ووهان شاهد COVID-19 شیوع زودتر از گزارش: مطالعه

یک مطالعه توسط محققان آمریکایی نشان می دهد که COVID-19 اولین بار در شناسایی مرکزی چین ممکن است شروع به گسترش و

توسط ABDOOSNEWS در 22 خرداد 1399

یک مطالعه توسط محققان آمریکایی نشان می دهد که COVID-19 اولین بار در شناسایی مرکزی چین ممکن است شروع به گسترش و قبل از وقوع اولین بار نشان داد به جهان به عنوان در هر COVID-19 اطلاعات و منابع.

به گفته دانشمندان در دانشگاه هاروارد و مرکز پزشکی دانشگاه بوستون بهداشت عمومی و بیمارستان کودکان بوستون, تصاویر ماهواره ای از بیمارستان پارکینگ در شهر ووهان نشان داد که "شیب افزایش" در ترافیک با شروع در ماه اوت سال گذشته و اوج در ماه دسامبر زمانی که پکن برای اولین بار از هشدار سازمان بهداشت جهانی درباره بیماری جدید که تاکنون دوبله COVID-19.

دنبال NewsGram در Facebook به ماندن بگیرید به روز شد.

این تصاویر نشان می دهد که يکی از بيمارستانهای مورد مطالعه Tianyou بیمارستان تا به حال 285 وسایل نقلیه در آن پارکینگ در اکتبر 2019 در مقایسه با 171 خودروهای سال قبل از افزایش 67 درصد است.

این مطالعه همچنین گفت: این افزایش در بیمارستان ترافیک در آن زمان همزمان با متعدد آنلاین کلمه جستجو برای "سرفه" و "اسهال" در چینی موتور جستجوی بایدو.

COVID-19
این ووهان Huanan عمده فروشی غذاهای دریایی در بازار که در آن تعدادی از افراد بیمار با یک ویروس نشسته بسته در ووهان چین, Jan. 21, 2020. فردا

همچنین بخوانید: اواخر خواننده Avicii به افتخار بود با موزه در استکهلم

رمان coronavirus اعتقاد بر این است که منشأ در یک بازار در ووهان در اواخر ماه دسامبر 2019. محققان می گویند که در حالی که آن را نمی تواند تایید کند اگر این بیمارستان افزایش ترافیک به طور مستقیم مربوط به COVID-19 "ما شواهد پشتیبانی از دیگر کار های اخیر نشان می دهد که ظهور اتفاق افتاده است قبل از شناسایی در Huanan غذاهای دریایی بازار است."

خلاصه ای از مطالعه است که هنوز تحت بررسی دقیق نوشته شده بود دوشنبه در دانشگاه هاروارد "داش" مخزن آنلاین برای تحقیقات پزشکی. (VOA)



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن