'بدتر قبل از آن بهتر می شود.' مغلوب ساختن پیشی جستن ارائه هوشیار هشدار در بازگشت به کروناویروس جلسات

کورتنی سوبرامانیان مایکل کالینز و دیوید جکسون ایالات متحده آمریکا امروزمنتشر شده 7:29 PM EDT Jul 21, 2020واشنگ

توسط ABDOOSNEWS در 1 مرداد 1399

واشنگتن – رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن بازگشت به کاخ سفید تریبون جمعه و ارائه استارک هشدار در مورد پیشرفت coronavirus اصرار آمریکایی ها برای پوشیدن یک ماسک به عنوان او پیش بینی کرد که گسترش این بیماری بدتر خواهد شد قبل از آن را بهبود می بخشد.

"این احتمالا متاسفانه بدتر قبل از آن بهتر می شود" مغلوب ساختن پیشی جستن اذعان کرد. "چیزی که من دوست ندارم گفت: در مورد همه چیز, اما این راه آن است."

پس از هفته ها از تمرکز بر وقایع عمومی در دیگر مسائل و بارها و بارها کم اهمیت جلوه دادن تاثیر این ویروس تهمت خواست آمریکایی ها برای پوشیدن یک ماسک و تشویق افراد جوان برای جلوگیری از شلوغ بارها و به "هوشمند خواهد بود." رئیس جمهور بود که با پوشیدن یک ماسک خود گفت: او را حمل كرده و او "عادت" به آن است.

مغلوب ساختن پیشی جستن بازگشت به تریبون سهشنبه در تلاش برای پاسخ به انتقاد اطراف دولت او در پاسخ به این coronavirus به عنوان موارد همچنان به افزایش چند متحده است. در عمده خروج از وقایع اخیر تهمت آج به آرامی در اطراف سیاست هرگز پس از ذکر خود را دموکراتیک رقیب جو بایدن در طول 27 دقیقه جلسه.

"ما در حال درخواست از همه که شما قادر به اجتماعی فاصله پوشیدن ماسک دریافت یک ماسک" مغلوب ساختن پیشی جستن در گفت شاید صریح ترین حمایت در این موضوع تا به امروز است. "آیا شما مانند ماسک و یا نه آنها تاثیر آنها را یک اثر. ما باید همه چیز ما می توانید دریافت کنید."

بیشتر: مغلوب ساختن پیشی جستن می گوید از قاچاق جنسی مشکوک Ghislaine ماکسول 'من او را آرزو'

مغلوب ساختن پیشی جستن به حال قبلا گفته بود که با پوشیدن یک ماسک بود یک انتخاب شخصی است. هر چند او نمی انحراف از این موقعیت او نیز نمی آن را بالا می برد. مقامات بهداشت عمومی باید به طور فزاینده ای یافت می شود که ماسک-پوشیدن موثر در محدود کردن گسترش یافته است. اما در ایالات متحده عمل مشاهده شده است را از طریق به طور فزاینده سیاسی لنز.

با وجود هشدارهای تهمت ارائه شده به طور کلی گلگون ارزیابی از دولت او در پاسخ به این ویروس گفته دانشمندان "آموخته زیادی در مورد این بیماری" و پیش بینی واکسن خواهد بود که "خیلی زودتر از هر کسی که فکر می کنید ممکن است."

او تکرار ادعای این ویروس در نهایت "ناپدید" یک خط که کشیده انتقاد از خود را دموکراتیک مخالفان در گذشته است.

"لحظات پس از خواندن از خود اسکریپت و گفت: شیوع این بیماری را بدتر از قبل از آن بهتر می شود تهمت فقط واگردانی به او دروغ است که این ویروس به سادگی 'ناپدید' - فرض است که تا به حال عواقب مرگبار برای هزاران بی گناه آمریکایی" بایدن کمپین سخنگوی اندرو بیتس توییتی.

DNC اتاق جنگ سخنگو و مشاور لیلی آدامز گفت: مغلوب ساختن پیشی جستن شنبه جلسه توجیهی و پیام در مورد کوروناویروس "به این معنا نیست او را تبدیل به بیش از یک برگ جدید در پاسخ او."

"کاخ سفید فکر می کند این جلسات خواهد بود خوب برای مغلوب ساختن پیشی جستن, اعتبار, اما بیشتر مردم از شنیدن صدای شیپور بیشتر آنها ببینید چه شکست او است," او گفت:.

مغلوب ساختن پیشی جستن ظاهر آمد هفته پس از او به حالت تعلیق در جلسات داخلی میان بحث در مورد اینکه آیا آنها از کمک به او و یا صدمه زدن به. که بحث ادامه به roil کاخ سفید پس از مغلوب ساختن پیشی جستن روز دوشنبه اعلام کرد او را راه اندازی مجدد تلاش کنید.

رئیس جمهور به پایان رسید نزدیک به روزانه جلسات در ماه آوریل به زودی پس از او به نظر می رسید که نشان می دهد این ویروس می تواند تحت درمان با ضد عفونی کننده بیانیه ای که جلب زنگ هشدار و هشدار از مقامات بهداشت عمومی اما کاخ سفید گفته بود غلط. برخی از جمهوری خواهان فکر جلسات و تهمت امادگی برای رفتن-اسکریپت شدند و آسیب رساندن به درک عمومی از پاسخ او.

مغلوب ساختن پیشی جستن با اشاره به اختصار به مرحله بعدی coronavirus محرک رهبران کنگره در حال مذاکره با کاخ سفید است. قانونگذاران با توجه به گسترش بیمه بیکاری را به عنوان به خوبی به عنوان یک برنامه فدرال بشود به نگه داشتن کسب و کارهای کوچک شناور.

"ما در حال کار بسیار سخت در آن ما در حال ساخت بسیاری از پیشرفت" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت. "من هم می دانم که هر دو طرف می خواهید برای دریافت آن انجام می شود."

مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: رهبران کنگره به دنبال یک فرمول به جای اضافی $600 میلیون ها نفر از آمریکایی ها دریافت کرده در بالای هفتگی خود مزایای بیکاری خواهد بود که "70 درصد از این مبلغ است." افزایش مزایای به علت منقضی می ژوئیه 31.

تهمت نیز ارائه شده خود را به خوبی خواسته های به Ghislaine ماکسول دیپلم جفری اپستاین که در معرض اتهاماتی که به او کمک کرد تا جذب دختران جوان به عنوان 14 بودند که مورد آزار جنسی توسط سرمایه گذار و میلیاردر. اپستاین کشته های خود را در سلول زندان خود در سال گذشته در حالی که در انتظار محاکمه در رابطه جنسی-قاچاق اتهامات عنوان شده علیه.

"من واقعا نمی شده است و پس از آن بیش از حد" مغلوب ساختن پیشی جستن از وی خواست تا در مورد ماکسول مورد. "من فقط آرزو می کنم او به خوبی باشم."

مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: او ملاقات کرده بود ماکسول "چندین بار" در طول سال به خاطر او زندگی می کردند در پالم بیچ که در آن اپستاین حال و مستغلات.

بر خلاف گذشته جلسات تهمت ایستاده به تنهایی در اتاق جلسه کاخ سفید روز سه شنبه. Dr. Anthony Fauci مکرر حضور در قبل از آن جلسات است که پس از مواجه انتقاد از مقامات ارشد کاخ سفید و مشاوران و گفت: او را دعوت به شرکت در. همچنین پیوستن به رئیس جمهور: دکتر دبورا Birx هماهنگ کننده کاخ سفید coronavirus پاسخ معاون رئیس جمهور مایک پنس یا دیگر اعضای نیروی کار.

در مورد خواسته Fauci و Birx تهمت گفت: "دکتر Birx مناسب است در خارج."

او نمی دیدگاهها برای Fauci.

مغلوب ساختن پیشی جستن بازگشت به اتاق جلسه بود ضمنی به رسمیت شناختن که این ویروس همچنان یک تهدید برای بهداشت عمومی به اقتصاد کشور و به رئیس جمهور خود شانس برای انتخاب مجدد. هر چند او بیشتر صحنه حوادث در مسائل دیگر در هفته های اخیر مغلوب ساختن پیشی جستن مواجه است سوالات خود را در مورد دست زدن به بحران خود را به عنوان نظرسنجی شماره تضعیف را در برابر بایدن در چندین میدان نبرد متحده است.

کاخ سفید مشاور کلیان کانوی گفت: فاکس نیوز در هفته گذشته که در پایان این جلسات یکی از دلایل مغلوب ساختن پیشی جستن را تایید شماره در دست زدن به coronavirus رفته اند "شاید کمی نرمتر" در ماه های اخیر. اما او همچنین اذعان کرد وجود ندارد حمایت جهانی با کاخ سفید برای آوردن آنها.

او گفت: موقعیت او بود: "من نظر خود را که متفاوت است برخی از مردم در اینجا."

بیشتر: مغلوب ساختن پیشی جستن هل ماسک پوشیدن می گوید: او رزومه کاخ سفید جلسات

مغلوب ساختن پیشی جستن به دنبال تطهیر این بیماری همه گیر کوروناویروس حتی به عنوان بیش از نیمی از همه کشورها از جمله کالیفرنیا و میشیگان را متوقف و بازگشایی برنامه و یا در حال برداشتن گام برای توقف گسترش COVID-19 دلیل افزایش موارد در سراسر کشور است.

کمک: جان Fritze



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب