خواهد هندی رسانه ای بود که همان بعد از COVID-19 بحران ؟

توسط N. S. Venkataramanمنt ناراحت است به یاد بگیرند که چند چاپ و رسانه های تصویری مدیریت تعطیل شده برخی از نسخ

توسط ABDOOSNEWS در 26 خرداد 1399

توسط N. S. Venkataraman

منt ناراحت است به یاد بگیرند که چند چاپ و رسانه های تصویری مدیریت تعطیل شده برخی از نسخه های اخراج چند نفر از کارکنان از جمله روزنامه نگاران و خبرنگاران و خواسته اند تعدادی از آنها را برای رفتن به مرخصی بدون حقوق در پی COVID 19 بحران است.

تعداد کمی از چاپ و رسانه های تصویری مدیریت است که باید با توسل به این "استراتژی" باید منطقی سالم ترازنامه در طول چند سال گذشته و ذخایر خوب. قطعا آنها را به قدرت مالی برای مدیریت برای یک دوره چند ماه طول COVID 19 بحران است.

دنبال NewsGram در Instagram برای خودتان نگه دارید به روز شد.

در حالی که برخی از لباس های ممکن است دلایل کاهش تعداد کارکنان و یا تاخیر در پرداخت حقوق این نمی شود بنابراین در مورد متوسط و بزرگ خانه رسانه . در این سناریو یکی می شود این تصور که آیا رسانه ها در مدیریت در نظر گرفتن روزنامه نگاران و خبرنگاران به عنوان "اقلام یکبار مصرف" بدیهی است که یادآوری میکند که آنها باید حداقل نظر در مورد رفاه این افراد و خانواده خود را. حتی ممکن است بعضی گمان اینکه چند رسانه ای مدیریت استفاده کرده اند "Covid19 فرصت" برای خلاص شدن از مازاد کارکنان و یا ناخوشایند کارکنان.

در چنین شرایطی یکی از شگفتی که آیا رسانه ها می خواهم که همان تصویر و اعتبار دوباره پس از COVID 19 بحران است.

آن است که به طور گسترده ای به رسمیت شناخته شده است که رسانه ها یکی از قوی ارکان دموکراسی و مستقل و به خود احترام به رسانه ها کاملا ضروری برای بقای سنت های دموکراتیک و شیوه های.

روزنامه نگاران خبرنگاران و سردبیران به طور کلی اعتقاد به فدا کردن منافع شخصی خود را به خاطر این علت است که آنها معتقدان. چندین روزنامه نگاران و خبرنگاران باید رنج می برد در گذشته و حتی در مواجهه حملات خشونت آمیز و دادگاه با توجه به مستقل خود را نوشته و مشاهدات.

A few print media managements
چندین روزنامه نگاران و خبرنگاران دچار حملات خشونت آمیز و دادگاه با توجه به مستقل خود را نوشته و مشاهدات در گذشته است. (بازنمودی تصویر). Pixabay

در چنین شرایطی اگر تصور خواهد به دست آوردن زمین است که رسانه ها رفته است و تحت کنترل از سود کسب و کار گرا خانه که رفت و آمد مکرر به بسته شدن به عنوان یک واکنش زانو حرکت تند و سریع برای یک مشکل موقتی و بدون تعهد به علت روزنامه نگاری و سپس به ناچار رسانه خواهد از دست دادن اعتبار در چشم های عمومی.

در حال حاضر ما اغلب شنیدن در مورد آنچه شناخته شده به عنوان پرداخت می شود, اخبار و انگیزه کمپین توسط بخش رسانه ای بسته به مالکیت رسانه ها. آیا یکی آن را دوست دارد یا نه باید اذعان کرد که اغلب خوانندگان بیان سوء ظن در مورد اعتبار برخی از نوشته ها و انتشارات در چاپ و رسانه های تصویری. این است که یک توسعه سالم.

پس از COVID 19 بحران چند رسانه ای مدیریت به نظر می رسد اتخاذ عملکرد سبک از شرکت های تجاری و توزیع با کارکنان در سکته مغزی از یک قلم با توجه به ضرر و زیان کسب و کار. در اکثر موارد, این به نظر می رسد که انجام شده است بدون به اندازه کافی ارزیابی و اجرای جایگزین اصلاحی استراتژی در مواجهه با یک مشکل موقتی ایجاد شده توسط COVID 19 بحران است.

قطعا خانه رسانه می تواند گرفته اند وام از موسسات مالی برای غلبه بر بحران مالی مواجه شده و آنها را فقط برای چند ماه در صورت لزوم.

یکی می شود این تصور که احتمالا برخی از رسانه ها در خانه است که باید با توسل به فسخ خدمات از روزنامه نگاران و خبرنگاران عدم اعتماد به نفس در توانایی خود را برای غلبه بر موقت مسائل مالی پس از COVID 19 بحران که تصویب دور به عنوان زمان خواهد حرکت می کند.

گفت در اوایل ماهیت روزنامه نگاری و رسانه های خانه است و این آمادگی و قابلیت تحمل فشار و فداکاری در صورت نیاز با عمیق و پایدار ایمان در اخلاق روزنامه نگاری.

A few print media managements
رسانه مدیریت توسل به اخراج کارمندان و بسته کردن زبان در صورت موقت بحران نشان دهنده این واقعیت است که بخش از خانه رسانه تبدیل شده اند صرفا سود محور است. Pixabay

زمانی که رسانه ها در مدیریت به آسانی رفت و آمد مکرر به اخراج کارمندان و بسته کردن زبان در صورت موقت بحران این نشان دهنده این واقعیت است که بخش از خانه رسانه تبدیل شده اند صرفا سود محور با دیگر شکوه جنبه ها و اهداف روزنامه نگاری که در شل و ول زمینه.

همچنین بخوانید: Moderna COVID-19 واکسن ممکن است افزایش خطر بیشتر بیماری شدید: مطالعه

در نتیجه از دست پاچگی واکنش برخی از رسانه های خانه خواهد بود که رسانه ها مدیریت نمی تواند هر تعداد در وفاداری و سطح اعتماد به نفس و مستقل تحقیقی روش از روزنامه نگاران و خبرنگاران که ممکن است مجبور به تغییر رویکرد خود را به روزنامه نگاری با توجه به مسائل امنیتی است.

نمی توان یکی را مقصر دانست اگر او فکر می کنم آن بخش از رسانه های خانه را از دست داده اند با شکوه فرصت برای اثبات فطرت خود را در ایستاده تا COVID 19 بحران و به جای آنها buckled تحت فشار با پولی مزایای اخذ مرکزی ديدگاه.

پذیرفته شده است که چاپ و رسانه های تصویری را نمی توان اجرا زمانی که آنها متحمل ضرر و زیان برای طول زمان. اما چند ماه از COVID 19 بحران را نمی توان یک دلیل موجه برای "تنک کردن رسانه ها" .



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن