آیا OnePlus 8T بهترین "پرچمدار ارزش" سال 2020 است؟

[ad_1] در این قسمت ما در مورد قیمت OnePlus 8T در هند و چگونگی تأثیر آن بر بازار شاخص قیمت صحبت می کنیم زیرا

توسط ABDOOSNEWS در 5 آبان 1399
[ad_1]

در این قسمت ما در مورد قیمت OnePlus 8T در هند و چگونگی تأثیر آن بر بازار شاخص قیمت صحبت می کنیم زیرا معاون ویراستار بررسی ها Roydon Cerejo به میزبان Pranay Parab پیوست. ما این قسمت را با صحبت درباره نشت های OnePlus 8T و حدس های خودمان درباره این گوشی و اینکه چقدر درست یا غلط بودیم آغاز می کنیم. ما بعضی چیزها را درست دریافت کردیم و با دیگران کمی فاصله داشتیم. در ادامه در مورد ویژگی های جدید OnePlus 8T و چگونگی تأثیر رقابت توسط این پرتاب صحبت خواهیم کرد. ما همچنین OnePlus 8T و OnePlus 8 را مقایسه می کنیم و اینکه آیا این پیشرفت ها به اندازه کافی بزرگ هستند تا بتوانند گوشی جدید را راه اندازی کنند. اینجاست که در مورد OnePlus 8 Pro صحبت می کنیم و اینکه چگونه حضور آن در بازار بر ویژگی هایی که در OnePlus 8T داریم تأثیر می گذارد. این قسمت نیز از پادکست است که در آن عدم امتیاز IP یا شارژ بی سیم در OnePlus 8T را مورد بحث قرار می دهیم.

سپس در مورد عملکرد دوربین OnePlus 8T و نحوه نگه داشتن تلفن هوشمند در شرایط مختلف و در حین آزمایشات خود برای عکس و فیلم صحبت می کنیم. این مورد چندان مورد علاقه وان پلاس نبوده است ، اما آیا این بار داستان تغییر کرده است؟ برای فهمیدن این قسمت به این قسمت گوش دهید. سپس درمورد شارژر و شارژر 65W OnePlus 8T و ماندگاری آن صحبت خواهیم کرد و برخی از ویژگی های جالب این شارژر را برای شما بازگو می کنیم که در مواقعی که برخی از شرکت ها آداپتورهای شارژ را از جعبه تلفن های هوشمند برداشته اند ، بسیار مفید است. در مرحله بعدی ، ما درباره نرم افزار OnePlus 8T و اینکه آیا این تغییر بزرگی نسبت به آنچه قبلاً دیده ایم ، بحث خواهیم کرد. در آخر ما به شما می گوییم آیا OnePlus 8T عملکرد مطابق انتظار را دارد و آیا باید این تلفن هوشمند را خریداری کنید.

این همه قسمت این هفته Orbital است که می توانید از طریق Apple Podcasts ، Google Podcasts یا RSS مشترک شوید ، قسمت را بارگیری کنید یا فقط دکمه پخش زیر را بزنید.

برای آخرین اخبار و بررسیهای فنی ، Gadgets 360 را دنبال کنید توییتر، فیس بوک و اخبار گوگل. برای دریافت جدیدترین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری ، در کانال YouTube ما مشترک شوید.

نسخه رنگی خاکستر OnePlus Nord Grey راه اندازی شد: قیمت در هند ، مشخصات

داستان های مرتبط


[ad_2]
Source link
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن