توانمندسازی زنان و غرور ماه در هند

سرعت جلوتر ورزشکار Dutee Chand حرفه ای و شخصی دستاوردها را به هر هندی افتخار. در 2019, او اولین زن هندی, sprin

توسط ABDOOSNEWS در 3 تیر 1399

سرعت جلوتر ورزشکار Dutee Chand حرفه ای و شخصی دستاوردها را به هر هندی افتخار. در 2019, او اولین زن هندی, sprinter, مشکلات ناسازگار بودن 11.32 ثانیه به مدال طلا در مسابقه 100m در Universiad. در همان سال او همچنین اولین ورزشکار هندی به آشکارا آمده به عنوان یک عضو از تجاوز+ جامعه و از بودن در یک رابطه.

ما را دنبال کنید Facebook صفحه برای به روز رسانی هیجان انگیز تر!

بیست و چهار سال است سهم خود را از یو پی اس و فراز زندگی depute عنوان اولین زن به نمایندگی از هند در بازی های المپیک با حداکثر سرعت دویدن رویداد در 36 سال است. در مصاحبه با IANSlife های پوما ورزشکار و با نام تجاری سفیر ایران در مورد دستاوردهای او و در جشن غرور ماه بحث بودن هند برای اولین بار آشکارا گی ورزشکار.

خواهر قبل از misters آیا شما توافق می کنید و چرا ؟

Dutee Chand: من واقعا بر این باورند که " قدرت زنان توانمند سازی زنان است.' حمایت من از آنها در طول آمدن من به خارج سفر به من اعتماد به نفس. آن را به من می دهد شادی بزرگ که پوما در ادامه به تغییر روایت در مترقی و مثبت راه را برای زنان در سراسر جهان است. من را از بسیاری از قید برای رسیدن به جایی که من هستم. آن را به من کمک کرد خودم قبول و خواست مرا به جلو آمده و خود من قوانین بودن یک 'Propah بانوی".

Women Athlete Dutee Chand
برای من عشق به خود است که قوی و جسور و بی باک: Dutee Chand.Wikimedia Commons

چقدر دشوار است که در یک رابطه, آیا شما فکر می کنم زمان تغییر کرده است و هند بیشتر پذیرش?

Dutee Chand: نمی کنه. من مطمئن هستم که من دستاوردها را ساخته اند همه چیز را آسان تر برای من اما من هم احساس می کنید که مردم در کشور ما بیشتر پذیرش سطح در حال حاضر و قدردانی از صداقت. من خوشحالم که مارک های مانند یکی از من نماینده در حمایت از جامعه است. ارتباط من با پوما تقویت باور من این است که مردم درک کنند که وجود دارد بیشتر به من به عنوان یک ورزشکار.

شما بوده ام در محل موردتوجه وتماشای عموم که آیا آن را حرفه ای و یا زندگی شخصی خود را. آیا شما فکر می کنم که این چیز خوبی است و کار می کند را به نفع خود و یا در برابر شما ؟

Dutee Chand: من خوشحالم که می دانم که من داستان می تواند الهام بخش میلیون ها نفر از زنان در کشور است. من سعی کردم به زندگی من ، من هیچ کس را توصیه به دیگران. همه می توانم بگویم این است که شما باید یک زندگی زندگی می کنند و راه آن شما را خوشحال می کند.

women Athlete Dutee Chand
من فکر می کنم ما نباید قضاوت مردم و پذیرش آنها را به عنوان آنها هستند. ما باید غرور را در ما تنوع و این چیزی است که ما باید عمل است. Wikimedia Commons

چه "عشق به خود" به معنای شما و منافع آن چیست ؟

Dutee Chand: برای من عشق به خود است که قوی و جسور و بی باک است. من اعتقاد دارم در کار سخت و من همیشه به آن من تمام و رانندگی خودم را به انجام بهترین من در تمام مسابقات برای کشور است.

آیا شما فکر می کنید مردم نیاز به آگاهی بیشتری از تعصب و مشکلات مردم از تجاوز+ جامعه ،

Dutee Chand: من فکر می کنم ما نباید قضاوت مردم و پذیرش آنها را به عنوان آنها هستند. ما باید غرور را در ما تنوع و این چیزی است که ما باید عمل است. از طریق ارتباط با پوما, من می خواهم به مجموعه ای به عنوان مثال برای نسل جوان که خود انتخاب شخصی نیست و نباید حذف شما از بازی های ورزشی یک ورزشکار و یا دستیابی به رویاهای خود را.

همچنین بخوانید : اپل رد Facebook Gaming App در فروشگاه App های iOS

Coronavirus ایجاد کرده است یک بحران بی سابقه ای, چگونه یک ورزشکار مانند خودتان مقابله با بودن در مستند و آیا شما تا به حال دسترسی به آموزش منظم?

Dutee Chand: مانند همه شهروندان مسئول این کشور من بیش از حد بود رعایت مستند. من ممنون هستم که این فرصت را برای کمک به مردم در من ایجاد کرد و در هر راه من می تواند. پس از آن بود فروتنی و اطمینان بخش برای دریافت نعمت از سالمندان در من ایجاد کرد با خیلی عشق و محبت است. این بسیار رضایت بخش است که من می تواند چیزی را برای جامعه ایجاد کرد که در آن بزرگ شدم. جایی که من اقامت وجود دارد یک مسیر در داخل پردیس بنابراین من با استفاده از که به قطار در حال حاضر. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب