شراب زمان: Matthew Pridgen شراب مدیر در جنوب دود و یک/پنجم

Sommelier متی Pridgen نوشیدنی مدیر در کوچک نوازی رستوران گروه و مدیر شراب در آن گل سرسبد مفهوم یک/پنجم. او همچ

توسط ABDOOSNEWS در 3 اردیبهشت 1399

Sommelier متی Pridgen نوشیدنی مدیر در کوچک نوازی رستوران گروه و مدیر شراب در آن گل سرسبد مفهوم یک/پنجم. او همچنین "رویدادهای خاص شراب و حراج سکوت مدیر" در جنوب دود غیر انتفاعی در انجمن فراهم می کند که کمک به Houston-منطقه رستوران کارگران در زمان نیاز.

هفته گذشته او در زمان از یک برنامه مشغول به صحبت با هوستون مطبوعات در مورد او و تیم خود را بسیج برای کمک به هوستون رستوران جامعه است. او به عنوان یادداشت جنوب دود همچنان به پذیرش برنامه های کاربردی برای کمک های مالی و با تشکر از سازمان ملی مشخصات افراد از سراسر ایالات متحده در حال اهدای. این مصاحبه بخشی از یک سری در حال انجام در مورد هوستون شراب حرفه ای و چگونه آنها در حال مقابله با جریان بحران بهداشتی.

HP: چه چیزهایی هستند خود را گل سرسبد رستوران یک/پنجم?

MP: ما با توجه به تعطیل و بازگشایی یک/پنجم زمانی که این همه اتفاق افتاده است. به طوری که در انتظار نگه داشته به طور نامحدود تا زمانی که این چیز را پاک می کند و ما می توانیم بازگشت به زندگی عادی. در اوایل ما عامل از یک/پنجم و گرجستان جیمز. ما انجام شد به رفتن از تمام مفاهیم است. ما پس از تثبیت تلاش های ما. گرجستان جیمز [در حال حاضر] که در آن ما در حال انجام وعده های غذایی را برای رفتن آماده برای خوردن را-و-پخت اقلام به عنوان به خوبی به عنوان قصاب فروشگاه آیتم ها, دسر و چیزهایی مانند آن.

HP: آنچه انجام می دهند برای حفظ کارکنان خود را امن در طول بحران ؟

ما تقسیم تیم ما. ما دو تیم مختلف در حال حاضر. هر دو تیم در حال کار چهار روز در چهار روز را امتحان کنید و جدا کردن مردم است. اگر چیزی اتفاق می افتد به یک تیم, ما یک تیم دیگر برای رفتن به. فقط تلاش برای نگه داشتن مردم به عنوان جداگانه به عنوان امکان پذیر است.

ما در حال بدیهی است که همه درخواست برای منزوی. این ضروری است که ما با حفظ همه سالم است. بنابراین ما درخواست آنها را به ماندن در خانه و نه هر گونه تعامل با هر کسی خارج از خود را به طور منظم زندگی [از] همسران و دیگران قابل توجه است.

بدیهی است که وجود دارد مقدار زیادی از شستن دست و هر کس با پوشیدن ماسک. شما فقط نمی تواند بیش از حد مراقب باشید این روزها. ما باید ضد عفونی کننده در همه جا و ما خوش شانس بوده است برای دریافت مقدار زیادی از ماسک است. بنابراین ما در حال تلاش به عنوان دقیق به عنوان ما می توانیم نه تنها با مواد غذایی آماده کنیم اما با هر یک از دیگر برای سالم ماندن. تا کنون دست کشیدن بر روی چوب همه به نظر می رسد خوب.

HP: چه وضعیت جنوب دود و چگونه شما بسیج برای کمک به جامعه ؟

MP: ما تا به حال فوق العاده ای فوران حمایت از جامعه و در سراسر کشور از مردم اهدا به جنوب دود. آن را بزرگ بوده است چرا که آن را مورد نیاز است.

قبل از شیوع ما تا به حال دو کارمند تمام وقت در جنوب دود. ما در حال حاضر به 30 کارمند تمام وقت فقط به دلیل هجوم برنامه های کاربردی از مردم در نیاز است که ما دریافت کرده اند. به تاریخ پس از این اتفاق افتاده من فکر می کنم ما را دریافت کرده ام جایی در اطراف 17,000 برنامه های کاربردی برای کمک.

همه ما 30 کارمند تمام وقت به غیر از شاید دو هستند furloughed رستوران کارگران است. بنابراین ما قادر به آنها را استخدام و آنها را به یک موقعیت تمام وقت, که به نوبه خود می دهد بازگشت به رستوران جامعه است.

تا کنون ما اهدا بیش از $670,000 به 354 نفر تا به امروز از COVID بحران آغاز شده است. بدیهی است که هنوز هم وجود دارد مقدار زیادی بیشتر است. آنها در حال پردازش آنها را به عنوان سریع به عنوان آنها سعی کنید برای به دست آوردن پول به مردم است. هنگامی که مردم در حال تصویب آن را واقعا سریع به نوبه خود در اطراف. این بررسی در پست بلافاصله. این یک کمک بزرگ برای بسیاری از مردم است.

ما قادر به کمک به خارج از هوستون. آن را در سراسر کشور. این تنزل به شدت هوستون.

HP: این است که وب سایت خود را هنوز هم پذیرش برنامه های کاربردی برای کمک های اضطراری?

کاملا بله.

HP: هنگامی که شما برای اولین بار شروع به جنوب دود آیا تا به حال فکر می کنم که شما می تواند کمک به در طول یک جهانی همه گیر?

MP: آن چیزی که واقعا وجود نداشت. ما را در این رویداد هر سال ما مطرح شده یک تن از پول در طول سال. پس از 2015 ما اهدا بیش از 2.3 میلیون دالر. این یک چیز برای قرار دادن در این رویداد است. اما زمانی که چیزی شبیه به این اتفاق می افتد, آن را بی سابقه است. آن را به ذهن ترا درهم میشکنند. اما ببینید که این پول است که در واقع برای کمک به مردم پرداخت اجاره و خرید مواد غذایی خود و چیزهایی که دوست دارم... من واقعا افتخار می کنم که یک بخشی از آن است.

HP: چه چیزهایی هستند در خانه ؟

MP: من فقط در تلاش برای باقی ماندن به عنوان سالم به عنوان امکان پذیر است. من دو بچه ها در خانه, تلاش برای مدرسه و توضیح به بچه ها چه خبر است. این یک جهان کاملا جدید.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net
آخرین مطالب