برنامه دسک تاپ یادگیری ماشین Microsoft Lobe با پشتیبانی از طبقه بندی تصویر اکنون به صورت رایگان در دسترس است

[ad_1] مایکروسافت اعلام کرده است که Lobe ، ابزاری برای یادگیری ماشین که به افراد کمک می کند تا مدلهای یادگیری

توسط ABDOOSNEWS در 6 آبان 1399
[ad_1]

مایکروسافت اعلام کرده است که Lobe ، ابزاری برای یادگیری ماشین که به افراد کمک می کند تا مدلهای یادگیری عمیق و هوش مصنوعی را به سرعت - بدون نیاز به نوشتن کد - در ابزاری که در حال توسعه هستند به کار گیرند ، اکنون با پشتیبانی از طبقه بندی تصویر در دسترس است. این اساساً به این معنی است که افراد می توانند از مواردی که می خواهند Lobe تشخیص دهد ، تصاویر وارد کنند و برنامه رایگان به طور خودکار معماری یادگیری ماشین مناسب را برای شروع آموزش مدل یادگیری ماشین انتخاب می کند. این شرکت می گوید که امروز این برنامه را در پیش نمایش عمومی در دسترس قرار می دهد و می توان آن را به صورت رایگان در رایانه های Windows یا Mac بارگیری کرد.

جنیفر لنگستون ، که درباره تحقیقات و نوآوری مایکروسافت می نویسد ، در یک پست وبلاگ گفت: "امروز ، Lobe از طبقه بندی تصویر پشتیبانی می کند اما قصد دارد در آینده به انواع دیگر مدل ها و داده ها گسترش یابد." رابط بصری Lobe به توسعه دهندگان این امکان را می دهد تا برنامه هایی با ویژگی هایی مانند خواندن دست خط ، تشخیص حرکات دست ، شنیدن موسیقی و غیره ایجاد کنند. می توانید Lobe را برای ویندوز و Mac از صفحه Lobe بارگیری کنید.

مایکروسافت شرکت Lobe را با تمرکز بر هوش مصنوعی در سال 2018 به عنوان بخشی از استراتژی خود و چشم انداز مدیر عامل شرکت Satya Nadella برای ساخت هوش مصنوعی در هر آنچه شرکت تولید می کند ، خریداری کرد. Lobe به توسعه دهندگان و همچنین افرادی که هیچ تجربه علمی در زمینه داده ندارند ، کمک می کند تا مدلهای یادگیری عمیق و هوش مصنوعی را به سرعت در ابزارهایی که می توانند در صنایع مانند بهداشت و درمان و کشاورزی استفاده شوند ، به کار گیرند. Lobe از تحقیقات هوش مصنوعی ، زیرساخت های جهانی و ابزارهای توسعه دهنده غول فناوری استفاده می کند.

مایکروسافت می گوید که Lobe از "معماری منبع باز یادگیری ماشین و انتقال یادگیری برای آموزش مدل های یادگیری ماشین سفارشی بر روی ماشین خود کاربر" استفاده می کند. این شرکت ادعا می کند که داده ها به صورت خصوصی حفظ می شوند و نیازی به اتصال به اینترنت یا ورود به سیستم نیست. با پشتیبانی از طبقه بندی تصویر ، افراد می توانند به سادگی تصاویر چیزهایی را که می خواهند Lobe آموزش ببیند وارد کنند و آموزش به صورت خودکار انجام می شود. علاوه بر این ، این شرکت مکمل خدمات Azure AI برای مشتریانی است که به دنبال استفاده از قابلیت های رایانش ابری هستند.


آیا نتفلیکس می تواند بالیوود را مجبور به ابداع مجدد خود کند؟ ما در مورد Orbital ، پادکست هفتگی فناوری خود ، که می توانید از طریق Apple Podcasts یا RSS مشترک شوید ، قسمت را بارگیری کنید ، یا فقط دکمه پخش زیر را بزنید ، بحث کردیم.


[ad_2]
Source link
آخرین مطالب