حیات وحش شکار غیر قانونی حوادث دو در میان COVID مستند: مطالعه

Work
کار از خانه به نظر می رسد مانند یک استراحت از روال عادی اداری را برانگیخت در حال حاضر تبدیل به یک راه زندگی به جای. Pixabay

توسط Siddhi Jain

در پی شیوع کروناویروس چند ماه پیش کار از خانه تنها چاره برای بسیاری از. آنچه به نظر می رسد مانند یک استراحت از روال عادی اداری را برانگیخت در حال حاضر تبدیل به یک راه زندگی به جای. این است که بدون چالش برای هر دو کارکنان و همچنین کارفرمایان.

کارکنان از راه دور هستند رو به آرایه ای از احساسات منفی مانند فقدان انگیزه و حس انزوا و جدا از فضای حرفه ای’. کارفرمایان از سوی دیگر روبرو هستند یکی دیگر از مجموعه ای از مشکلات مانند دست دادن آهنگ از کارکنان عملکرد تجمعی ضرر و زیان مالی و اضطراب از آینده نامشخص.

به عنوان WFH روند همچنان بالا انتخاب کار قابل توجهی نسبت نیروی کار دو برابر شدن خانه های خود را به عنوان دفاتر کارفرمایان باید در نظر بگیرید این زمان به عنوان یک فرصت برای ایجاد یک شادتر و سازنده تر نیروی کار است. در اینجا مشاوره از دکتر Ishita Mukerji ارشد روانشناس روانی, مرکز سلامتی, لوله شکل نما, برای کمک به یک موفقیت انطباق با هنجارهای جدید کار می کنند.

برنامه ریزی روز خود را در پیشبرد

این عمل قطعا می تواند پاداش یک فرد در بسیاری جهات. آن را ذخیره کنید ذهن خود را از خستگی به فکر می کنم در مورد چه باید بکنید بعد زمانی که آن را قبل از تصمیم. چنین روال کار نیز می تواند شما را قادر به چند کاره هستند و می توانید با برنامه ریزی آن را هوشمندانه. یکی از بهترین راه برای با انگیزه ماندن است به چوب به یک برنامه به عنوان آن را می سازد یک فرد سازنده تر است. به یاد داشته باشید تا از خواب بیدار در همان زمان به حمام و پوشیدن لباس های تازه لباس هر روز در همان زمان. این القای نیاز حس اعتماد به نفس و شادابی در شما برای دریافت از طریق روز خود را با سهولت.

تنظیم اهداف روزانه

آن را همیشه کمک می کند تا هنگامی که ما یک نقشه راه برای چگونه روز باید نگاه کنید و بدانید که اولویت ما است. آن را می شود آسان تر به برنامه زمان ما و توجه به اطراف مطمئن شوید که کار ما این است که با تمرکز بر دستیابی به اهداف ذکر شده. به این ترتیب, شما می توانید شروع هر صبح آماده برای مقابله با آن وظایف. شما کمتر احتمال دارد به پریشان اولویت های دیگر اگر شما از وضوح مطلق در مورد آن کار نیاز به توجه چقدر در طول روز.

Work from home
ایجاد فضای مناسب و دور از حواس او را پرت برای کار از خانه ، Pixabay

ایجاد یک فضای کار اختصاص داده شده

آن است که توصیه می شود به یک محل تعیین شده برای کار در خانه برای ایجاد فضای مناسب و دور از حواس او را پرت. شما باید یک میز یا صندلی میز دسته کوچک موسیقی جاز است که تنها اختصاص داده شده به شما برای انجام کار خود را. سعی کنید از بین بردن هر گونه درهم و برهمی های غیر ضروری را به عنوان حرفه ای محل باید تمیز و سازمان یافته و به خوبی روشن است. محیط کار تاثیر مستقیم بر کیفیت و راندمان کار خود را در نتیجه اجتناب از تخت و تخت به عنوان آنها تمایل به تشویق تنبلی است.

استراحت منظم

آن مهم است برای استراحت در بین کارهای خود را در طول روز آن را به عنوان کمک می کند تا در افزایش بهره وری. سربار خود را با کار می تواند شما را می پوشند قرار دادن شما در معرض خطر اشتباه/اشتباهات در محل کار. اگر شما به خودتان اجازه می دهد زمان برای استراحت و نیروی تازه یافتن شما ممکن است تجربه فرسودگی شغلی توسط شب. اطمینان از مصرف صحیح چای استراحت و ناهار می شکند و به حداقل رساندن زمان روی صفحه نمایش در می شکند. انجام این کار را به شما احساس شادابی هنگامی که شما بازگشت به میز کار خود را و شما قادر خواهید بود برای مقابله با بقیه روز بیشتر موثر است.

پاداش دادن به خودتان برای تکمیل هر وظیفه

اجازه می شکند که شما را به عمل به عنوان یک پاداش برای خودتان. می توان آن را به عنوان ساده به عنوان تصمیم به درمان خود را با یک شکلات و یا یک فنجان قهوه مورد علاقه خود را در تکمیل دو وظایف. اجازه می دهد خود را به گشت و گذار رسانه های اجتماعی برای 15-20 دقیقه پس از اتمام دو شغل. چالش خود را برای تکمیل وظایف برنامه ریزی شده قبل از زمان و استفاده از آن به دست آورده و زمان بیشتری را به افراط در برخی از سرگرمی فعالیت است. این بیشتر خواهد شد افزایش روحیه خود را به نگه داشتن رفتن و شما را آماده برای کار بعدی.

اقامت در تماس با همکاران خود

شما باید نگه داشتن در تماس با همکاران خود را از طریق پیام های صوتی و تماس تصویری برنامه های کاربردی آنلاین در دسترس است. این ضروری است که همه متصل باقی می ماند و آگاهانه و بدون از دست دادن انسجام.

Working from home
کارکنان از راه دور هستند رو به آرایه ای از احساسات منفی مانند فقدان انگیزه. Pixabay

خواب دور نگرانی های خود

پس از نگاه جسمی و روحی خود را خوب بودن با تضمین این که شما دریافت مقدار مناسب از خواب. بدن و ذهن خود را خواهد شد بسیاری مولد هنگامی که آن را حداقل 8 ساعت خواب. ترکیب برخی از مرتب کردن بر اساس از تمرین فیزیکی مانند یوگا یا ایروبیک یا هر چیزی که می تواند به راحتی انجام می شود در حالی که در خانه است. این فعالیت ها کمک خواهد کرد که شما ضرب و شتم دور بی حالی و افزایش سطح انرژی شما را که در نهایت اجازه می دهد تا شما را بیشتر و دستیابی به بیشتر.

سرمایه گذاری در رشد شخصی خود را

شما باید به طور فعال درگیر و درگیر کردن خودتان در های مختلف مشارکتی جلسات آنلاین در دسترس است. وجود دارد تعدادی از آموزشی بودن سازمان یافته است که شما می توانید ثبت نام و حضور در بسته خود را از مناطق مورد علاقه. یکی همچنین می توانید گوش دادن به پادکست ها وقت خود را صرف در حال توسعه مهارت های جدید یادگیری یک زبان خارجی و کشف راههای جدید استیلای خود را سرگرمی/شخصیت.

همچنین بخوانید: بسیار زیاد قدرت صدا در شفا

هر چند زمان بار استرس زا هستند و هیچ یک به یک پاسخ قطعی به عنوان زمانی که همه چیز را به بازگشت به راه آن بود که حداقل ما می توانیم انجام دهیم این است که خودمان را نگه دارید و همکاران ما مثبت و درگیر. آن را نیز توصیه به کنار 15-30 دقیقه در روز به عنوان �me-زمان’ به عنوان آن می تواند اثر مثبت بر خلق و خوی و انگیزه. اجازه دهید ما نیز همچنان به تشویق یکدیگر به آرام باقی می ماند قوی و متمرکز در حالی که برخورد با فشارهای کار روزانه. (IANS)

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im