رسیدن به اهداف با قانون جذب، دروغ یا واقعیت ؟

قانون جذب دلخواه h1>رسیدن به اهداف با قانون جذب، دروغ یا واقعیت ؟قانون جذب یکی از قوانین جهان است که تمام افرا

توسط ABDOOSNEWS در 11 دی 1399
قانون جذب دلخواه h1>رسیدن به اهداف با قانون جذب، دروغ یا واقعیت ؟

قانون جذب یکی از قوانین جهان است که تمام افراد را به خواسته هایشان می رساند. اما بسیاری از افراد، آشنایی کمی با قانون جذب دارند و این موضوع باعث عدم کارایی قانون جذب برای آن ها شده است. برای دستیابی به اهداف مهم زندگی در زمینه های مختلف، یادگیری کامل قانون جذب و آگاهی از روش های استفاده از قانون جذب الزامی است. اگر تا پایان این مقاله با ما همراه باشید؛ نکات مهمی در رابطه با آموزش قانون جذب را فرا خواهید گرفت.



قانون جذب چیست؟


قانون جذب حاکی از آن است که شما از طریق افکار و اعمال خود چیزهای مثبت یا منفی را به زندگی خود جذب می کنید. قانون جذب بر این نظریه متکی است که همه چیز از انرژی ساخته می شود؛ بنابراین همان نوع انرژی که شما ساطع می کنید؛ به شما برمی گردد.


قانون جذب یکی از بزرگترین رازهای زندگی هر فردی است. افراد معدودی کاملا آگاه هستند که قانون جذب چه تاثیری در زندگی روزمره آن ها دارد. اگر ما این کار را آگاهانه یا ناآگاهانه انجام دهیم؛ در هر ثانیه از زندگی خود به عنوان آهن ربای انسانی عمل می کنیم. بدین معنی که افکار و احساسات خود را ساطع می کنیم و مقدار بیشتری از آن  دوباره جذب می کنیم و به اعماق وجودی خود می بریم.


نتیجه عدم استفاده از قانون جذب


متاسفانه بسیاری از ما هنوز به پتانسیل هایی که در اعماق وجود دارد؛ واقف نیستیم یا آن ها را نادیده میگیریم. در نتیجه بسیار ساده است که افکار و هیجانات خود را بررسی نکنیم. بی توجهی به احساسات، هیجانات و افکار باعث برون ریزی جنبه اشتباه این گرایشات درونی خواهد شد. به همین دلیل است که افکار، احساسات و رویداد های ناخواسته بیشتری به سمت زندگی ما جلب می شود.


نتیجه استفاده از قانون جذب


با توجه به این مسائل، کشف وجود قانون جذب در زندگی شما دلیل مناسبی برای شادی خواهد بود. زیرا زمانی که قانون جذب درک شود؛ دیگر رازی در اعماق وجود شما وجود نخواهد داشت. با استفاده از قانون جذب هرگونه افکار و احساس خود را به صورت موثر بر زندگی روزمره اعمال می کنید و نتیجه چند برابری آن را در آینده نه چندان دور زندگی خواهید دید.


تاثیر آموزش قانون جذب در زندگی


تاثیر قانون جذب و ارزش های آن در طول تاریخ بشر به وفور دیده شده است. بسیاری از زنان و مردان بزرگی که بر این جهان به نوعی تاثیر گذاشتند؛ قانون جذب را یکی از بزرگ ترین قدرت های روی زمین دانسته اند. بسیاری از شاعران، هنرمندان، دانشمندان و اندیشمندان بسیار خوبی همچون شکسپیر، بلیک، امرسون، نیوتن و بتهوون این پیام را از طریق بسیاری از آثار خود منتقل می کنند.


چالش قانون جذب در زندگی


بخش چالش برانگیز تایید و پذیرش حقیقت آنچه قانون جذب آن را ارائه می دهد؛ این است که بدانید که هر یک از تصمیمات شما در زندگی چه خوب و چه بد، تنها توسط شما گرفته می شود. برای بسیاری از افراد، مواجهه با این حقیقت بسیار تلخ است؛ به خصوص اگر در طول زندگی بر اثر تصمیمات نادرست، دچار ضربات سخت و سنگینی شده باشند.


کلید اصلی قانون جذب


هنگامی که متوجه شوید که کلید اصلی قانون جذب چیست؛ با امید و شجاعت در دانش بیش از حد درونی خود، تجدید نظر می کنید، مسئولیت زندگی خود را بر عهده می گیرید و خود را برای همیشه از چرخه ترس و نگرانی طولانی مدت که شما را در زندگی عقب نگه داشته است؛ آزاد خواهید کرد.


چگونه از قانون جذب کردن استفاده کنیم؟


یکی از اصول اصلی آموزش قانون جذب، ذکر این مسئله است که بر اساس قانون جذب هر دو چیزی که انرژی همسان داشته باشند؛ یکدیگر را جذب می کند. به عبارتی دیگر، انسان دائما در حال ارسال ارتعاش و انرژی به کائنات است. در قانون جذب کائنات نیز بر اساس انرژی دریافت شده از انسان، به وی پاسخ می دهد.


ما تصاویری از زندگی مورد نظر خود ایجاد می کنیم؛ سپس تصمیم می‌گیریم و اقداماتی را انجام می‌دهیم که آنچه را که پیش بینی کرده ایم؛ تحقق پیدا کند. سوال اصلی اینجا است که اگر تصویری که از زندگی ایجاد کرده اید را دوست ندارید؛ چه کاری باید انجام دهید؟ پاسخ بسیار ساده است:


ایجاد تغییر در زندگی با قانون جذب


زندگی یک بوم خالی از امکانات بالقوه است. کسی که تصمیم می گیرد که تصویر نهایی زندگی چگونه باشد؛ شما هستید. قانون جذب بسیار ساده به شمار می رود. تمام قوانین طبیعت کامل است و قانون جذب نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود. اینکه در زندگی هستید به دنبال چه چیزی یا میخواهید به کجا برسید؛ اهمیتی ندارد. البته اگر ایده دلخواه خود را در ذهنتان داشته باشید و افکار و احساسات عمیق درونی خود را برای رسیدن به آن کمی نظم دهید؛ قانون جذب پاسخ شما را خواهد داد و بی شک به آن خواهید رسید.


کلام نهایی


یکی از قوانین بی نقص دنیا، قانون جذب است. همانطور که در این مقاله خواندید؛ قانون جذب باعث می شود که هر انرژی که فرد منتقل می کند؛ با شدت بیشتر به زندگی او برگردد. با باور به این اصل، هر چیزی که بخواهید در زندگی شما اتفاق خواهد افتاد. برای دستیابی به این مهم، یافتن منبعی با تجربه که آموزش قانون جذب مانند اپلیکیشن پرورش افکار امیر شریفی را به صورت کامل در اختیار شما قرار دهد؛ الزامی است.


 


آخرین مطالب