چرا مسلمانان ترویج دارما و نشان می دهد Gharwapsi?

بیش از هزار سال گذشته از آن بسیار خطرناک بود به ایستادن برای هندو دارما. Pixaabay توسط Tearfund یکnchors در کا

توسط ABDOOSNEWS در 18 اردیبهشت 1399
Hindu Dharma
بیش از هزار سال گذشته از آن بسیار خطرناک بود به ایستادن برای هندو دارما. Pixaabay

توسط Tearfund

یکnchors در کانال های تلویزیون هند به طور کلی هوشمند و توانا است. اما زمانی که این موضوع شامل دین آنها اغلب فاقد حس مشترک یا شجاعت.

به تازگی Rishab Gulati گفت: در ادامه که او می خواهد برای کشف چگونه به مسلمانان هند که شستشوی مغزی شده است به سخت وهابی, اسلام, بازگشت به نرمتر صوفی نسخه. Rishab مطمئنا می دانید که تمام نسخه های اسلام مبتنی بر قرآن و او را نیز می دانیم که استارک بخش بین مؤمنان کسانی هستند که خوب در نظر گرفته و کافران که در نظر گرفته بد است ثابت در این بنیادی خود متن.

پس چرا او و نه کشف چگونه مسلمانان می تواند به ارمغان آورد به باستان خیرخواه هندو دارما? آن را به مراتب بیشتر حس. چرا که او می خواهم یک بخش بزرگ از سرخپوستان همچنان به این باور کورکورانه البته در نسخه نرم تر چه مهاجمان با خشونت اجرا چندین قرن پیش است ؟ چرا او را محجوب در مورد خود و سنت است که کمک حداکثر دانش به علم و تمدن بشری به طور کلی ؟

به این دلیل ممکن است که بیش از هزار سال گذشته از آن بسیار خطرناک بود به ایستادن برای هندو دارما. بنابراین مردم سعی دیپلماتیک ساخته شده به خطر انداخته و اشاره نمی کند و قطعا نه ستایش خود دارما حتی اگر آنها تا حد زیادی به ارزش آن است. این نگرش به نظر می رسد باید عمیقا ریشه دوانده است و حتی در نسل امروز حاضر است. انگلیسی سیستم آموزش و پرورش هم آن بیت به سیمان این نگرش و حتی از آن بدتر آن را به عنوان به تصویر کشیده بومی سنت بر خلاف حقایق به عنوان پایین تر. عدم تمایل به "بحث برانگیز" است که بالاترین در ذهن بسیاری از هندوها, زمانی که آنها در برخورد با تبدیل. آنها نه افراط آنها از پرسیدن سوال کاوش.

این نگرش است با این حال در زمان ما مفید نیست بلکه خطرناک است. ما یک پنجره در حال حاضر که در آن ما می تواند راستگو و بحث در مورد مزیت بزرگ است که هندو دارما بیش از مسیحیت و اسلام است. اگر ما استفاده از آن ممکن است دوباره و پس از آن احتمالا برای مدت زمان طولانی.

muslims
مسیحیت و اسلام در نظر گرفتن آن به عنوان وظیفه الهی خود را به دین خود را تسلط بر کل جهان. Pixabay

اکثر مسلمانان می دانم و اگر برخی هنوز نمی دانم آن ضروری است که آنها آمد به می دانم که هر دو دین مسیحیت و اسلام در نظر گرفتن آن به عنوان وظیفه الهی خود را به دین خود را تسلط بر کل جهان. تنها پس از آن خود را به خدا/خدا خوشحال خواهد شد و شروع به قضاوت بعد از رسیدگی به زمانی که خوب مؤمنان هستند و اجازه ورود به بهشت است. از آن است اما هنوز روشن شده است که آیا مسیحی یا مسلمان مؤمنان باید از این امتیاز به عنوان به طور طبیعی تنها یک "دین" می تواند درست باشد. برای هندوها البته از آن خواهد شد جهنم هر دو توافق بر این است.

می تواند هر فرد عاقل بر این باورند که خالق این unimaginably جهان پهناور را مجازات خواهد کرد اکثر انسان ها تا ابد در آتش دوزخ چرا که آنها را قبول نمی کند که حقیقت را در مورد چگونه ما باید زنده بود و نشان داد تنها به تازگی و تنها به یک شخص خاص بر روی زمین که در حال حاضر برخی از میلیارد سال ،

نقاط دیگر وجود دارد که نه چاپلوس برای کسانی که دو دین: مسیحیت و اسلام هستند و نه بر اساس دلیل شهود یا تجربه اما تنها در باور کور. یکی می تواند هرگز نمی دانید اگر عیسی واقعا پسر خدا بود که به زمین فرستاده شده به نجات ما از گناه اصلی و چه کسی اعلام کرد که راه را برای پدر می رود تنها از طریق او.

یا ما هرگز می توانید بدانید که اگر خدا واقعا ارتباط برقرار کردن از طریق جبرئیل با حضرت محمد و اعلام کرد که او آخرین پیامبر و همه باید به دنبال آنچه محمد میگوید.

این دو دین را کور هرگونه باور است که یک نگرش سالم نگاه مانند یک فضیلت: 'اگر شما باور کورکورانه چه padres یا آخوندها به شما بگویم, شما خواهد شد پاداش با بهشت ابدی را پس از روز قیامت', وعده داده شده است. این یک روش موثر برای نگه داشتن مردم رام بر روی زمین در انتظار بهشت است. و مردم عادی و مشکوک در حال حاضر و در قرون تاریک. در آلمان ما یک ضرب المثل قدیمی است که پاپ باعث می شود مردم احمق (و پادشاه آنها را فقیر).

cross
تنها اعضای مسیحیت و اسلام همه را به گسترش دین خود را با شور و حرارت و به خصوص در مورد مسیحیت با مقدار زیادی از پول و یک استراتژی دقیق. Pixabay

متاسفانه تنها اعضای مسیحیت و اسلام همه را به گسترش دین خود را با شور و حرارت و به خصوص در مورد مسیحیت با مقدار زیادی از پول و یک استراتژی دقیق. مومن از اعضای هر دو مذهب دریغ نکنید به ادعا می کنند که دین خود را به تنهایی درست است و دیگران در اشتباه هستند و پذیرفته نمی شود توسط 'است'. آنها چیزی برای حمایت از ادعای خود را به جز که بنیانگذار دین خود را ادعا گفت ، این ادعا از نفرین ابدی است که به منظور ترساندن مردم به سقوط در خط. از سوی دیگر, آن را می سازد آنها را متکبر باور "ما در حال انتخاب هستند. ما باور داریم درست است. زمین و آسمان متعلق به ما است. همه دیگران سر در گم هستند تا ابد."

اعتقاد خود را به روحانیت آنها در یک ماموریت برای از بین بردن تمام ادیان دیگر. و چگونه موفق شده اند! همه فرهنگ های باستانی بودند ریشه کن جز فرهنگ هند است.

در هند این دو ادیان مواجه شده اند بیشترین مقاومت است. فرهنگ هند هنوز هم می ایستد اما تا حد زیادی کاهش یافته است. هنوز نه مسیحیت و نه اسلام است از اذعان به شکست در مقابل. آنها فشار سخت تر از همیشه در حال حاضر توسط اهریمنی هندوها به یک باور نکردنی درجه. آیا آنها می خواهند جهان را به این باور غلط روایت است که یک "خیزش مسلمانان تحت ستم در برابر شیطانی هندوها" توجیه است و باید پشتیبانی می کند ؟

وجود دارد اما یکی از قدرت های بزرگ در کنار هندوها. آن است که حقیقت هر دو در سطح نسبی (حقیقت این است که مسلمانان نه مظلوم در هند بر خلاف) و در مطلق سطح معنوی (حقیقت یکی است).

هندو دارما بهترین گزینه برای بشریت است. هیچ کس مجبور است به این باور هر چیزی که معنی ندارد یا نمی تواند تجربه. هندو دارما نیست, ثابت, هرگونه باور و اعتقاد-سیستم'. آن است که مبتنی بر عقل و شهود و تجربه است. ادعای خود را حس و می تواند تایید شده بود و اساسی ترین ادعا می کنند که جوهر در همه یکی است و همان – 'شنبه دخترک آناندا' – سعادتمند آگاهی در پشت نام ها و اشکال.

اما مردم بدانند که این کار آنها باید گفت: از جمله کسانی که پدران تبدیل شده که شستشوی مغزی شده است به باور کور. اگر آنها می دانستند و تأمل در آن بینش آنها ممکن است ببینید که در واقع هندو دارما بهترین گزینه است. بنابراین این امر می تواند بسیار بهتر است اگر کارش رفت و تمام کردن و مطلع کردن دیگران از ارزش هندو دارما.

مقایسه هند تمایل برای طرح حکمت با چین است. چین تنها چند عقل از سر فرزانگان اما باعث می شود استفاده کامل از آنها است. آن را تاسیس در حال حاضر 15 سال پیش صدها نفر از موسسات کنفوسیوس در سراسر جهان که وابسته به کالج ها و دانشگاه ها. آنها تدریس زبان چینی و ترویج فرهنگ چینی به جهان غرب است.

text
هند تمدن به زبان سانسکریت و زبان است که کمک می کند تا توسعه مغز است. Pixabay

هند مهد تمدن است. این دانش بسیار و میلیون ها نفر از متون هستند و نه حتی به زبان انگلیسی ترجمه. این زبان سانسکریت و زبان است که کمک می کند تا توسعه مغز جدا از اینکه کامل زبان; این اسناد و مدارک از یک شماره از سر فرزانگان بزرگ رسیدن هزاران سال آن را تا عمیق ترین فلسفه هنوز هم در بیان یک دین پر جنب و جوش; بزرگ کردن بدن از, ادبیات, هنر شگفت انگیز, رقص, موسیقی, مجسمه سازی, معماری, یوگا, آیورودا, خوشمزه, آشپزی, باور نکردنی معابد و در عین حال سرخپوستان را کمی به انتشار آن گنجینه های. "ما آنها را دوست ندارد" بسیاری از هندوها می گویند: "ما نه تبلیغ دین ما و فشار آنها را به پذیرش آن مانند دیگران".

بینش ودایی Rishis نیاز رانده نمی شود; آنها فقط نیاز به شناخته می شود. آنها در نتیجه بسیار سودمند ذهن-مجموعه قطعا به مراتب مفید تر از تفرقه باریک ذهن-مجموعه ای از جدید-comer ادیان. دانستن است که خدا در درون به قدرت درونی و دانستن است که خدا نیز در دیگران از جمله در حیوانات و طبیعت باعث می شود افراد نوع. این گسترده ذهن-مجموعه نیاز به تسلط در جهان است هندوها که می تواند منجر به راه است.

ادامه مطلب: لذت بردن از انواع ماکارونی دستور العمل در مستند

بد مردم را هنوز هم وجود دارد; آنها وجود دارد در هر سن و طبیعی است مردم خوب نخواهد بود تحت تعلیم کلا توسط خود روحانیون به تحقیر و حتی کشتن 'کفر است زیرا آنها عبادت عالی هوش با نام های دیگر. به دنبال در مسلمانان و کشورهای مسیحی چنین نگرش نیز به نظر نمی رسد به یک خوشحال جامعه است.

در ضمن به خصوص در غرب بسیاری از مسیحیان و مسلمانان ایمان از دست داده و آن را آشکارا می گویند. من یکی از آنها هستم و گاهی کارش به من بگویید: "این خوب است که شما ارسال. شما در حال خودی شما می توانید آن را انجام دهید. ما نمی توانیم." پاسخ من این است: "شما نیاز به صحبت کردن. آیا منتظر نیست برای ex-مسیحیان و مسلمانان است. بسیاری از ما که از دست رفته ایمان زحمت در مورد دین دیگر هیچ. اما شما شده اند رنج می برند برای قرن ها با میلیون ها کشته و خطر واقعی است که آن اتفاق می افتد دوباره. اگر کسی به طور کامل مجاز به صحبت در مورد کسانی که آموزه ها و مضر ذهن-مجموعه آنها تولید آن توسط شما, هند هندوها. در واقع شما آن را مدیون آن میلیون ها نفر که قتل عام شدند برای اینکه کارش."

خوشبختانه در سال های اخیر بیشتر هندوها آیا صحبت کردن. شاید به زودی یک جریان اصلی کانال را شجاعت به بحث رک و پوست کنده چه مسلمانان و مسیحیان در حال تدریس در مورد هندو کافر و بت پرست و شاید بیشتر مسیحیان و مسلمانان در هند از دست داده اند ایمان در دین باید شجاعت آن را آشکارا می گویند. آن را قطعا خواهد بود برای کمک به آنها. زندگی یک دروغ با تظاهر به مؤمنان دردناک است. هندوها می تواند کمک حال راستگو حتی اگر این به معنی اینکه "بحث و جدل".



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب