شراب و کباب و اجتماعی دور سرد این روز یادبود

جینا توس ویژه به اخبار مطبوعاتمنتشر شده 11:00 AM EDT مارس 20, 2020آخر هفته روز یادبود جشن ممکن است نگاه متفاوت

توسط ABDOOSNEWS در 1 خرداد 1399

آخر هفته روز یادبود جشن ممکن است نگاه متفاوت در این سال, اما این بدان معنا نیست که غرب فلوریدا در حال از دست دادن در کباب. ما فقط با قرار دادن "اجتماعی فاصله" در لیست مهمان.

در سمت مثبت فضا می تواند چیزی کوره استاد از خانه شما می خواستم در تمام طول. هیچ چوکیی عقب, آشپز با سوالات پی در پی و راهنمایی.

وقتی که می آید به نوشیدنی آبجو مرسوم تقریبا اجباری در حالی که کباب در جریان است. اما وقتی که آن زمان را به نشستن و خوردن شراب برنده است.

کباب می افزاید: یک روستایی مشخصه به مواد غذایی اعم از سبزیجات و ماهی و مرغ و یا گوشت گاو و بسیاری از شراب مناسب برای مطابقت با.

بیشتر: یک SWFL آشپز در یک 'خرد' سبک شربت خانه حمله و نتایج خوشمزه

و: قرنطینه پخت و پز: سه سرآشپزها به اشتراک گذاری مورد علاقه تبادل نظر دستور

شما تقریبا هرگز می تواند به اشتباه با حباب. شراب گازدار prosecco, اجوف و شامپاین نه تنها در خدمت به عنوان طراوت aperitifs اما طراوت و شادی و ترد طبیعت از این شراب تعریف هر دو شور و غذاهای چرب.

گراهام بک چای آناناس (20 دلار) یک مثال خوب است. از آفریقای جنوبی را صاف و خشک با نکات گیلاس و هرگز پایان دادن به حباب. به خوبی ساخته شده گوهر درخشان آن پایین می رود راه بیش از حد آسان; خرید دو بطری به امن است.

بیشتر: یک لیست در حال اجرا از دائمی رستوران تعطیلی اطراف SWFL

ملی Chardonnay روز مارس 21. Chardonnay یکی از مهمترین کاشته و محبوب ترین انگور در سراسر جهان است. این تولید در انواع راه از oaky و اذوقه و نوشابه به تازه و پر از وزوز; یا با این نسخهها کار میکند کبابی صدف.

متعادل تمام کسانی که ویژگی های است که تا سال 2017 Ram دروازه سونوما ساحل Chardonnay ($42.) آن را تنومند با یک لمس کرم, اما همچنین دارای یک مقدار خوبی از اسید و minerality. وجود دارد کمی از پوست مرکبات در اواسط کام (شراب می گوید: مارمالاد پرتقال) با برخی از گریپ فروت در پایان برسد.

اگر شما به رهبری کوچک cookout و یا فراموش کرده اید برای گرفتن شراب و یا برنامه نمی شراب خود را تحویل به اندازه کافی در پیشبرد Casillero دلم دیابلو در مورد پیدا کردن در خرده فروشان بزرگ.

من به تازگی سعی 2018 Reserva Cabernet Sauvignon در مجازی مزه با Casillero دلم دیابلو را با نام تجاری سفیر جیک Pippin. ارائه خود را در terroir شیلی که در آن این شراب را تحسین کرد, از, هنوز هم می توان در Instagram و Facebook. آن را سرگرم کننده و آموزنده برای هر کسی که علاقه مند به یادگیری در مورد شراب از این بخش از جهان است.

شیلی cabernets تمایل به فندک لاغر و بسیار عالی در هنگام حفاری به یک دال چرب دنده.

این یکی کمی علفی (فکر می کنم آویشن و برگ سرخ مایل به قرمز) با میوه ها مانند گیلاس و تمشک. 90-نقطه شراب با 12 دلار برچسب قیمت آن را یک ارزش برجسته است.

اگر یکی از انگور است که تقریبا همیشه تعارف کباب و همبرگر آن را zinfandel.

JT استیل خاص ترکیب قرمز, 2016 توسط یک زین ترکیب است که همچنین شامل syrah بوته مالبک پتی verdot و باربرا. همه این بد انگور سالخورده در بوربن بشکه اضافه کردن به شراب و پیچیدگی.

آن را مانند بوی رازیانه, شکلات و شکر و طعم دهنده است که عبارتند از توتون و تنباکو و شکلات-تحت پوشش گیلاس شاه توت و تافی. آن را تکمیل هر چیزی را با تند یا سیاه شدن ادویه.

در حالی که مقرون به صرفه (25 دلار) کمتر از 500 نفر ساخته شد.

برای روشن فکر کباب نوبه خود به بوردو.

شراب هنردوستان حرمت نام Domaines بارون روچیلد. یک بطری از آن یاد شتو Lafite می تواند شما را هزاران دلار است.

یک نکته برای کسانی که لازم نیست که نوع شراب بودجه: افسانه ای تولید کننده همچنین دارای باغ های انگور در یکی دیگر از بوردو منطقه تولید دیدنی شراب در کسری از هزینه.

شتو L'Evangile Blason de L'Evangile 2014 (80 دلار) ساخته شده با انگور ارگانیک رشد کرده در Pomerol.

در اخیر مجازی مزه با Saskia د روچیلد, معاون Domaines بارون روچیلد او شوخی "پدر من همیشه می گفت دو تا از بهترین تصمیم را در زندگی او به ازدواج با مادرم و خرید L'Evangile."

عمدتا بوته شراب است مانند مخمل است.

هنگامی که آن را برای اولین بار باز می شود آن را کمی عطر و فانک. اجازه دهید آن را برای نشستن یک ساعت و شما را از طعم میوه های تازه است که به طور متناوب از قرمز به سیاه و سفید و آبی همراه با گیاهان دارویی و متوسط تانن است.

این است که برای شما استیک.

مهم است به یاد داشته باشید زمانی که می آید به کباب — ذهن حرارت نه تنها که از گوشت بلکه شراب است.

آن را ممکن است به نظر می رسد آشکار به لرز سفیده اما, قرمز نیاز به یک خنک نوازش به عنوان به خوبی. هنگامی که آنها بیش از حد گرم الکل طعم را در مرکز صحنه; شما از دست میوه های ظریف و ویژگی های دیگر.

به سلامتی به chillin' و grillin' این تعطیلات آخر هفته و تمام تابستان طولانی است.

جینا توس می نویسد: در مورد غذا و شراب را به اخبار مطبوعات و در thebirchbeat.blogspot.com. به دنبال او را به عنوان @ginabirch در توییتر و پیدا کردن خود را در Facebook.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب