محل کار مایع افزایش تقاضا در سازمان

جهان دوباره باز به تدریج پس از COVID-19 shutdown و بنابراین دفاتر و محل های کار در همه جا. اما به عنوان آنها م

توسط ABDOOSNEWS در 6 مرداد 1399

جهان دوباره باز به تدریج پس از COVID-19 shutdown و بنابراین دفاتر و محل های کار در همه جا. اما به عنوان آنها میلیون ها نفر از کارمندان بپرسید " در آن است بی خطر است ؟ به عنوان آنها آماده ورود مجدد به محل کار. هیچ تعجب مایع و بهداشت محیط کار را به عهده گرفت افزایش اهمیت و تقاضا است.

جهانی محل کار تجربه و مدیریت امکانات شرکت ISS است که راه اندازی یک ضد عفونی و بهداشت راه حل, خالص, فضای, می گوید: سازمان ها با تمرکز بر رفاه کارکنان خود را. "پس هر سازمان برنامه ریزی برای بازگشایی دفاتر خود را (حتی برای کوچکترین درصد از کارکنان) هستند و ترجیح می دهند با ما ضد عفونی و بهداشت خدمات. آنها می خواهند کارکنان خود را به احساس امن و مطمئن در بازگشت به کار. تمرکز بر روی مطابق با اصول بهداشتی به مناطق پر ترافیک حتی در طول ساعات کار به طوری کارکنان احساس امنیت و متصل به خود را در محل کار" Aksh Rohatgi مدیر عامل شرکت ISS مرکز خدمات هند گفت IANSlife.

Follow us on Instagram برای دریافت به روز رسانی منظم از ما!!

به گفته محققان, تنگ, محصور شده در داخل خانه با جریان هوا می تواند خود را در معرض خطر ابتال به عفونت است. تحقیقات همچنین نشان می دهد که یک ویروس در یک سطح تماس مانند یک دستگیره یا یک میز می تواند آلوده 40-60 درصد از افراد در محل کار در عرض دو تا چهار ساعت است. در یک فضای بسته مانند یک دفتر با همکاران نشسته در محله های نزدیک مکرر ضد عفونی نیاز به احساس بودن در سراسر محل های کار است.

Workplace disinfection a rising demand.
جهانی محل کار تجربه و مدیریت امکانات شرکت ISS است که راه اندازی یک ضد عفونی و بهداشت راه حل, خالص, فضای, می گوید: سازمان ها با تمرکز بر رفاه کارکنان خود را. IANS

کاربران از فضای خالص که با استفاده از ATP تکنولوژی به ارائه قبل و بعد از میکروبی تعداد عمدتا شامل سازمان های بزرگ – MNCs و شرکت های هندی – با تمرکز بر کارمند خوب بودن و بیمارستان /بهداشت و درمان مراقبت از مراکز شرکت های دارویی که در آن بهداشت و ضد عفونی و مایع در حال انتقادی اهمیت Rohatgi گفت.

همچنین بخوانید: کسب و کار در کالیفرنیا تنظیم جدید COVID-19 الزامات پس از بازگشایی

این روش این است که یک add-on به روزانه دفتر تمیز کردن خدمات و معافیت های زنجیره ای از عفونت در بین مردم است. آن را به طور موثر حذف تمام میکروارگانیسم ها است که به نوعی منابع عفونت متقاطع. تمیز کردن تمرکز بر بالا-سطوح تماس – مناطق است که دست انسان را لمس کنید اغلب. آیا آنها انتظار دارند که نیاز به بررسی فضاهای آخرین فراتر از همه گیر? "کاملا."

"تمرکز بر بهداشت و مایع نمایی رشد کرده به دلیل این بیماری همه گیر و انتظار ما این است که تقاضا برای بررسی فضاهای به ادامه فراتر از وضعیت فعلی است. همه آگاه است از تفاوت تمیز و مقادیر فضا می تواند." (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن