بله در حال حاضر وجود دارد COVID-19 بازی های ویدئویی

یکی از چیزهایی که بزرگ درباره عظیم بازی indie در صحنه است که آن را ممکن است برای بدست آوردن تصویری بازی بر اسا

توسط ABDOOSNEWS در 15 خرداد 1399

یکی از چیزهایی که بزرگ درباره عظیم بازی indie در صحنه است که آن را ممکن است برای بدست آوردن تصویری بازی بر اساس دنیای واقعی وقایع را به عنوان آنها اتفاق می افتد. این اغلب به عنوان ارزان و سریع به عنوان یک پانک, آهنگ, اما آن را هنوز هم نسبتا قابل توجه است که یک رسانه با معروف طولانی زمان چرخش بر روی محصول است که قادر به واکنش نشان می دهند به طوری سریع است.

آن را احتمالا نمی صدمه دیده است که اکثر این بازی ها ساخته شده توسط یک یا دو نفر که به احتمال زیاد گیر در خانه مانند بقیه از ما در حال حاضر با هیچ چیز.

برخی از coronavirus بازی عرضه در آمده DLC فرمت مانند نینجا Turdle پچ. نینجا Turdle داستان حساس هنرهای رزمی مهارت مدفوع ذرات است که آن را بر خود را به محافظت از بدن میزبان خود استیو یک مرد که باعث می شود بسیار ضعیف انتخاب در مورد آنچه که او اجازه می دهد تا در داخل بدن خود را. یک Metroidvania بازی با fast-paced سمت های پیشین عمل و دیوار گلوله-اسفنج دشمنان آن را بدست ارتقاء که در آن دشمنان در حال جایگزین با جهش از coronavirus. این scatological اما در واقع تا حدودی سرگرم کننده را به بازی اگر نه دشوار است.

در جهت دیگر است Covid داستان: جهل. این بنیاد با هم مختلف از پیش ساخته شده دارایی های بازی طوری تنظیم انتظارات خود را بر این اساس. که گفت:, آن را بد مثل از کلی پاسخ رسمی به گسترش ویروس. گیم پلی نسبتا ساده ترین سطح در حال تطبیق بازی ها و یا تغییرات در Pac-Man است که قرار است به نمایندگی از quests برای حقیقت است. طنز و... و نوجوانان. شما این تصور که توسعه دهنده BDayGame.com تماشا بسیاری از پارک در جنوب و regurgitated این ایده است که شما فقط می توانید انجام طنز سیاسی, اگر شما تعادل آن را به طور مساوی میان همه طرف. همه که در کنار این نوع از طراوت به حرکت همه گیر با یک حس کنترل. آن را نیز رایگان پس چه می تواند شما را در مورد شکایت?

نه به عنوان بسیار به عنوان کنترل بود Coronavirus را به شما بدهد ، در ورید از Plague Inc. این یک زمان واقعی بازی استراتژی که در آن شما سعی می کنید و گودال coronavirus در برابر عفونت های دیگر برای برتری. این janky کنترل یک رابط گیج کننده و زشت گرافیک. به طرز عجیبی هر چند آن را نیز تسکین دهنده به عنوان جهنم است. چیزی وجود دارد بسیار آرام در مورد, نرم, موسیقی متن فیلم به عنوان شما با صبر و حوصله برخورد گذر زمان را فشار دهید تا به اندازه کافی جهش امتیاز به گسترش بیماری خود را بیشتر با تشکر از طاعون دوره گرد یا ارتقاء دیگر. نیهیلیسم در بازی است که به ندرت ارزشمند اما در اینجا آن نوع متناسب با خلق و خوی ، whiling دور روز تماشای بدن افزایش تعداد و نمی دانستند چه باید بکنید. من پیشنهاد می کنم با قرار دادن یک تایمر و بازی نیست بیش از حد طولانی است.

یک بازی است که نمی رتبهدهی نشده است اما من که به نوعی علاقه مند به بازی است قرنطینه شبیه سازبه دلیل در اواخر این ماه. این یکی کمی بیشتر امیدوار آن را به عنوان شخصیت خود را مرور روز-به-روز-وظایف برای زنده ماندن در حالی که همچنین تمرین های اجتماعی فاصله. شما از دست دادن بازی اگر شما صورت خود را لمس به عنوان مثال و یا فراموش نکنید که برای شستن دست های خود را. و بله, وجود دارد, کاغذ توالت جوک زمانی که شما به فروشگاه بروید. من می خواهم این ایده از این بازی به دلیل بسیاری از حفظ سلامت عقل در حال حاضر درمان به طور منظم زندگی که پر از آمار اساسی است که باید با توجه به سالم باقی می ماند. بررس آن را در بازی های ویدئویی کمک می کند. حداقل آن را نمی تواند صدمه دیده است و چه چیز دیگری شما می رویم به زمان خود را در حال حاضر ؟



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن