آیا امکان هک یوسی بازی پابجی وجود دارد؟

امروزه بازی های آنلاین از سراسر جهان طرفدار زیادی دارند و روز به روز بر تعداد آنها افزوده می شود، در همین راست

توسط ABDOOSNEWS در 12 آبان 1400

امروزه بازی های آنلاین از سراسر جهان طرفدار زیادی دارند و روز به روز بر تعداد آنها افزوده می شود، در همین راستا در این بخش امکان هک یوسی بازی پابجی مورد بررسی قرار گرفته شده است، جهت کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص تا پایان با ما همراه باشید.

 

بازی پابجی چیست؟

بازی پابجی جز پردانلودترین بازی های گوگل پلی شناخته شده که یک بازی چند نفره است و پلتفرم های مورد نیاز برای انجام این بازی؛ اندروید، اکس‌باکس وان، آی‌اواس، مایکروسافت ویندوز  می باشد.

بازی PUBG مخفف عبارت Player Unknown's BattleGrounds است که به معنی؛ بازیکنان در میدان جنگ ناشناخته می باشد.

در این بازی ۱۰۰بازیکن از هواپیما بر فراز یک جزیره بزرگ فرود می آیند و پس از فرود باید جهت زنده ماندن و برنده شدن با دیگر بازیکنان به کمک تجهیزات و اسلحه های خود مبارزه کنند.

بازیکنان بازی پابجی را می توانند به صورت دو نفره و چهار نفره نیز بازی کنند و می توانند به هم تیمی های خود به شکل های مختلفی چون؛ تقسیم سلاح، اشتراک گذاری تجهیزات درمانی، یافتن محل دشمنان، ارائه مختصات به سایر هم تیمی ها وغیره کمک کنند.

باری مهیج و جریان ساز پابجی توانسته بازیکنان میلیونی از سراسر جهان را به  د جلب نماید، اگر طرفدار این گونه بازی های آنلاین هستید به راحتی بت نصب آن بر روی گوشی خود می توانید از آن لذت ببرید.

یوسی بازی پابجی چه کاربردی دارد؟

در بازی های آنلاین جهت بدست آوردن امکانات بازی از قبیل؛ سلاح، مهمات، نقشه و... باید  سکه، پول یا همان ارز دیجیتال خرج کرد.

پول یا همان سکه بازی های مختلف اسم های مختلفی دارند، سکه بازی پابجی یوسی(UC) نام دارد.

در بازی پابجی با کشته شدن هر یک از رقبا توسط بازیکن، مقدار مشخصی از یوسی( پول رایج درون بازی) به بازیکن تعلق می گیرد که به کمک آن می تواند صندوقچه هایی را جهت به دست آوردن آیتم های بازی و اقلام پوشیدنی( پیراهن، کیف، کفش وغیره) خریداری کند.

در بازی پابجی بازیکن می تواند شخصی سازی های مختلفی چون؛ اسلحه، لباس، زره، اسکین وغیره را برای خود انجام دهد.

بازیکنان بازی پابجی به کمک یوسی می توانند اسلحه و لباس هایی را داشته باشند که در حالت عادی امکان استفاده از آنها را ندارند.

یوسی این بازی را یا می توان از طریق برنده شدن در مراحل مختلف بازی کسب کرد و یا اینکه از سایت های معتبر فروش ارز بازی های آنلاین با پرداخت هزینه آن، تعداد یوسی مورد نیاز را خریداری کرده و به حساب کاربری بازیکن شارژ نمود تا از آن در بازی استفاده کند.

هک یوسی بازی پابجی چگونه است؟

هک کردن یوسی پابجی در برخی نسخه های این بازی توسط هکرهای حرفه ای انجام شده است که بازیکن می تواند هر لباس یا سلاحی را انتخاب کند اما این نسخه های از بازی با سکه نامحدود می باشد لذا اگر یک بازیکن کلیه سلاح های عالی را دارد، دیگر بازیکن ها نیز از سلاح ها برخوردار هستند.

اگرچه برخی از نسخه های موبایل بازی پابجی هک شده است اما هک پابجی کامپیوتر دروغ است و هیچ نسخه هک شده ای از این بازی برای کامپیوتر وجود ندارد و کلیه مطالبی که در این خصوص در اینترنت راجع به شیوه هک پابجی کامپیوتر درج شده، بی اثر می باشد.

 

نسخه موبایل بازی پابجی با دیتای 2 گیگ می باشد در حالی که نسخه کامپیوتری این بازی یا PC پابجی 13 گیگ است.

آخرین مطالب