XFL تعلیق عملیات هیچ برنامه ای برای بازگشت به 2021

ما همه احساس اثرات coronavirus اگر نه مستقیم اثرات ویروس خود را پس از آن به احتمال زیاد اقتصادی و اثرات روانی

توسط ABDOOSNEWS در 25 فروردین 1399

ما همه احساس اثرات coronavirus اگر نه مستقیم اثرات ویروس خود را پس از آن به احتمال زیاد اقتصادی و اثرات روانی نزدیک shutdown از کل اقتصاد است. در ورزش جهان همه گیر بمب هسته ای است و قرار است در لیگ های مختلف به برزخ هزاران نفر از رادیو میزبان پخش از خانه (با فرض اینکه آنها هنوز هم در حال کار) و شبکه های تلویزیونی در جستجوی دیوانه وار برای محتوا.

برای برخی از, اگر چه برزخ تبدیل به مرگ و این چیزی است که اتفاق افتاده است در روز جمعه به عنوان XFL اعلام کرد که تعلیق عملیات تخمگذار کردن تقریبا همه کارکنان خود را, و که آنها برنامه ای برای بازگشت به 2021. به عبارت دیگر تکرار دوم از وینس مک ماهون چشم انداز بهار فوتبال انجام شده است برای اولین بار یکی پس از فقط یک فصل است.

این لیگ بسته است به خصوص ناامید کننده به دلایل متعدد. اولین محلی یکی از هشت تیم بود مستقر در هوستون — شکست نخورده هوستون Roughnecks! — و این یکی کمتر فیگوراتیو نقطه عطفی در ما هوستون ورزشی توپوگرافی دوم این نسخه از XFL به مراتب بیشتر دقت برنامه ریزی شده و ساخته شده از اولین نسخه در سال 2001. این بار وینس مک ماهون استخدام بسیار مورد احترام ورزشی اجرایی (و دیرین سابق Houstonian) الیور شانس به اجرا لیگ.

شانس دو سال را صرف انجام تحقیقات گسترده و توسعه در قوانین مذاکره عالی تلویزیون و مشارکت و بازاریابی, لیگ, همه, که منجر به یک محصول است که بیشتر جلا جایگزین برای NFL است که ما دیده ایم از USFL در اواسط 80s. بیایید شروع وجود دارد با برخی از افکار در مرگ XFL, 2.0....

شما نمی توانید مقایسه این شکست به سایر قبلی جایگزین لیگ شکست
در پایان روز این نسخه از XFL زخم در همان محل به عنوان تمام تلاش دیگر در بهار جایگزین برای لیگ فوتبال ملی و از جمله 2019 را داد فوتبال آمریکایی از بین رفته و شنا در جوهر قرمز. به عنوان لیگ شکست این یکی کج کنون به "تقصیر آنها نیست" پایان مقیاس از دلایل که چرا.

مک ماهون به نظر می رسید متعهد و در آن برای طولانی مدت و موفق شد به عنوان سرمایه گذاری به عنوان هر لیگ کمیسر در بازاریابی محصول خود را و راه اندازی یک ماندگار شد. من فکر می کنم XFL ماندگار به شماره فصل دو بود و بسیار به احتمال زیاد قبل از این ویروس شروع به خزش بر روی سواحل ما. متاسفانه در تمام حالات مک ماهون و شانس تا به حال در هیئت مدیره برای افتتاحیه فصل از لیگ جهانی همه گیر است که قطعه دوم نیم فصل شد و احتمالا در لیست.

برعکس فقط به عنوان خوانده شده در مورد AAF که شکست بخشی از راه را از طریق آن فصل اول به این دلیل که مردم در حال اجرا آن را به سختی می تواند تعادل دسته چک. تاریخ خواهد گفت هر دو لیگ شکست خورده قبل از اتمام فصل اول, اما نه همه شکست ها ایجاد شده و حتی نزدیک به برابر است.

پس چه خواهد برای زنده ماندن به عنوان یک بهار لیگ ؟
راستش مگر اینکه وینس مک ماهون (یا کسی که با اندازه مشابه مجازی بیضه ها) می خواهد به یکی دیگر از اجرا در آن و قمار که جهان ندارد وارد یک ویروس ناشی از بن بست من نمی دانم که بهار لیگ باقی مانده و بدون نوعی وابستگی با NFL به عنوان یک لیگ توسعه. من فکر می کنم FNL می تواند تا حد زیادی به نفع و ایجاد حتی بیشتر مطالب خود را برای تلویزیون همکاران با یک لیگ که آشکاری ماموریت است که به توسعه quarterbacks و به طرفداران که نمی توانیم NFL بلیط یک راه مقرون به صرفه برای رفتن به تماشای برخی از آینده بازیکنان NFL در یک نقطه قیمت که در آن آنها می توانند خانواده خود را. در واقع چیزی مانند XFL 2.0 به نظر می رسد در حال تحول به قبل از COVID-19 رسید.

چه خواهد شد NFL را به دور از XFL?
حتی campy, قشنگ, اولین نسخه از XFL در سال 2001 تا به برخی از جنبه های که ارائه NFL تصمیم به اتخاذ عمدتا در زمینه تولید با زاویه دوربین و میکروفن. این زمان در اطراف, من می توانید ببینید NFL در واقع اتخاذ برخی از قوانین XFL در محل قرار داده. شاید دو حق دور است, اما من می توانم ببینم NFL شورای رقابت در نظر گرفتن یک سال به فکر می کنم در مورد XFL را کیکآف قوانین (بسیار امن تر از نسخه معمولی کیکآف بازی) و نقطه اضافی قوانین (XFL تا به حال هیچ پت ضربات و تا به حال سه سطح مختلف بازی از مرحله یک تیم می تواند اجرا به یکی از دو یا سه نقطه.).

یک چیز NFL احتمالا اتخاذ نمی, اما جذاب خواهد بود اگر آنها در بازی حاشیه مصاحبه با بازیکنان و مربیان که فقط شکست خورده خود در بازی وظایف. در این مرحله تنها راه لایحه اوبراین اخراج می شود این است که اگر او قتل کسی در حاشیه و که به نظر می رسد ما بهترین شانس را برای دریافت کنید که به اتفاق می افتد.

هوستون بیایید ادعا می کنند یک عنوان!
هی بیایید کنار فشار تمام از غم و اندوه بیش از XFL جويد و هرگز فراموش نکنید که هوستون Roughnecks بودند شکست نخورده برای کل تاریخ خود را حق رای دادن و به این منظور من اعلام آنها XFL قهرمانان! من اعلام کارفرمایی P. J. Walker MVP لیگ ژوئن جونز XFL مربی سال اعلام وجود خواهد داشت یک رژه در روز اول که ما می تواند نفوذ افسانه ای شش پا شعاع مرد همکار ما. مزه آن هوستون به Roughnecks هستند XFL قهرمان جهان به خاطر من گفت: خب!

گوش دادن به شان Pendergast SportsRadio 610 از 6 صبح تا 10 صبح روزهای هفته تا کی. همچنین او را دنبال کنید در توییتر twitter.com/SeanTPendergast و مانند او در Facebook در facebook.com/SeanTPendergast.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن