سیاستمدار راجینیکانت مشکوک است؟ او می گوید ، فعالیت های انتخاباتی بر سلامتی من تأثیر می گذارد

[ad_1] گمانه زنی ها در مورد ورود رسمی راجینیکانت به سیاست پس از ظهور نامه آغاز شدچنای: سوپراستار راجینیکانت ا

توسط ABDOOSNEWS در 8 آبان 1399
[ad_1]

گمانه زنی ها در مورد ورود رسمی راجینیکانت به سیاست پس از ظهور نامه آغاز شد

چنای:

سوپراستار راجینیکانت امروز به بازنگری در پیوستن به سیاست های انتخاباتی اشاره کرد و گفت که او در "زمان مناسب" موضع خود را اعلام خواهد کرد در میان گمانه زنی های ناشی از نامه ای که بسیاری معتقد بودند توسط وی نوشته شده و به بیرون درز کرده است. راجی نیکانت در بیانیه ای گفت: "این نامه از من نیست اما اطلاعات مربوط به سلامتی من و توصیه پزشکان درست است."

این بازیگر 69 ساله که در دو سال گذشته در زمینه های مختلف سیاسی توزین کرده اما غواصی رسمی خود را به تعویق انداخته است ، گفت: "من با راجینی مکلم مندرم صحبت خواهم کرد و موضع سیاسی خود را در زمان مناسب اعلام خواهم کرد." رفیق صنعت فیلم وی کمال هاسان ، که نامزدهای حزب او در انتخابات سال گذشته لوک سبها شرکت کردند.

منابع نزدیک به راجینیکانت می گویند که وی در روزهای آینده عملا با حاملان دفتر حزب خود دیدار خواهد کرد و ممکن است تصمیم خود را در مورد سیاست های انتخاباتی در هفته آخر دسامبر یا اوایل ژانویه اعلام کند.

اظهارات راجینیکانت درست هفت ماه قبل از انتخابات تامیل نادو ، که به اعتقاد عمومی اولین نظرسنجی وی بود ، بیان می شود. ورود وی به جنگ انتخاباتی به عنوان "عامل X" در تامیل نادو ، ایالتی که ستارگان فیلم با موفقیت به سیاست منتقل شده اند پیش بینی شد.

صحبت در مورد تجدیدنظر در مورد راجینیکانت در آینده ای از سیاست پس از شروع نامه ای از روز چهارشنبه به صورت آنلاین آغاز شد. به نظر می رسد در این نامه همه گیر ویروس کرونا به عنوان دلیل کنار گذاشتن برنامه های سیاسی این بازیگر ذکر شده است.

به نظر می رسید این نامه نشان می دهد كه پزشك به این بازیگر توصیه كرده است كه حركات خود را محدود كند زیرا بیماری كلیوی دارد و حتی می تواند در برابر COVID-19 آسیب پذیرتر باشد. گفته می شود پزشکان به این بازیگر پیشکسوت توصیه کرده اند که تنها راه حل واکسن است و آنها مطمئن نیستند که بدن وی آن را قبول می کند.

"هیچ کس نمی داند چه موقع می آید ، حتی اگر مطمئن نباشد که بدن شما را قبول می کند. اکنون سن شما 70 سال است ، شما قبلاً پیوند کلیه کرده اید ، در مقایسه با دیگران سیستم ایمنی بدن شما ضعیف است. شما می توانید به راحتی آلوده شوید. نباید تبلیغات انجام شود ، و نه ملاقات مردم "گفته می شود پزشکان به بازیگر گفته اند.

در این نامه به نقل از راجینیکانت گفته شده است: در این نامه گفته شده است: "یک کارزار سنتی سلامتی من را پایین می آورد ... من زیاد نگران خودم نیستم ؛ نه به اندازه کسانی که در اطراف من هستند."

در ماه مارس ، راجی نیکانت ادعا کرده بود که فقط برای تصدی رئیس وزیر در انتخابات شرکت نخواهد کرد ، زیرا او واقعاً می خواهد یک تغییر مثبت را ببیند. راجینیکانت با بیان پیش نمایش حزب سیاسی خود در یک نشست مطبوعاتی در چنای ، گفته بود: "من در سال 1996 این فرصت را داشتم و آن را در 45 سالگی مورد بررسی قرار ندادم. اگر اکنون این کار را انجام دهم ، احمق خوانده می شوم."

وی همچنین تصریح کرده بود که وی علناً قصد خود برای ورود به سیاست را در تاریخ 31 دسامبر 2017 اعلام کرده بود ، حتی اگر مردم مرتباً به اظهارات وی در سال 1996 اشاره می کردند ، که اغلب به عنوان دلیل از دست دادن J Jayalalithaa و AIADMK وی در آن سال دیده می شود. او معروف گفته بود: "اگر به جیالالیتها رأی داده شود ، حتی خدا هم نمی تواند تامیل نادو را نجات دهد."


[ad_2]
Source link
آخرین مطالب