یوتیوب به همکاری با کره جنوبی برای نظارت بر جعلی, اخبار, محتوای غیر قانونی

Gthe game creators ltd toolbar ویدئو-به اشتراک گذاری پلت فرم یوتیوب به همکاری با کره جنوبی را از نزدیک نظارت و

توسط ABDOOSNEWS در 23 تیر 1399

Gthe game creators ltd toolbar ویدئو-به اشتراک گذاری پلت فرم یوتیوب به همکاری با کره جنوبی را از نزدیک نظارت و جلوگیری از گسترش جعلی اخبار و محتوای غیر قانونی.

گوگل معاون ارشد نیل موهان ساخته شده به نظر در یک کنفرانس ویدئویی با Han Sang-hyuk رئیس کمیسیون ارتباطات کره (KCC).

دنبال NewsGram در LinkedIn به دانستن آنچه اتفاق می افتد در سراسر جهان است.

این اظهارات پس از هان درخواست این همکاری ها با توجه به خبر جعلی اطراف Covid-19 اخیر با مشخصات بالا دیجیتال سوء استفاده جنسی مورد در کره جنوبی است که در آن چنین غیر قانونی مواد توزیع شده در سراسر سیستم عامل رسانه های اجتماعی. تنظیم کننده نگه داشته است یک ساعت مچی نزدیک بیش از فن آوری های غول پیکر در این سال است.

Google to boost fake news, illegal content monitoring on YouTube
گوگل مسدود شده و صدها نفر از هزاران نفر از تبلیغات اقدام به سرمایه گذاری در این بیماری همه گیر کوروناویروس. Pixabay

ماه گذشته گوگل به طور داوطلبانه اصلاح اشتراک شیوه در یوتیوب آن خدمات بیمه در کشور پس از KCC در بر داشت آنها ناعادلانه برای کاربران است.

تنظیم کننده و همچنین اعمال جریمه $720,000 در گوگل برای نقض مخابراتی محلی قوانین به عنوان آن را به درستی اطلاع کاربران از یوتیوب حق بیمه را متهم خدمات.

همچنین بخوانید: تریلر تایر اصول – چگونه به نگه داشتن آنها را به مدت طولانی!

در ماه مارس این سال الفبا و مدیر عامل گوگل Sundar Pichai گفت: این شرکت در نظر گرفته شود هزاران نفر از فیلم ها در یوتیوب مرتبط با خطرناک و گمراه کننده coronavirus اطلاعات با استفاده از هوش مصنوعی (AI) مبتنی بر فن آوری است.

در یک پست وبلاگ پیچای گفت که از ماه ژانویه گوگل مسدود شده و صدها نفر از هزاران نفر از تبلیغات اقدام به سرمایه گذاری در این بیماری همه گیر کوروناویروس. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.nettny.im
آخرین مطالب