یوگا در دوران از جهان همه گیر می تواند یک نجات دهنده

تحقیقات اخیر نشان می دهد که از لحاظ جسمی فعال یوگا منافع مردم با مسائل مربوط به سلامت روانی و کاهش علائم افسردگی در آنها است. اما آن است که نه فقط افسردگی یوگا کمک می کند تا با طیف وسیعی از جسمی و روانی سلامتی مسائل به خصوص در طول بهداشت جهانی بحران.

“مشغول زندگی روزمره در میان فشار کار ما اغلب اجازه دهید چیزهایی که مهم محو سر و صدا. ذهن ما به طور مداوم در حرکت است اما بدن ما هستند. ما باید سعی خسته کننده برنامه های رژیم غذایی و انواع روزه پیاده روی نگه داشته اما تاکید کرد که در مورد آن جلسه ما فردا همه با حداقل نتایج و حتی کمتر مزایای. این COVID-19 همه گیر است که تقریبا مانند یک زنگ خطری برای شروع به ساخت تا ما ایمنی را یک گام به سمت یک سبک زندگی سالم. جا ماندن لزوما ترجمه برای دستیابی به کامل بدن و یا داشتن بهترین جفت abs. تناسب اندام, بر خلاف باور عمومی ادغام از یک ذهن سالم و بدن و روح است. و یوگا مناسب, مناسب,”,,,, Dr Manoj Kutteri سلامتی مدیر در Atmantan مرکز سلامتی گفت IANSlife.

بیش از 4000 سال تمرین یوگا و یوگا نه تنها یک کاتالیزور در سفر ما به تناسب اندام بلکه منافع ما ذهن و درونی سلامتی. یک حالت تمدد اعصاب و مراقبه است که بخشی جدایی ناپذیر از یوگا بیش از حد. این کمک می کند تا نگه داشتن یک فرد محور و ثابت شده است برای بهبود غلظت و همچنین کاهش استرس است.

در اینجا چیزی است که یوگا را ارائه کرده است:

سالم عضلات

بسیاری از مواقع یوگا و انعطاف پذیری مترادف و به درستی چنین است. اما آن را نه تنها سحر و جادو از انجام یک تقسیم یا backbend شما متوجه خواهد شد یک کاهش تدریجی در درد مفاصل و درد عضلانی. یوگا کمک می کند تا ساخت عضلات قوی تر است که کمک های اولیه در شرایط مانند آرتروز و کمر درد. حالت مانند رو به پایین رو به سگ (Adho Mukha Svanasana) و به سمت بالا رو به سگ (Urdhva Mukha Svanasana) بهتر از سلامت استخوان خود را با تمرکز بر روی بازوی خود را در منطقه و حفظ پوکی استخوان در خلیج.

Yoga benefits
یوگا کمک می کند تا با طیف وسیعی از جسمی و روانی سلامتی مسائل به خصوص در طول بهداشت جهانی بحران. Pixabay

نفس خوب

بسیاری از یوگا aasanas شما بستگی دارد تنفس و تقریبا همه آنها. تمرینات مانند پرانایاما و anulom vilom تعامل نفس خود را در راه آگاه تر چیزی است که ما نمی تمرکز بر روی به طور معمول. در حالی که با تمرکز بر این تمرینات تنفس ما مدیریت استرس به طور موثر و آگاهانه تر به شیوه ای. به خصوص برای افراد مبتلا به آسم یا سایر بیماریهای مزمن ریه بیماری این تمرینات تنفس را یک تفاوت بزرگ در ورزش ریه ها و در نتیجه کمک در عملکرد سالم.

برای اخبار بیشتر در به روز رسانی را دنبال کنید Newsgram در توییتر

خواب صدا

اگر تغییر ناگهانی در شیوه زندگی تحت تاثیر یک چیز جهانی ما الگوهای خواب. حتی در روز به طور منظم ما یک معامله بزرگ از دشواری در به خواب رفتن. مختلف ترمیمی asaanas مانند Savasana nidra یوگا و غیره را فراهم آرامش سیستم عصبی خود را نیاز دارد. خواب, اما, نیست, هدف اصلی آن است که خواب عمیق است که آن را تضمین می کند – یک خواب بهتر است که شارژ تمام سیستم شما را تازه و پر جنب و جوش برای شروع روز خود را.

همچنین بخوانید: مستند بدتر شده کیفیت خواب گزارش ها نشان می دهد

تمرکز حواس

یکی بسیار مهم است و اغلب نادیده گرفته شده و جنبه های یوگا تمرکز حواس است. این عمل باعث می شود یک فرد آگاه تر از خود از محیط اطراف خود. یکی آگاهانه باعث می شود انتخاب آگاهانه به غذا خوردن سالم و تمرکز بر روی بخشی از بدن خود را که نیاز به بهبود. روزانه تمرین یوگا باعث می شود خود را نگه می دارد ذهن چالاک و کمک می کند تا تمرکز بر روی یک چیز در یک زمان به عنوان یک نتیجه – حواس او را پرت کمتر و بهره وری بیشتر. (IANS)

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.nettny.im