ارز رایج یوسی چه امکاناتی در اختیار گیمر ها قرار می دهد؟

در سال‌های اخیر بازی‌های بتل رویال دارای محبوبیت خاصی شده است. این بازی‌ها که بعنوان free for a

توسط ABDOOSNEWS در 12 آبان 1400

در سال‌های اخیر بازی‌های بتل رویال دارای محبوبیت خاصی شده است. این بازی‌ها که بعنوان free for all deathmatch شناخته می‌شوند، رقابت برای بقا هستند. در بازی‌های بتل رویال تعدادی از بازیکنان وارد یک محیط شده و تلاش می‌کنند تا بعنوان آخرین نفر، زنده بمانند.

بتل رویال پابجی

امروزه بازی پابجی موبایل از جایگاه خاصی در میان گیمر‌ها بعنوان یک بازی بتل رویال برخوردار است. این بازی از شرکت tencent طی مدت کوتاهی به محبوبیت زیادی بین گیمرها رسید تا حدی که اکنون دارای میلیون‌ها کاربر از سراسر جهان است.

در پابجی نیز تعدادی بازیکن در یک نقشه بزرگ قرار می‌گیرند تا اصطلاحا یا بکشند یا کشته شوند. کاربران در طول مدت بازی به مبارزه، فرار و پنهان شدن از یکدیگر می‌پردازند در این حین منطقه امن بازی کوچک و کوچک‌تر می‌شود و افراد را مجبور می‌کند تا به یکدیگر نزدیک شوند و از محل کمپ خود خارج شوند. محیط بازی آن‌قدر کوچک می‌شود تا کاربران به مبارزه پرداخته و نهایتا یک نفر زنده بماند.

یوسی پابجی

یکی از مهم‌ترین کار‌هایی که می‌توان در بازی پابجی موبایل انجام داد خریدن ارز درون بازی است. در واقع می‌توان با پرداخت پول به برخی آیتم‌ها و امکانات بازی بدون دردسر دسترسی داشت.

بسیاری از بازی‌ها رایگان هستند و امکان پرداخت درون برنامه‌ای را برای کاربر فراهم می‌کنند تا هم بتواند بازی را بصورت پایه رایگان بازی کند و درصورتی که مایل بود برخی آیتم‌های بازی را خریداری کند.

بسیاری از بازی‌ها یک ارز درون بازی را در ازای پولی که کاربر پرداخت می‌کند به او ارائه می‌دهند. در پابجی موبایل هم یک ارز رایج وجود دارد که آن را یوسی می‌نامند. یوسی را برخی دلار پابجی نیز می‌نامند. در ادامه این مقاله به بررسی یوسی و کاربرد‌های آن می‌پردازیم.

کاربرد‌های یوسی

از خرید انواع آیتم‌ها می‌توان به ساده‌ترین کاربرد یوسی یاد کرد. این آیتم‌ها که معمولا شامل سلاح‌ها، شخصیت‌های مختلف، بروز کردن سلاح، لباس برای شخصیت و تجهیزات نظامی خاص هستند باعث افزایش قدرت شما در بازی می‌شود. اما این ارز کاربرد دیگری نیز دارد که باعث افزایش میل گیمرها به خرید یوسی پابجی شود.

رویال پس و الیت رویال پس

شما می‌توانید با تعداد مشخصی یوسی که از سمت بازی مشخص شده است به شرکت در رقابت‌های رویال پس یا الیت رویال پس بپردازید و ماموریت‌های خود را کامل کنید.

درصورتی که بتوانید رقابت‌ها را با موفقیت پشت سر بگذارید بازی یوسی‌های شما یا بیش‌تر از آن را بعنوان جایزه به شما برمی‌گرداند. اما در غیر این صورت یوسی شما خرج می‌شود.

تا این‌جا از محل کاربرد‌های یوسی در بازی پابجی گفتیم اما قیمت این ارز چقدر است؟ و اصلا چگونه می‌شود آن را در ایران تهیه کرد؟

قیمت و راه‌های خرید یوسی

برای بدست آوردن یوسی در پابجی موبایل باید مقداری در دنیای واقعی هزینه کرد. یوسی بسته‌های اعتباری مختلفی دارد که شامل: 30 یوسی، 60 یوسی، 120 یوسی تا 18000 یوسی است.

پس شما نمی‌توانید یک یوسی خریداری کنید. ارزش یوسی در ازای هر یک دلار چیزی حدود 60 یوسی است. اما چگونگی خرید یوسی برای پابجی را باید مورد توجه قرار داد.

همان‌گونه که می‌دانید بعلت تحریم بودن کشورمان برخی از سایت‌های خارجی نیز امکانات خود را برای ایران محدود کرده اند. بازی پابجی نیز از با توجه به تحریم‌ها ایران را از خرید یوسی محروم کرده است. اما باز هم می‌توان بعنوان یک گیمر ساکن ایران یوسی خرید.

 

در واقع نمی‌توان از خود بازی و با کارت اعتباری ایران یوسی خرید اما سایت‌های ایرانی زیادی هستند که می‌توان برای خرید یوسی که عموما بصورت گیفت انجام می‌شود از آن‌ها استفاده کرد. 

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن