جهان ببر بعد: تاثیر می گذارد از همه گیر در حیات وحش

توسط Siddhi Jainتیاو در جریان همه گیر نه تنها انسان بلکه نهفته همه گونه بر روی زمین آوردن یک قوی تر تمرکز inex

توسط ABDOOSNEWS در 8 مرداد 1399

توسط Siddhi Jain

تیاو در جریان همه گیر نه تنها انسان بلکه نهفته همه گونه بر روی زمین آوردن یک قوی تر تمرکز inextricablehuman-حیات وحش اتصال.

با توجه به ببر آمار منتشر شده در این هفته توسط اتحادیه وزیر Prakash Javadekar این کشور در حال حاضر خانه های 70 درصد از جهان را ببر جمعیت. دولت از 13 tigerr محدوده کشور را حل کرده اند به دو برابر تعداد ببرها تا سال 2022. قابل توجه کاهش ببر جمعیت صورت گرفت که چند سال پیش دیده است ناچیز اما خوش شکوفایی به تازگی.

دنبال NewsGram در LinkedIn به دانستن آنچه اتفاق می افتد در سراسر جهان است.

Malaika واز یک National Geographic Explorer و حیات وحش مجری می گوید: "کار من گرفته است من به بسیاری از ذخایر ببر سراسر کشور که در آن من تا به حال شانس به صرف زمان از نزدیک با تعداد بی شماری ببر. و در هر جایی من همیشه زده توسط این واقعیت است که این ببر را به عنوان یک سمبل کیستون گونه است که قادر به جلب توجه به این مهم اکوسیستم است که اغلب در غیر این صورت تواند نابود. جاذبه ببر منجر به حفاظت از دستگاه های گسترده ای از جنگل – که همچنین به ناچار محافظت از کوچکترین مخلوقات از قورباغه ها و مارها به کمتر شناخته شده پستانداران مانند caracals, سبکهای و dholes."

World Tiger Day: Wildlife experts caution against poaching, habitat destruction
هند در حال حاضر خانه های 70 درصد از جهان را ببر جمعیت. Pixabay

صحبت به IANSlife در تاثیر COVID-19 روز ببر او یادداشت "جامعه ما به عنوان معاملات با اثرات COVID-19 گیر طبیعت و زیستگاه نهفته است. با توجه به افت اقتصاد در رکود و تعطیلی گردشگری کشورهای عضو اکو شده است وجود دارد افزایش شدید در شکار حیات وحش در طول چند ماه – و tigerss بیش از حد هستند بیشتر در معرض تهدید است."

"من ببر است و همیشه خواهد بود یکی از قوی ترین نمادها برای هند باور نکردنی میراث طبیعی در این International Tiger Day, ما نیاز به یک تلاش هماهنگ برای قهرمان حفاظت از این گونه و اکوسیستم آنها را به خانه," او اضافه شده است.

همچنین بخوانید: Instagram ارائه پول به Infinite ستاره به آنها را با استفاده از قرقره

Krithi Karanth, National Geographic Explorer و رئیس حفاظت دانشمند مرکز حیات وحش مطالعات گفت IANSlife: "این بیماری همه گیر نشان داده است ما حل نشدنی اتصال به حیات وحش و زیستگاه های طبیعی و اکوسیستم. ادامه تخریب زیستگاه های حیات وحش شکار غیر قانونی و تجارت حیات وحش را افزایش thetransmission از zoonotics به مردم است. اقتصاد ما در حال فلج توسط این و ما باید با استفاده از زمان برای بازسازی انعطاف پذیری برای حفاظت از حیات وحش و مکان های وحشی از جمله ملی ما حیوانات – ببر." (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net
آخرین مطالب