گسترده صورت استفاده از ماسک می تواند به کاهش Covid-19 انتقال: محققان

Widespread استفاده از ماسک صورت همراه با فاصله فیزیکی و برخی از مستند می تواند به کاهش Covid-19 انتقال و ممکن

توسط ABDOOSNEWS در 21 خرداد 1399

Widespread استفاده از ماسک صورت همراه با فاصله فیزیکی و برخی از مستند می تواند به کاهش Covid-19 انتقال و ممکن است به جلوگیری از موج دوم رمان coronavirus عفونت محققان می گویند طبق آخرین اخبار در مورد بیماری کروناویروس (COVID-19).

یک مطالعه نشان می دهد که مستندات به تنهایی نمی خواهد متوقف تجدید حیات SARS-CoV-2 و حتی ماسک های خانگی با محدود اثر به طور چشمگیری می تواند باعث کاهش نرخ انتقال اگر فرسوده توسط مردم به اندازه کافی صرف نظر از اینکه آیا آنها نشان می دهد علائم.

"تجزیه و تحلیل ما حمایت فوری و جهانی تصویب ماسک صورت عمومی گفت:" منجر نویسنده دکتر ریچارد Stutt از دانشگاه کمبریج در انگلستان است.

دنبال NewsGram در LinkedIn به ماندن بگیرید به روز شد.

"اگر گسترده ماسک استفاده عمومی است که در ترکیب با فاصله فیزیکی و برخی از مستند آن را ممکن است ارائه یک راه قابل قبول برای مدیریت این بیماری همه گیر و بازگشایی فعالیت های اقتصادی طولانی قبل از کار وجود دارد واکسن" Stutt اضافه شده است.

برای مطالعه منتشر شده در مجله مجموعه مقالات انجمن سلطنتی تیم تحقیقاتی مشغول به کار به لینک پویایی گسترش بین افراد با جمعیت در سطح مدل به بررسی حالات مختلف از ماسک صورت تصویب در ترکیب با دوره مستند.

masks
این مطالعه نشان می دهد که ماسک با محدود اثر به طور چشمگیری می تواند باعث کاهش نرخ انتقال اگر فرسوده توسط مردم به اندازه کافی. Pixabay

این مدل سازی شامل مراحل عفونت و انتقال از طریق سطوح به عنوان به خوبی به عنوان هوا.

محققان همچنین در نظر گرفته جنبه های منفی از ماسک استفاده مانند افزایش در صورت لمس کردن.

تولید مثل و یا 'R' تعداد — تعداد زیادی از مردم یک فرد آلوده می گذرد ویروس بر روی — نیاز به ماندن در زیر 1.0 برای این بیماری همه گیر به سرعت.

این مطالعه نشان داد که اگر مردم آنها را می پوشند هر زمان که آنها در این است که دو بار به عنوان موثر در کاهش 'R' از اگر ماسک ها تنها فرسوده پس از علائم ظاهر می شود.

در همه مدلسازی سناریوهای معمول استفاده از ماسک توسط 50 درصد یا بیشتر از جمعیت کاهش می یابد Covid-19 گسترش به یک R کمتر از 1.0 مسطح آینده بیماری امواج و کمتر اجازه می دهد-مستندات دقیق.

گسترش ویروسی کاهش بیشتر و بیشتر مردم به تصویب رسید ماسک در ملاء عام.

نتايج نشان داد که 100 درصد ماسک پذیرش همراه با روشن/خاموش مستندات مانع هر بیشتر بیماری تجدید حیات برای 18 ماه مورد نیاز برای واکسیناسیون.

این مدل نشان می دهد که – در حالی که هر چه زودتر بهتر – سیاست کل صورت-ماسک تصویب هنوز هم می تواند جلوگیری از موج دوم حتی اگر آن را تحریک تا 120 روز پس از یک بیماری همه گیر آغاز می شود (تعریف شده به عنوان اولین 100 مورد).

masks
گسترش Covid-19 کاهش یافته بود که بیشتر مردم به تصویب رسید ماسک در ملاء عام. Pixabay

همچنین بخوانید: هلندی باشگاه تلاش برای از سرگیری پس از همه گیر شب زنده داری

پژوهش های قبلی نشان می دهد که حتی ماسک های خانگی ساخته شده از پنبه تی شرت-پیراهن یا پارچه ، می تواند ثابت کند 90 درصد موثر در جلوگیری از انتقال.

محققان اشاره می کنند که نفت خام ماسک های خانگی در درجه اول کاهش گسترش بیماری با ابتلا به پوشنده لباس خود را ویروس ذرات نفس به طور مستقیم به پارچه در حالی که استنشاق هوا است که اغلب مکیده در اطراف در معرض طرف از ماسک. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب