انتخابات مجمع Bihar 2020: BJP از نیتیش کومار فاصله می گیرد - آیا BJP در مبارزات انتخاباتی Bihar از Nitish Kumar فاصله می گیرد! این همان چیزی است که نشانه ها می گویند ...

[ad_1] انتخابات مجمع می تواند یک چالش بزرگ برای نیتیش کومار باشدچیزهای خاصهر دو حزب مبارزات موازی را آغاز کرد

توسط ABDOOSNEWS در 5 آبان 1399
[ad_1]
آیا BJP در مبارزات انتخاباتی بهار از نیتیش کومار فاصله می گیرد!  این همان چیزی است که نشانه ها می گویند ...

انتخابات مجمع می تواند یک چالش بزرگ برای نیتیش کومار باشد

چیزهای خاص

  • هر دو حزب مبارزات موازی را آغاز کرده اند
  • نمادهای انتخاباتی یکدیگر را از دست داده است
  • نارضایتی شدید طرفداران BJP در مورد نیتیش وجود دارد
پاتنا:

انتخابات مجمع بیهار 2020: انتخابات مجمع بهار قبل از اولین دور رأی گیری برای نظرسنجی های مجمع بیهار در روز چهارشنبه ، یکی پس از دیگری ، نشانه هایی وجود دارد که نشان می دهد حزب بهاراتیا جاناتا (BJP) ، جاناتا دال یونایتد (JD-U) نیتیش کومار فاصله در حال کشیدن است. هر دو حزب مبارزات موازی انجام داده اند و در این امر نماد انتخاباتی یکدیگر تقریباً از بین رفته است. رهبران NDA ، که عکسهای Lalu-Rabri را در احتکارهای Tejaswi Yadav زیر سوال بردند ، هیچ پاسخی برای این سوال ندارند که چرا آنها با نشان دادن پست های بزرگ نخست وزیر نارندرا مودی و در این مورد ، برای NDA رای می خواهند. نیتیش کومار چرا ذکر نشده است نخست وزیر حتی در اولین سخنرانی خود توسط ساسارام ​​به درخواست خود برای رای دادن به دولت NDA متوسل شد ، بعداً برای Nitish رأی خواست اما شیمی همچنان "گم شده" بود.

همچنین بخوانید

نگرش چراگ پسوان قبل از رأی دادن گفت: - زندان مکان مناسبی برای نیتیش است

رهبران BJP می گویند که این عمدی است زیرا این حزب بازخورد دارد که بسیاری از نارضایتی ها در مورد Nitish وجود دارد ، حتی در میان طرفداران BJP. علیرغم تصویر پاک از نیتیش ، طرفداران BJP نیز نمی خواهند به نیتیش رأی دهند زیرا روند ضد پیمایش به دلیل محدودیت ها و فساد اداری در حال افزایش است. اگرچه چراگ پسوان با قرار دادن 135 نامزد در انتخابات یک انتخاب را حفظ کرد ، BJP روشن است که تا زمانی که آرا به نام نخست وزیر مودی درخواست نشود ، هیچ فرصتی برای NDA وجود ندارد زیرا بازخورد این است که محبوبیت وی سالم است. .

حمله مرکز تجاوی یداو و حمله نیتیش کومار به افزایش قیمت پیاز

رأی دهندگان خصوصاً از نیتیش بخاطر رسیدگی به مسئله کارگران مهاجر و بی علاقگی نسبت به مردم عادی عصبانی هستند و به همین دلیل گفته شد که هیچ رهبر دیگر BJP به غیر از سوشیل مودی و راوی شانکار پراساد برای کارزارهای مشترک در دسترس نیستند. نیتیش کومار ، که بر اساس تصویر خود با بی اعتمادی متحد در تأمین آرا روبرو است ، هنوز امیدوار است که نخست وزیر مودی بتواند در 9 سخنرانی باقی مانده از مبارزات انتخاباتی که در 23 اکتبر برگزار خواهد شد ، سردرگمی را از بین ببرد. وی نتوانست سخنرانی کند.

Nitish بازخورد زیادی در مورد نارضایتی رهبران محلی BJP از نامزدهای خود دریافت کرد ، اما تاج مثبت فرمانده ارشد جنگ او Sushil Modi وضعیت را بدتر کرد. طرفداران نیتیش همچنین معتقدند هفت تعریف وی: قسمت اول که اجرای ضعیف طرح "حر غار مین جل" بر این اساس این بار اوضاع را بدتر کرده است. در کنار این ، عدم برخورد آنها با مسئله فساد اوضاع را بدتر کرده است.

دس کی باات: دور اول انتخابات مجمع بیهار متوقف شد


[ad_2]
Source link
آخرین مطالب