بررسی رایحه های نت های موجود در عطر کلاب د¬¬ نویت اینتنس

در این مقاله می­خواهیم درباره رایحه های موجود در عطر کلاب د نویت اینتنس صحبت کنیم. از رایحه های این عطر

توسط ABDOOSNEWS در 27 مرداد 1400

در این مقاله می­خواهیم درباره رایحه های موجود در عطر کلاب د نویت اینتنس صحبت کنیم.

از رایحه های این عطر می­توان به رایحه دلنشین تلخ آن اشاره کرد که زیاد نیست و به صورت ملایم پخش می­شود. این عطر در سال ۲۰۱۴ به بازار عرضه شده است و از آن موقع تا به حال در بین مردم به یک ستاره تبدیل شده است. این عطر مخصوص آقایان است که میتوان از فروشگاه های معتبر خریداری کرد. طبع این عطر خنک است و مناسب فصل تابستان است. این عطر جذاب در دو کشور فرانسه و عمان تولید می­شود. عطر جذاب کلاب د­­ نویت اینتنس مناسب برای آقایان شیک پوش است.

این عطر خوش رایحه در نت اولیه بوی دل انگیز ترنج، لیمو ترش، سیب، انگور فرنگی سیاه و آناناس را از خود نشان می­دهد.و باعث ایجاد حس شادی می­شود. در نت های میانی: رز، یاس، چوب درخت قان را داراست و این راحیه های دل انگیز را از خود بروز می­دهد و این ها باعث ایجاد رایحه ای جذاب می­شود. در نت های پایانی این رایحه ها تبدیل به مشک، وانیل، نعناع هندی، عنبر می­شود و تمام این رایحه ها تبدیل به یک رایحه ی جذاب می­شود و باعث جذب مخاطب می­شود.

اگر بخواهیم نت های این عطر را از لحاظ حس بویایی دسته بندی کنیم در نت میانی: خنک و شیرین و کمی ترش است البته هر چی به نت میانی نزدیک تر می­شویم به سوی ملایمی می­رود و در نت میانی از ملایم به سوی شیرین و کمی تلخ هدایت می­شود. در نت پایانی رایحه ها به سوی گرم، شیرین و کمی تلخ کشیده می­شود و رایحه ای دلنشین را می­سازد.

کلام آخر اینکه اگر شما جزو افراد سخت پسند هستید این عطر می­تواند شما را به خود جذب کند.

منبع: آشنایی با رایحه های به کار رفته در عطر کلاب د نویت اینتنس

آخرین مطالب