات کسب کنید ، امروز با ما همراه باشید. در این پست ، ما می خواهیم شما را با بهترین منابع در زمینه TOP 10 آشنا کنیم تا بتوانید با موسیقی ، فیلم ، فضای مجازی ، مقالات علمی و بهترین ها در دنیای تجارت آشنا شوید.

بهترین سایت هایی که آخرین اخبار فناوری اطلاعات را منتشر می کنند کدامند؟

بسیاری از افراد علاقه مند به راه اندازی یک استارتاپ نمی دانند که از کجا یک استارتاپ راه اندازی کنند و یا چگونه مشتری را برای استارتاپ خود جذب کنند. اینها موارد مهمی است که کارآفرینان باید بدانند. نکته دیگری که آنها برای راه اندازی یک استارتاپ باید بدانند ، نکات کلیدی برای نامگذاری یک استارتاپ است. یک کارآفرین همچنین باید با وب سایت های خبری استارتاپ فناوری آشنا باشد. در این مقاله ، ما می خواهیم شما را با چنین وب سایت هایی آشنا کنیم.

بهترین سایت های فناوری ایران و جهان

البته پیشنهاد بهتر و کارآمدتر عضویت در خبرنامه سایت است. با عضویت در خبرنامه سایت تک 2 ، هر روز ایمیلی با لیست و عنوان کامل محتوا برای شما ارسال می شود و می توانید پیوند به محتوای مورد نظر خود را باز کرده و در صورت لزوم آن را بخوانید.

اگر وب سایت یا وبلاگی دارید که در زمینه اینترنت و رایانه فعالیت می کند ، می توانید سایت و وبلاگ خود را به تک 2 معرفی کنید ، از امکان افزودن مطالب خود به این سایت و ارسال هجوم بازدید کنندگان به سایت خود استفاده کنید.

در سال 2014 تاسیس شد و اکنون متعلق به VOX Media است و تمرکز ویژه ای بر تجارت Silicon Valley دارد. وبلاگ ها و مقالات اطلاعاتی توسط بهترین روزنامه نگاران و شخصیت های رسانه ای در بازار تولید می شوند. این پلت فرم به شما اطلاعاتی در مورد آینده فناوری و چگونگی پیشرفت آن می دهد.

سایت تک تیپ

سایت تک تیپ یکی از بهترین سایت های فناوری و آموزش کامپیوتر می باشد که به صورت کاملا رایگان مطالب آموزش را در رابطه با اینستاگرام و کامپیوتر و سیستم را در اختیار شما قرار می دهد که می توانید از خدمات این سایت در زبان فارسی استفاده نمایید.

سایت ماشابل

این پلتفرم توسط پیت کشمورگ در سال 2005 تاسیس شد ، به دلیل سرگرمی جهانی و سیستم عامل های چندرسانه ای شناخته شده است. این یک سایت سرگرمی و محتوای دیجیتال برای مخاطبان تأثیرگذار جهانی است. در مورد روند فناوری در فیلم ، سرگرمی و سایر صنایع به مخاطبان می گوید.

سایت سی نت

کلیه تغییرات در فناوری مصرف کننده را ردیابی می کند. او به هوادارانش می گوید که چگونه با این فناوری های جدید زندگی را آسان کنند. همچنین اطلاعات مربوط به خرید دستگاه ها و فناوری را فراهم می کند.

سایت ورج

جیم بانکوف و مارتی مو تاسیس شد تا بیشتر روی چگونگی تغییر فناوری در زندگی مردم عادی و آینده ای که انتظار دارند تمرکز کند. این سایت همچنین به VOX Media نگاهی می اندازد که راهنماها ، پادکست ها و مطالب تاریخی را بارگیری می کند. آنها نظرات خاص خود را در مورد انتخاب مخاطب دارند.

Listverse.com یکی از بهترین گزینه ها برای افرادی است که به دنبال قله های تاریخی و سیاسی هستند. اگر می خواهید درباره گذشته و اسلاف آن بیشتر بدانید ، حتما به این سایت مراجعه کنید. 10 سیاسی و سیاسی برتر در این وب سایت موجود است ، تنها کاری که باید انجام دهید این است که نوع دسته خود را از فهرست بالای سایت انتخاب کنید تا به تمام محتوای آن دسته دسترسی پیدا کنید.

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می شود ، دسته بندی آهنگ های برتر در این سایت شامل اطلاعات عمومی ، سبک زندگی ، دانش و جامعه است. به عنوان مثال ، در بخش اطلاعات عمومی ، یادداشت های برتر حول بهترین کتاب ها ، مسائل تاریخی ، حقایق و عقاید می چرخند. یکی از نقاط قوت این سایت طراحی خوب آن است زیرا بعد از باز کردن هر یادداشت برتر می توانید به مقاله بعدی و قبلی دسترسی پیدا کنید. همچنین می توانید با استفاده از گزینه RANDOM LIST یک نت برتر تصادفی پخش کنید. سرانجام ، در نوار کناری این سایت ، زنگ های پربازدید دیده می شود.

منابع:

http://khoobsport.ir/

http://fun-net.ir/

http://jonoob-gsm.ir/

http://pc-amoozesh.ir/

آخرین مطالب