زنان مضطرب قبل از IVF ممکن است به صورت جدی اختلالات روانی اگر نتواند درمان: گزارش

راه هایی برای ایجاد دوره های قاعدگی روند پایدار و بهداشتی. Pixabay Mسنگ معدن از 51 درصد از پاسخ دهندگان می گوی

توسط ABDOOSNEWS در 8 خرداد 1399
strip
راه هایی برای ایجاد دوره های قاعدگی روند پایدار و بهداشتی. Pixabay

Mسنگ معدن از 51 درصد از پاسخ دهندگان می گویند که هند مدارس نیست باید یک سیستم مناسب برای آماده سازی نوجوانان و دختران نوجوان با توجه به شروع دوره قاعدگی. نزدیک به 60 درصد از زنان احساس مدارس فاقد امکانات کافی برای تغییر و دور از نوار بهداشتی کردن می گوید: یک بررسی.

امروز قاعدگی بهداشت روز 2020 سقوط و بهداشتی زنانه برند Everteen تا به حال انجام شده نسخه پنجم از آن سالانه قاعدگی بهداشت بررسی.

بررسی های انجام شده در میان نزدیک به 7000 هندی زنان شرکت کننده از شهرهای مختلف هند از جمله دهلی نو و بمبئی و بنگلور, Chandigarh, حیدرآباد, احمدآباد و کلکته.

بیش از 51 درصد پاسخ دهندگان ادعا کرد که هند مدارس ندارد سیستم های کافی برای آموزش و یا ذهنی آماده سازی نوجوانان و دختران نوجوان با توجه به شروع دوره قاعدگی. بیش از 95 درصد زنان اظهار داشت که هند سیستم مدرسه باید برخی از برنامه های آگاهی برای آماده سازی دختران در مورد این موضوع. این نظرسنجی همچنین نشان داد که در دوران جوانی تقریبا 60 درصد زنان بدون هيچ گونه دانش قبلی در مورد دوره های قاعدگی. در واقع به عنوان بسیاری از 38 درصد زنان اولین اشتباه آن را به عنوان یک آسیب یا بیماری است.

critical-days-Menstrual
نزدیک به 60 درصد زنان بدون هيچ گونه دانش قبلی در مورد دوره های قاعدگی. Pixabay

از نظر زیرساخت حدود 59 درصد از زنان احساس کردند که مدارس کافی ندارند نظافت توالت های عمومی و یا امکانات برای دختران به تغییر و دفع بهداشتی پد ،

Chirag پان مدیر عامل شرکت پان بهداشت و درمان می گوید: "قاعدگی بهداشت و سلامتی شناخته شده است مسائل در این زمینه است. در حالی که شده است وجود دارد در سالهای اخیر پیشرفت ضروری است که ما اهرم قدرت در هند ارزش مبتنی بر سیستم ها و تلقین به اهمیت قاعدگی بهداشت از شروع بلوغ خود را. مدارس می توانند و باید نقش محوری در آوردن این تغییر پارادایم از طریق کلاس درس آموزش و پرورش, برنامه های آگاهی و تمرکز بر توسعه زیرساخت ها است."

در فضاهای کاری بیش از حد 41 درصد از زنان احساس خود را مورد نیاز بهتر تمیزی و امکانات برای تغییر و دور نوار بهداشتی در توالت.

این نظرسنجی همچنین نشان می دهد که این نقش است که پزشکان می توانند در پیشگیری از, پزشك زنان مشکلات به طور قابل توجهی عنوان با توجه به شرم و احساس گناه مرتبط با چرخه قاعدگی در زمینه. بیش از 50 درصد زنان گفت: آنها تا به حال برخی از پزشك زنان عفونت یا مشکلی مانند عفونت ادراری خارش و بوی ناپاک و یا خارش در طول یا پس از چرخه قاعدگی در یک سال گذشته. در این میان 20 درصد از زنان تا به حال چنین مسائلی بیش از 3 بار در طول سال است. بیش از 64 درصد زنان با آن مواجه اند بی نظمی در دوره های خود را در تاریخ از آن نیمی مجبور به مقابله با آن بیش از 3 بار در یک سال. جالب اینجاست که تنها 37 درصد از زنان گفتند که یک پزشک مشورت در مورد و یا دوره های نامنظم در حالی که 32 درصد ترجیح می دهند به بحث در مورد آن در خانواده و 30 درصد فقط آن را نادیده گرفت. به طور مشابه بیش از 54 درصد زنان داشته اند ترشحات سفید اما تنها 25 درصد ترجیح می دهند به یک دکتر مشورت کنید.

به عنوان بسیاری از 56 درصد زنان بر این باورند که قاعدگی است که هنوز هم به عنوان یک تابو در جامعه هند. جای تعجب نیست پس از آن بیش از 42 درصد از زنان احساس ناراحت کننده خرید ملزومات بهداشتی از یک فروشگاه و یا یک شیمیدان به ویژه هنگامی که وجود دارد چند مشتریان دیگر. به دلیل احساس گناه مرتبط با چرخه قاعدگی 87 درصد از زنان اعتراف کرد که آنها تا به حال برای مخفی کردن و یا مخفیانه خود را بهداشتی محصول در حال تغییر است. جالب است که بیش از سه چهارم از پاسخ دهندگان گفته است که قاعدگی را نداشته اند چنین یک موضوع تابو در جامعه اگر تا به حال آن را بیش از حد!

Menstrual cup
87 درصد زنان اعتراف کرد که آنها تا به حال برای مخفی کردن و یا مخفیانه خود را بهداشتی محصول در حال تغییر است. Pixabay

همچنین بخوانید: ضروری است برای بیماران مبتلا به نارسایی قلبی به سواد سلامت: مطالعه

یکی دیگر از کلید وحی از این بررسی نشان می دهد که 53 درصد زنان در استفاده از توالت بیش از 3 بار در دفتر کار بازار و یا سالن سینما به تغییر بهداشتی محصول. Travis Tyagi, مدیر عامل مرطوب و خشک مراقبت شخصی می گوید: "بررسی های ما نشان می دهد که 75 درصد از زنان احساس ناراحت کننده نیاز به استفاده از توالت های عمومی برای تغییر محصولات بهداشتی است. در عین حال بیش از 93 درصد زنان هنوز هم استفاده از دستمال بهداشتی. با تعویض به بهتر مدرن-سن قاعدگی بهداشت روش (MHM) مانند فنجان قاعدگی زنان کاهش می دهد تعدادی از بار آنها به تغییر بهداشتی محصول در یک روز. بسیاری از زنان به ما گفته اند که با استفاده از فنجان قاعدگی تا حد زیادی کاهش می یابد خود را روزانه ناراحتی با توجه به دوره." این بررسی نشان داد که قاعدگی جام در حال حاضر در حال استفاده توسط 4 درصد از زنان و تصویب خود پیشی گیرد تامپون تقریبا دو برابر شود.

یکی از نگران کننده روند است که پدید آمده از این بررسی نشان می دهد که بیش از یک سوم زنان گفت: آنها با استفاده از یک قرص و یا برخی دیگر از روش های به تاخیر انداختن دوره در مورد مناسبت مهم است. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب