تفاوت ریلیز با پست چیست؟ آپدیت 1401 منتوریکس

در همین مقاله به اصلی ریلز در اینستاگرام و تفاوت ریلز حساس استوری و تفاوت ریلز اینستاگرام اهمیت تیک تاک و فعال

توسط ABDOOSNEWS در 1 مهر 1401
در همین مقاله به اصلی ریلز در اینستاگرام و تفاوت ریلز حساس استوری و تفاوت ریلز اینستاگرام اهمیت تیک تاک و فعال سازی ریلز در اینستاگرام پرداختیم. در صورتی که به دست آوردن و کاری در اینستاگرام دارید از فعال سازی ریلز اینستاگرام بیخبر نشوید و به جهت تولید ریلز دیدنی در اینستاگرام از افکت ها و طرح بندی و یا موزیک استعمال کنید. یکی دیگر از کارهایی که میتوانید انجام بدهید تا ریلز اینستاگرام برای شما فعال شود خروج از حساب کاربری و ورود دوباره به آن است. همین طرز یکی از از سهل وآسان ترین کارهایی می باشد که میتوانید برای فعال سازی ریلز اینستاگرام انجام دهید.
  • ولی در هم اکنون حاضر به راحتی می توان در موبایل های اندروید ریلز فعال کرد.
  • هنگامی که ترانه خود را تعیین کردید ، مجدد به کاغذ ضبط بر می گردید.
  • برای فعال كردن ريلز اينستاگرام براي ايفون اهمیت طبق روند ذیل پیش بروید.
شما می‌توانید از در بین آرشیوهای موجود، افکت صدایی را به کلیپ ویدیو طولانی تر کنید یا این که از حافظه‌ی دستگاه، پوشه صوتی مدنظرتان را گزینش کنید. درصورتیکه ضبط پیش از محدودیت 15 ثانیه‌ای متوقف شود، همین گزینه را دارید که کلیپ‌های جدیدی را پس از کلیپ قبلی بیش تر کنید. ریلز خود را در برگه Explore ارسال کنید، حیاتی همین عمل هر عضو اینستاگرام می‌تواند آن را به راحتی ببیند. رضا حال سردبیری و سرپرستی مجله علمی-آموزشی فرادرس را برعهده دارد. در این بخش از مطلب ریلز چیست ، به سراغ جواب بعضا از پرسش‌های همگانی در مورد امکان ریلز اینستاگرام می‌رویم. همانطور که معلوم است، در صورتی که مورد ذیل استوری‌ها را به سمت چپ بکشید، گزینه Reels قرار گرفته. در غیر این‌صورت، به احتمال بسیار همین گزینه برای‌تان فعال نشده.

راهنمای جامع ریلز اینستاگرام + 14 ایده پیشتاز که سبب رهبری شما بر اکسپلور اینستاگرام می‌شوند

به کلمه دیگر تخفیف گذاشتن و یا ترغیب کردن اشخاص به جهت خرید از تارنما شما مورد ها قابل توجهی هستند. البته تکرار مداوم آن ها میزان مرغوب بودن مارک شما دانلود video downloader for instagram را زیر سوال می برد و گاهی خسته کننده است. از همین رو حساس ایجاد محتواهای ارزشمند دید عموم اشخاص را نسبت به مارک خود تغییر‌و تحول دهید. عمومی بک بلاگر هست که همواره ریلزهای طرفداران خود را در استوری بازنشر می‌کند. از کارکنان پررنگ خویش قدردانی کنید و آن را در ریلز اینستاگرام نمایش دهید. همانطور که می‌بینید در هر حوزه‌ای که باشید می‌توانید 10ها تکنیک در قالب ریلز منتشر کنید. فراموش نکنید برای این که الگوریتم اینستاگرام مورد قضیه عمل شما را متوجه شود و آن را به مخاطبین صحت نشان دهد از متن، کپشن‌ و هشتگ‌ مناسب به کار گیری کنید. آموزش بایستی یک عدد از ستون‌های اهمیت استراتژی بازاریابی شما باشد. اگر قصد خرید فالوور دارین سفارش فالونیک استعمال از خدمت "فالوور اهل ایران واقعی / پکیج طلایی" می باشد. درصورتیکه به دنبال حذف اکانت اینستاگرامی خویش می باشید نوشته دیلیت اکانت اینستاگرام را مطالعه کنید. دوران هر استوری 15 ثانیه هست ولی ریلز تا 90 ثانیه هم ارتفاع میکشد. استوری 24 ساعت سناریو دیتا می شود ولی ریلز را می توانید سیو کنید. همه دستمزد همین وب تارنما متعلق به شرکت نرم افزاری بهین مبتکران ایده است.

پر مشاهده ترین مقالات

در پاسخ باید بگوییم، شما می‌توانید یک کلیپ ریلز را به رخ یکباره ضبط کنید، یا این که چندین کلیپ را ضبط کرده و از پیوست دادن آن‌ها به هم یک ریلز اینستاگرام تهیه کنید. مهم‌ترین نکته همین هست که در دوران حاضر، الگوریتم اینستاگرام، ریلز را به هر گونه پست دیگری ترجیح میدهد و از همین‌رو، همین الگوریتم، آن را به اشخاصی بیشتری سناریو می دهد که شما را فالو ندارند. چنین روندی، به جهت کسانی که در فعالیت بازاریابی نتورک های اجتماعی هستند یا این که سایر دیجیتال مارکترها بسیار با ارزش می باشد و به نوعی فرصتی طلایی برای پرورش اکانت‌های اینستاگرام ذیل نظارتشان محسوب می‌شود. اما دقیقاً در این دوران بود که ریلز در اینستاگرام فعال شد و اعضا تیک تاک و محدودیت‌های آن را از یاد بردند. Sephora، Louis Vuitton و Maybelline از گزاره برندهایی هستند که از به عبارتی روز اول از ریلز اینستاگرام استعمال کردند! همین مسئله نشان می‌دهد که بدون شک همین قابلیت می‌تواند به دست آوردن و عمل شما را متحول کند. استوری پس از ۲۴ ساعت از میان می رود مگر این‌که هایلایت شود، اما ریلز اینستاگرام، تا زمانی آن را حذف نکنید باقی می ماند. یک کار درگیر کننده مثل تغییر لباس یا این که طولانی تر نمودن یک دوست به صحنه را آزمون کنید. خود را اهمیت آن تصویر روشن هماهنگ کرده و مجدداً رکورد را بزنید (عملکرد تایمر برای انتقال یکپارچه در اینجا مفید است). هنگامی که دو کلیپ شما حیاتی نیز پخش می شوند، به نظر می رسد که موارد اضافی به شکل جادویی در فریم قرار گرفته اند. احتمالا برای شما دیدنی باشد که ریلز و استوری شباهت‌ها و تفاوت‌های بخش اعظمی باهم دارند. درواقع می بایست بگوییم آنچه مهم دارد همین می باشد که شما از این امکانات بتوانید برای بهبود برگه و کسب‌وکار خودتان به کار گیری کنید. به طور ساده می‌توان گفت ریلز اینستاگرام راهی به جهت ایجاد محتوای ویدئویی سرگرم کننده و جالب است. همین ویژگی ویدیو در ایالات متحده و ۵۰ مرز و بوم دیگر در دسترس است. متاسفانه در درحال حاضر حاضر دسترسی آن در ایران محدود بوده و در اکنون حاضر تنها اساسی به کار گیری از فیلترشکن و روی گوشی‌های آیفون امکان پذیر می‌باشد. بعد از توضیح این‌که ریلز چیست ، رسیدیم به طریق ایجاد ریلز اینستاگرام؛ به جهت اینکار یا این که همان درست کردن ریلز اینستاگرام، ۵ قدم معمولی را باید طی کنیم. فقط به این نکته اشاره نکردید که اساسی افزونه inssist فقط میشه تا سه بار ریلز منتشر کرد (پاک کردن ریلزهای گذشته پاسخ نمیده)، و بعد از اون نیاز داره که اشتراک دلاری اون رو بخرید! که واسه ما ایرانیا مهم همین قیمت دلار و تحریم سایت‌های پرداخت تقریبا ناممکنه. روزگار ریلز در تیک تاک 15 ثانیه میباشد ولی فعال ریلز اینستاگرام می‌تواند تا 60 ثانیه باشد.

ریلز (Reels) اینستاگرام چیست؟ و از آن چگونه استعمال کنیم؟

به یاری اسلایدر ظاهر شده در زیر صفحه، امکان انتخاب بخش دلخواه از ترانه انتخاب شده وجود خواهد داشت. ریلز به ویدیوهای کل برگه عمودی در اینستاگرام گفته میگردد که حداکثر مدت دوران ۹۰ ثانیه برای آن‌ها در لحاظ گرفته شده است. کاربران زمان تکثیر ریلز به مجموعه‌ای از ابزارهای ویرایش ویدیو و کتابخانه‌ای عظیم از آهنگ‌ها دسترسی خواهند داشت تا محتوای خود را جذاب‌تر کنند. در ورقه پروفایل هر عضو هم یک کلید جدید بیش تر شده است، که اساسی زدن روی آن، می‌توانید صرفاً ویدیوهای ریلز اینستاگرام آن را مشاهده کنید. در کنار این موارد، یک ریلز اینستاگرام، می‌تواند شامل ترکیبی از چندین ویدیوی کوتاه، فیلترها و کپشن اینستاگرام باشد. کاربر حتی همین امکان را داراست که به ریلزهای اینستاگرام خود، استیکر طولانی تر نماید یا قابلیت‌هایی را به یک ریلز بیافزاید که قابلیت تعامل دیگر اعضا اهمیت آن هم آماده شود. ممکن هست از تعداد حساب‌های به‌دست‌آمده عمده باشد، زیرا برخی از اعضا ممکن می باشد حلقه شما را بیش از یک بار تماشا کنند. مجزاسازی و بررسی ریلز گزیده از مجزاسازی و بررسی اینستاگرام می باشد و بایستی در گزارش های اینستاگرام و همینطور گزارش های رسانه های اجتماعی بزرگتر شما گنجانده شود. تایمر به صورت خودکار ویدیو را پس از مدت زمان مشخصی که شما انتخاب میکنید متوقف می نماید و شما نیازی به متوقف نمودن دستی ندارید . هر گاه امکانی نو به اینستاگرام طولانی تر می‌شود، سؤالات زیادی را نیز به یار خواهد داشت. یک عدد از سؤالاتی که مدام وجود داراست این میباشد که اصلاً بایستی از همین امکانات استفاده کنیم یا این که خیر! خوب در جواب بایستی بگوییم که هیچ ناخواسته برای به کارگیری از امکانات اینستاگرام وجود ندارد.

تولید محتوا اهمیت فعال نمودن ریلز اینستاگرام

می‌بینید که ورقه در درون گوشی به حالت Desktop به اکران درمی‌آید. در tiktok می توان ویدئوهایی دارای حدکثر دوران ۱ دقیقه ضبط کرد. ریلز یک سری ثانیه است؟ زمان ریلز به طراوت به یک دقیقه افزایش یافته است. فعال کردن ریلز سبب ساز شده هست در راهکار اینستاگرام مارکتینگ بتوان از قابلیت دیگری هم استفاده کرد که اتفاقا برای کاربران زیاد جذاب و سرگرم کننده هم هست. احتمال دارد این سؤال برایتان پیش بیاید اصلی وجود استوری چرا باید در اینستاگرام از ریلز استفاده کرد؟ برای این پرسش نیز پاسخ واضحی وجود دارد که به آن اشاره می کنیم. از دیگر ویژگی‌های جدید می‌توانیم به ارتقاء شمار افکت‌های صوتی و همچنین استعمال از صدای پس‌زمینه‌ی مربوط به ویدیو‌های دست‌کم ۵ ثانیه‌ای اشاره کنیم. اینستاگرام در سال‌های اخیر به مهربانی ثابت کرده که فضایی خوب به جهت کسب و امور است. یکی از از جدیدترین و البته جذاب‌ترین قابلیت‌هایی که اینستاگرام اخیرا مخاطبان خود را حیاتی آن شگفت‌زده کرده، ریلز اینستاگرام است. اهمیت استفاده از ریلز اینستاگرام می‌توانید ویدیوهایی دیدنی و تعاملی ۱۵ تا ۳۰ ثانیه‌ای بسازید و کوتاه، اثرگذار و مختصر محصولی را تبلیغ نمایید یا این که محتوای آموزشی ارائه دهید. چنانچه دوست دارید با همین قابلیت و امکان فوق‌العاده اینستاگرام عمده آشنا گردید تا انتهای این نوشته مهم ما ملازم باشید.

Reels های اینستاگرام در در مقابل TikTok

حالا می‌دانید هر ویدیو را در چه حالتی پست کنید و خیالتان از صحت همه چیز سهل وآسان باشد. همانند IGTV، شما می‌توانید ببینید چه کسی یک ریلز را لایک زده یا به جهت آن کامنت قبلی است؛ تعداد دفعاتی که یک ریلز دیده شده‌اند هم قابل بازدید است. البته این قابلیت را ندارید که نظیر استوری‌های اینستاگرام نام کاربرانی را ببینید که ریلز را تماشا کرده‌اند. پس از محدود شدن تیک تاک که یک اپلیکیشن دوچندان دوستداشتنی و دوست‌داشتنی به جهت دیدن کلیپ‌های چالشی، خنده‌دار و کوتاه بود اینستاگرام همین فرصت را از دست نداد و آن را به‌عنوان یکی از قابلیت‌های خود افزود. دقت کنید که برای فعال کردن ریلز اینستاگرام با استفاده از فیلترشکن بدون واضح بودن فیلترشکن وارد اکانت خود نشوید و پس از فعال شدن ریلز اینستاگرام نیز بدون پر‌نور بودن فیلترشکن به اینستاگرام نروید. تا وقتی که شما از فیلترشکن استعمال کنید ریلز به جهت شما فعال خواهد بود. این ویدئوها به مخاطبین همین قابلیت را ارائه می کنند تا یک فرآیند کامل را تنها در ۶۰ ثانیه تماشا کنند. هزینه جذب فالوور و تبدیل آنان به خریدار مثل یک بالن لبریز شده از گاز هلیوم در درحال حاضر بالا رفتن است. ریلزهای اینستاگرام همانند تیری حاذق هستند که همین بادکنک‌ها را می‌ترکاند و باعث سقوط هزینه‌های بازاریابی شما می‌شود. حال به شما ۱۴ ایده خلاقانه و منحصربه‌فرد به فرد را به جهت ساختن ریلزهای اینستاگرامی دیدنی معرفی می‌کنیم. محتواهایی ساخت کنید که یک عنصر سرگرم‌کننده در آن‌ها وجود دارد تا نه‌تنها مخاطبان بیشتری تا انتهای ویدیو را مشاهده نمایند بلکه محتوایتان اکثر از مدام پخش شود. البته همین تعداد ممکن میباشد عمده از تعداد اعضا به‌دست‌آمده باشد؛ زیرا بعضا از کاربران ممکن می باشد بیش از یک بار Reel شما را بازدید کنند. Reels یک‌سری ابزار خلاقانه از جمله فیلترها، قابلیت کنترل کردن سرعت ویدیو و گزینه‌ای به جهت تنظیم نمودن ویدیوها به شما می‌دهد. اهمیت افزودن نوشته به ریلز خویش می‌توانید مخاطبان را بیشتر مشغول کنید و ریلز خویش را جذاب‌تر کنید. دوربین استوری اینستاگرام را گشوده نمایید و بر بر روی علامت Reels کلیک کنید. مشابه استوری ها برای تنظیم ریلز، گوشی خویش را همواره به صورت عمودی قرار دهید. علاوه بر این، شما می‌توانید از صدای کلیدی ویدئو زمان ضبط نمودن آن نیز استعمال نمایید. همچنین شما این قابلیت و امکان را دارید که یک ترانه به‌دلخواه خویش تعیین کرده و روی ویدئوی خود بگذارید. در صورتی که یک ویدئو مهم صدای مهم خویش صحیح کنید، همین احتمال وجود دارد که سایر نیز از ویدئوی شما در پیج خود استعمال کنند و درنتیجه، افراد بیشتری به پیج شما آمده و فالوورهای شما افزایش می‌یابد. برای کمک به الگوریتم اینستاگرام به جهت ادراک همین که محتوای شما درباره چیست و ارائه آن به مخاطبان مناسب، از هشتگ‌ها، همپوشانی متن و کپشن های توصیفی به کارگیری کنید. علاوه بر این، می توانید اهمیت اینفلوئنسرهای اینستاگرام به جهت تبلیغ جنس خود در ریلزها همکاری کنید. بزرگ‌ترین تفاوت استوری و ریلز به شیوه به‌اشتراک‌گذاری این دو گشوده می‌گردد. وقتی یک Reel‌ آپلود می‌کنید، این ویدئو به شکل اتومات در بخش نو Reels زبانه اکسپلور به اشتراک نهاده می‌شود. در این وضعیت ویدئویی باکیفیت را تنظیم کرده‌اید که می‌تواند مخاطب‌های متعددی را به سمت پیج شما ساماندهی کند. بعدازاینکه ریلز را به‌طور تمام توضیح دادیم حالا باید بگوییم که چطور می‌توانید ریلز بگذارید. خوب برای همین فعالیت بایستی در نخست مطمئن گردید که برنامه به گزارش همین سایت اینستاگرام شما آپدیت شده و گزینه ریلز برایتان فعال شده است. در هم اکنون حاضر ریلز گذاشتن به جهت نسخه‌های اندروید و ios در کشور ایران فعال شده و شما صرفا باید برنامه خود را آپدیت کنید. تفاوت دیگری که در آیتم استوری و ریلز به دیده می‌خورد، درصد جذب مخاطب است. در فریم مورد دعوا متن Open in Inssist به دیده می خورد؛ بر روی آن کلیک کنید. اکنون، اگر می خواهید یک ویدیو ریلز ضبط کنید، وارد اپلیکیشن اینستاگرام شوید و آن‌گاه نماد به علاوه را از گوشه سمت چپ برگه تعیین کنید. به جهت همین که بتوانید از قابلیت ریلز اینستاگرام استفاده کنید، می بایست اپلیکیشن اینستاگرام را در موبایل خود به آخری نسخه، آپدیت کرده باشید. در همین اپلیکیشن ها، شما امکان دانلود و ذخیره ویدیو های ریلز اینستاگرام را در گوشی خود خواهید داشت. اما اپلیکیشن هایی هستند که به رخ جدا از هم ایجاد شده اند و به جهت ایجاد یا بازدید ویدیو های ریلز اینستاگرام آیتم استفاده قرار می گیرند. در ادامه به طرز به کارگیری از ریلز در اینستا گرام و نکات مرتبط با آن خواهیم پرداخت. همان‌طور که در قسمت‌های قبل اشاره کردیم قابلیت و امکان ریلز اینستاگرام یک عدد از بهترین روش‌های است که به فروشگاه‌های اینترنتی یاری می کند تا راحت‌تر وارد اکسپلور شوند و از این روش نرخ تعامل خویش را فراوان بالا ببرند. ولی شیوه فعال کردن reels اینستاگرام به‌سادگی وجود ندارد و مثل سایر ویژگی‌های اینستاگرام برای کاربران ایرانی اهمیت یک به‌روزرسانی بی آلایش فعال نمی‌شود. ریلز ابزارهای گوناگون ویرایش مثل در دست گرفتن سرعت و طرز قرارگیری ترتیب ویدیوها را در اختیار کاربران قرار می دهد و می اقتدار آن را در اکسپلور و استوری به اشتراک گذاشت. ریلز اینستاگرام را می توانید در بخشی از پروفایلتان نیز بازدید کنید. ریلز اینستاگرام یک قابلیت و امکان بهینه برای جلب توجه اشخاص و انتقال پر سرعت پیام است. پس محتوای آموزشی را به صورت پرسرعت توسط ویدئوهای ریلز منتقل کنید.
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن