آیا راه آهن به روش ترجیحی حمل و نقل وسایل نقلیه تبدیل می شود؟

[ad_1]

توسط ABDOOSNEWS در 5 آبان 1399
[ad_1]

راه آهن چشم به سهم 20 درصدی در تدارکات خودرو تا سال مالی آینده است. در حقیقت امید است که هر ساله پس از آن رشد 10 درصدی را بدست آوریم.

ماهیندرا اخیراً به باند پیوست و تصمیم گرفت وسایل نقلیه خود را با استفاده از حمل و نقل ریلی صادر کند بسط دادن مشاهده عکس ها

ماهیندرا اخیراً به باند پیوست و تصمیم گرفت وسایل نقلیه خود را با استفاده از حمل و نقل ریلی صادر کند

حمل و نقل ریلی به زودی در حال تبدیل شدن به گزینه ای بسیار مناسب برای صنعت خودرو است. این می تواند توسط تعداد بازیکنانی که در گذشته اخیر این مسیر را انتخاب کرده اند ، دیده شود. اکنون ، قبل از ورود راه آهن به تصویر ، حمل و نقل وسایل نقلیه عمدتاً توسط کامیون ها انجام می شد و وابستگی شدید به این نوع حمل و نقل نیز منجر به تأخیرهایی می شود که ناشی از خرابی یا ترافیک ورودی به مقصد نهایی است. با این حال ، حمل و نقل وسایل نقلیه با استفاده از قطار باعث صرفه جویی در همه اینها می شود و در واقع باعث صرفه جویی در مصرف سوخت و کاهش انتشار CO2 می شود ، به همین دلیل راه آهن چشم به سهم 20 درصدی در تدارکات خودرو تا سال مالی بعدی است. در حقیقت امید است که هر ساله پس از آن رشد 10 درصدی را بدست آوریم. در حالی که بسیاری از تولیدکنندگان اتومبیل از این روش حمل و نقل استفاده می کنند ، ماهیندرا اخیراً به گروه مورد نظر پیوست و صادرات وسایل نقلیه خود را با استفاده از حمل و نقل ریلی صادر کرد.

در یک توییت ، پیوش گویال ، وزیر راه آهن ، ویدیویی را نشان داد که ماهیندرا بولرو پیک آپ در حال بارگیری در قطار عازم بنگلادش است. وی گفت: "تقویت صادرات خودرو: راه آهن 87 وانت وانت را از ناوی بمبئی در ماهاراشترا به بناپول در بنگلادش بارگیری كرد. با ارائه راه حل های لجستیکی ایمن ، سریع و اقتصادی ، راه آهن به عنوان یک روش ترجیحی برای حمل و نقل خودرو ظاهر شده است. "

cq37fuf

راه آهن هند چشم به سهم 20 درصدی در تدارکات خودرو تا سال مالی آینده است

در واقع ، دکتر پاوان گونکا ، مدیر عامل ، ماهیندرا و ماهیندرا نیز به این توییت پاسخ دادند که راه آهن به یک روش کارآمد برای حمل و نقل وسایل نقلیه از راه دور تبدیل شده است. و اثبات پودینگ نیز وجود دارد. بیایید پرونده Maruti Suzuki India را بررسی کنیم. این شرکت برای اولین بار از مارس 2014 استفاده از راه آهن را برای ارسال وسایل نقلیه آغاز کرد و از آن زمان می گوید که بیش از یک سفر کامیونی و 100 میلیون لیتر سوخت صرفه جویی کرده است. از استفاده از چنگک های تبدیل شده به یک عرشه تا استقرار رک های دو طبقه با سرعت بالا و با ظرفیت بالا فاصله زیادی را طی کرده است.

همچنین بخوانید: ماروتی سوزوکی طی 6 سال بیش از 6 ماشین لاک را از طریق راه آهن هند حمل و نقل کرد

k1i03mdo

ماروتی سوزوکی بیش از 6 ماشین لاک از طریق راه آهن هند حمل و نقل کرد

این واگن های تک طبقه به عنوان کالاهای جدید اصلاح شده (NMG) با قابلیت اداره 125 اتومبیل مسیحی شدند. با افزایش حجم ، بازوی طراحی راه آهن هند RDSO پس از گرفتن پیشنهاد از چندین نصب شده از جمله Maruti Suzuki ، واگن های اختصاصی با ظرفیت بالا را به نام BCACM طراحی كرد. ترمزهای جدید BCACBM انعطاف پذیرتر هستند و ظرفیت 318 اتومبیل را دارند.

در سال مالی 2019-20 ، این شرکت بیش از 1.78 ماشین لک از طریق راه آهن هند ارسال کرده است که 15 درصد بیشتر از سال قبل است. همچنین تقریباً 12 درصد از کل فروش ثبت شده توسط این خودروساز در سال را تشکیل می دهد. سازنده اتومبیل هند و ژاپن با استفاده از حالت ریلی ، در حدود 3000 مگاتن (MT) از CO2 را متعادل کرده و شاهد CAGR بیش از 18 درصد است.

همچنین بخوانید: کیا موتورز هند با استفاده از راه آهن هند تاکنون 5000 ماشین حمل و نقل کرده است

هیوندای هند نیز از سال 1999 از شبکه راه آهن استفاده می کند اما از سال 2013 تاکنون توانسته است از این حالت با حجم بسیار پایدارتر استفاده کند. در حال حاضر بیش از 10 درصد از کل حجم شرکت از طریق دو قطعه نزدیک کارخانه خود از طریق راه آهن ارسال می شود ، یعنی ملپاکام و والاجه آباد.

8t47c7ko

کیا موتورز هند نیز تاکنون از خطوط آهن هند برای حمل بیش از 5000 اتومبیل استفاده کرده است

در زمان های قبل از COVID ، به طور متوسط ​​10 درصد از حجم ماهانه شرکت توسط راه آهن ارسال می شد. در آگوست سال 2020 ، با توجه به ظرفیت موجود در ریل های ریلی و نوسانات در دسترس بودن نیروی انسانی در شبکه های جاده ای ، این نسبت به رکورد 13 درصد از حجم ماهانه رسید. سخنگوی هیوندای در یک پرسش که توسط carndbike در مورد آینده استفاده از این حمل و نقل مطرح شده است ، گفت: "با گذشت ماه ها ، پویایی ممکن است کمی متفاوت باشد ، اما ما پیش بینی می کنیم که نسبت 10٪ از طریق راه آهن در آینده نیز ادامه یابد."

0 نظرات

هیوندای در پاسخ به این س askedال که آیا راه آهن می تواند به یک روش حمل و نقل ترجیحی تبدیل شود ، گفت: "راه آهن کاملاً در ایجاد انگیزه های مختلف مانند ساده سازی ریک ها و فرایندها برای زمان های سریع تر حمل و نقل عمومی ، چشم پوشی از معافیت از رکاب های بیکار متعلق به ارائه دهنده خدمات لجستیک و غیره کاملاً پشتیبانی می کند. هنگامی که دولت هند با انگیزه زیربنایی ثابت همراه می کند ، مطمئن هستیم که این حالت نه تنها خودروسازان بلکه صنایع دیگر نیز هرچه بیشتر ترجیح می دهند. "

برای دریافت آخرین اخبار و بررسی های اتومبیل ، carandbike.com را در اینجا دنبال کنید توییتر، فیس بوک ، و مشترک کانال YouTube ما شوید.


[ad_2]
Source link
آخرین مطالب