جمعیت جهان روز: بازگرداندن بحث در خانواده برنامه ریزی

Family برنامه ریزی مرکزی به برابری جنسیتی و توانمندسازی زنان است و یک عامل کلیدی در کاهش فقر است. میلیون ها نف

توسط ABDOOSNEWS در 22 تیر 1399

Family برنامه ریزی مرکزی به برابری جنسیتی و توانمندسازی زنان است و یک عامل کلیدی در کاهش فقر است. میلیون ها نفر از دختران و زنان در هند می تواند تبدیل زندگی خود را اگر نیاز برای برنامه ریزی خانواده – به تاخیر فضا و محدود کردن تعداد فرزندان است که زنان را – دیدار کرد.

فراتر از سلامت وجود دارد بسیاری از گسترده تحول گرا و درون نسلی اثر از زنان قادر به استفاده از روش های پيشگيری از بارداری و کنترل باروری خود را. در سطح خانواده, خانواده ها قادر به سرمایه گذاری بیشتر از منابع کمیاب در سلامت و آموزش و پرورش فرزندان خود را.

Follow us on Instagram برای مطلب جالب اخبار

دختران از خانواده های کوچکتر هستند احتمال بیشتری برای تکمیل تحصیلات خود و زنان با کودکان کمتر هستند و بیشتر قادر به دنبال اشتغال و افزايش درآمد خانوار و دارایی, اشاره, Madhu جوشی, Sr. مشاور برابری جنسیتی و حکومت مرکزی برای تسریع تغییر دهید.

برخی از پیشرفت های ساخته شده به سمت بهبود برابری جنسیتی به طوری که زنان باید بیشتر دخالت در فرآیندهای تصمیم گیری و موقعیت خود را در دولت است.

World Population Day: Bringing back the 'choice, voice debate' on family planning during COVID-19
آوردن تمرکز بر فاصله پیشگیری از بارداری است که در غیر تهاجمی (کاندوم روزانه و هفتگی قرص) و با حداقل تهاجم (تزریقی) نه فقط برای ترویج انتخاب همچنین به منظور کاهش فشار بر دوش نظام سلامت در برخورد با افزایش COVID. Pixabay

افزایش فرصت های آموزشی برای دختران از آنها محافظت از زودرس, ازدواج و باروری و کمک می کند تا آدرس نابرابری های جنسیتی در مشارکت اقتصادی. تنظیم خانواده سبب زنان را به اتهام زندگی خود را در حالی که همچنین افزایش سهم خود را به خانواده و تندرستی و به طور کلی توسعه ملي جوشی می گوید.

تلاش های در جریان برای کاهش تاثیر COVID-19 در خانواده برنامه ریزی دسترسی و ارائه خدمات. اقدامات در نظر گرفته شده برای رسیدن به با استفاده از روشهای غير تهاجمی برای جوامع در رابطه با پیگیری و ردیابی افرادی که در معرض خطر هستند از COVID-19.

او اشاره می کند: "برآورد انجام شده توسط FRHS در ماه مارس سال 2020 ارائه سه سناریو و بر اساس زمانبندی از تکمیل مرمت FP خدمات. در بهترین سناریو با FP خدمات مرمت در ماه مارس سال 2020 در ظرفیت کامل در سراسر کشور تخمین زده شد که به عنوان یک نتیجه از این بیماری همه گیر 24.55 میلیون زوج نمی خواهد بود قادر به دسترسی به وسایل جلوگیری از بارداری در سال 2020 است. روش عاقلانه این از دست دادن در برآورد 530,737 عقیم سازی, 709,088 درون رحمی پیشگیری از بارداری دستگاه (IUCDs), 509,360 دوز تزریقی ضد بارداری (IC), 20 میلیون چرخه OCPs, 827,332 ECPs و 342.11 میلیون کاندوم.

"این است که به احتمال زیاد در نتیجه اضافی 1.94 میلیون ناخواسته حاملگی 555,833 تولد زنده 1.18 میلیون سقط جنین (از جمله 681,883 ناامن سقط جنین) و 1,425 مرگ. آنچه مهم است این است که ما اجازه نمی دهد این بیماری همه گیر به معکوس سخت به دست آورده دستاوردهای دهه گذشته برای افزایش برنامه ریزی خانواده جذب."

World Population Day: Bringing back the 'choice, voice debate' on family planning during COVID-19
ما نیاز به انجام تلاش های هماهنگ برای اطمینان حاصل شود که فرصت از دست دادن معکوس شده است و زوج هایی که تمایل به جلوگیری از بارداری می توانید به آن دسترسی رایگان از تبعیض و با کیفیت. Pixabay

اضافه کرد: "آن را تبدیل به امری ضروری برای همه ذینفعان به بررسی فرصت را از دست دادن به عنوان یک نتیجه از COVID ½19 همه گیر قرار داده و برنامه ریزی خانواده در مسیر برگشت به ما در مقابله با این بیماری همه گیر از طریق استراتژیک نامزدی; در میان اولویت های اصلی است برای رسیدن به بسیاری از جمعیت های آسیب پذیر که ممکن است قادر به بیان نهفته نیاز برای پیشگیری از بارداری و نیم بیشتر زنان در برخورد با از دست دادن معیشت مواجهه با خشونت و تبعیض; زوج های جوان که نمی خواهد قادر به دسترسی به دلیل موانع از اطلاعات و فشار اجتماعی."

ما نیاز به انجام تلاش های هماهنگ برای اطمینان حاصل شود که فرصت از دست دادن معکوس شده است و زوج هایی که تمایل به جلوگیری از بارداری می توانید به آن دسترسی رایگان از تبعیض و با کیفیت هستند و قادر به معکوس و زیان و اطمینان حاصل شود که decadal سود معکوس نیست. که چند جانبه و تلاش در حال انجام است توسط دولت در تمام سطوح را FP ارائه خدمات در مسیر. در جمعیت جهان روز Joshi توصیه می کند که "ما به تقویت نیاز به نگه دارید گوش دادن به صداها و حمایت از زنان و مردان در انتخاب آنها را برای برنامه ریزی خانواده".

جامعه مبتنی بر توزیع غیر تهاجمی پیشگیری از بارداری تبلیغ از طریق کانال های فراتر از خط مقدم مأموران نظام سلامت ،

تغییر تحویل مکانیسم در طول چرخه عمر استمرار مراقبت از زنان و دختران و از جمله مراقبت از خود در سراسر طیف از خدمات ارائه شده می تواند به افزایش دسترسی به مراقبت های آرام در طول زمان و بحران.

همچنین بخوانید: که راه اندازی برنامه برای کمک به 1.3 B مردم ترک سیگار

آوردن تمرکز بر فاصله پیشگیری از بارداری است که در غیر تهاجمی (کاندوم روزانه و هفتگی قرص) و با حداقل تهاجم (تزریقی) نه فقط برای ترویج انتخاب همچنین به منظور کاهش فشار بر دوش نظام سلامت در برخورد با افزایش COVID�19 اعداد.

تقویت صدای ترکیبات کلیدی در ترویج انتخاب و روایت صوتی برای خانواده برنامه ریزی است. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب