بالا: شوهر Dalit Gram Pradhans زنده در آمتی سوخته ، درگذشت ، پلیس سه متهم را دستگیر کرد

[ad_1] پلیس یک پرونده قتل علیه پنج متهم تشکیل دادآمتی: یک مورد زنده زنده سوزاندن شوهر یک رئیس دالیت در یکی از

توسط ABDOOSNEWS در 9 آبان 1399
[ad_1]
رویداد بالا: شوهر رئیس دهکده دالیت در آمتی زنده زنده سوزانده شد ، پلیس سه نفر را دستگیر کرد

پلیس یک پرونده قتل علیه پنج متهم تشکیل داد

آمتی:

یک مورد زنده زنده سوزاندن شوهر یک رئیس دالیت در یکی از دهکده های آمتی ، حوزه انتخابیه اسمریتی ایرانی وزیر اتحادیه ، روشن شد. قربانی 90 درصد سوختگی را در خانه یک مرد طبقه بالا در روستا مشاهده کرد اما هنگام رفتن به بیمارستان جان خود را از دست داد. پرادهان پنج نفر از اهالی روستا را به سوختن زنده شوهرش متهم کرده است. با شکایت اعضای خانواده ، پلیس (UP Police) یک مورد قتل را ثبت کرده است. تاکنون سه متهم در این پرونده دستگیر شده اند.

همچنین بخوانید

آرجون ، شوهر Chhotka ، رئیس دهکده Banduhiya در آمتی ، در حوالی ساعت 6.30 عصر عصر پنجشنبه برای نوشیدن چای در میدان روستا رفت. آنها از آنجا ناپدید شدند. پرادان چوتکا ادعا می کند که کریشنا کومار تیواری از دهکده و چهار همراهش او را از میدان بلند کرده و در جلوی خانه اش زنده زنده سوزانده اند. او ادعا می کند که کریشنا کومار او را تهدید به اخاذی می کرد. او گفت که رئیس دولت پول زیادی دارد. آنها باید از آن "بریده شوند". آنها می گویند که هیچ پولی ندارند که در آن به آنها سهمی داده شود. بنابراین آنها با عصبانیت او را سوزاندند.

Amethi SP Dinesh Singh به NDTV گفت: "پلیس حوالی ساعت 12 شب گذشته اطلاعات دریافت کرد که رئیس جمهور آرجون در یک وضعیت فرسوده در محوطه کریشنا کومار دراز کشیده است. وی بلافاصله برای مداوا اولیه به PHC محلی منتقل شد. از آنجا وی به بیمارستان منطقه سلطانپور ارجاع داده شد. او صبح امروز هنگام انتقال به بیمارستان لكنو برای درمان بهتر در راه درگذشت. "

آخرین آئین های دختری که پس از تجاوز به خودکشی پرداخت ، دو مورد از جمله ایستگاه مسئول به حالت تعلیق درآمد

هم خانه های آرجون اظهارات وی را در وضعیت سوخته بر روی تلفن همراه ضبط کرده اند و در آن او نام پنج نفر را از روستا که او را سوزاندند می برد. در این بیانیه از این پنج نفر - کی کی کی تیوری ، آشوتوش ، راجش ، راوی و سانتوش نام برده شده است.

پلیس یک پرونده قتل علیه پنج متهم را در تحریر منزل نخست وزیر ثبت کرده است. پلیس سه متهم را تا زمان نوشتن خبر دستگیر کرده است.

ویدئو: همسر دهکده پرادان سوخته تا مرگ


[ad_2]
Source link
آخرین مطالب