چرا مستقیم سفارش بهترین راه برای حمایت از رستوران های محلی

شما احتمالا دیده می شود و شنیده می شود در مورد چگونه صنعت مهمان نوازی است که در آشفتگی به لطف coronavirus بیما

توسط ABDOOSNEWS در 2 اردیبهشت 1399

شما احتمالا دیده می شود و شنیده می شود در مورد چگونه صنعت مهمان نوازی است که در آشفتگی به لطف coronavirus بیماری همه گیر. شاید شما شده است انجام بخشی خود را برای حمایت از خود را محلی هوستون کافه ها و رستوران ها سفارش بایگانی اطلاعات, مواد غذایی و نوشیدنی به عنوان اغلب به عنوان کیف پول خود را می تواند توجیه کند.

اما شما هدف قرار دادن چند دکمه در Grubhub/بارگذاری می خورد/DoorDash/به نفع برنامه به برنامه تحویل ؟ و یا تماس با شما در سفارش خود را به طور مستقیم به رستوران ؟ این انتخاب باعث می شود تمام تفاوت.

در یک دوره بحرانی که در آن رستوران فروش در حال حاضر از عدم ناهار خوردن در کسب و کار شخص ثالث تحویل نرم افزار می تواند تا 30 درصد کاهش از takeout سفارشات.

"در حال حاضر هر کس در حال اجرا است در چنین حاشیه نازک—بسیاری از مردم انجام می دهند محصول فوق العاده و بسیار وجود دارد سمت چپ. هر کس می تواند استفاده از آن 30 درصد است. این باعث می شود یک تفاوت بزرگ" گفت: Alex Au-یونگ, آشپز-صاحب Phat رستوران های مالزی غذا خیابان رستوران واقع در کتی آسیا شهر.

"ما واقعا نمی توانید پول را هنگام سفارش مشتریان از بارگذاری می خورد" تکرار استفانی غنی صاحب و سرآشپز در Verdine. "اگر آنها در حال گرفتن 30 درصد ما حاشیه های بسیار کمی به کار با. هیچ راهی وجود دارد ما در حال رفتن به پول اگر هر کس به رفتن سفارشات از طریق بارگذاری."

در علاوه بر این به اصلاح در حال حاضر نازک حاشیه های شخص ثالث ارائه خدمات می توانید با اضافه کردن بار اضافی مشکوک سیستم های فن آوری و دشوار کانال های ارتباطی است که می تواند منجر به ضعیف تجربه مشتری.

"ما فقط باید DoorDash در حال حاضر و ما با داشتن مسائل—قرص آنها به ما کار نمی کند, بنابراین من باید برای چک کردن ایمیل و هر چند دقیقه برای سفارشات جدید گفت:" Au-Yeung. "در زمانی که من دیدن ایمیل راننده ممکن است در اینجا در حال حاضر و ما به خم کردن مواد غذایی حق دور."

در سال گذشته Phat رستوران در حال همکاری با تعدادی از شخص ثالث, تحویل, برنامه, اما آنها تا به حال بسیاری از مسائل است که آنها در نهایت قطع همه آنها را.

"برای مثال ممکن است کسی سفارش و درخواست به زیر کلم بروکلی برای یو choy اما ما لازم نیست که کلم بروکلی—بنابراین ما باید به تماس DoorDash که در تماس مشتری به توضیح وضعیت. DoorDash سپس تماس با ما بازگشت و در تعطیلات آخر هفته ما لازم نیست که زمان برای عقب و جلو گفت:" Au-Yeung. "با اواخر وانت, زمان مشتری می شود ظرف کیفیت ضعیف است. هر چند به تازگی راننده نشان می دهد تا زمان شده است بسیار سریع برای DoorDash."

غنی شده با دیدن مسائل مشابه با شخص ثالث و خدمات تحویل.

"ما رو از شر DoorDash" گفت: غنی است. "نه تنها آنها شارژ تحویل کمیسیون, اما آنها همچنین متهم $5/هفته به صورت قرص که هرگز برگزار شد شارژ در کمتر از 6 ماه ما تا به حال به جای آن 2-3 بار. ما نمی گرفتن مقدار زیادی از مشتریان را از طریق آنها."

غنی می گوید که آنها نیز سرپرستی Verdine شخص ثالث تحویل سرویس به دلیل داشتن سه قرص رفتن در حالی که همچنین تلاش برای تعادل در فرد مشتریان و مشتریان تماس مستقیم بایگانی اطلاعات سفارشات بیش از حد گیج کننده باشد.

خبر خوب است ؟ انتخاب شخص ثالث تحویل برنامه می توانید تفاوت را. برای مثال Verdine در حال حاضر ارائه می دهد تحویل از طریق هر دو UberEats و نفع. اما در وب سایت خود Verdine درخواست می کند که مشتریان با استفاده از نفع در صورت امکان.

"چند هفته پیش بارگذاری یک رسانه چلپ چلوپ در مورد waiving تحویل هزینه برای رستوران ها مستقل هستند. چه این به این معنی است که هزینه تحویل در محل برای مشتری بخشیده است. آنها نمی دهد رستوران یک معامله; 30 درصد به ما پرداخت شده است تقریبا همان چیزی است که مشتری می پردازد بنابراین ما در حال جذب از دست دادن" گفت: غنی است. "بارگذاری نظریه این است که بازاریابی رایگان با کم هزینه تحویل خواهد تشویق مردم به منظور از شما بیشتر است. من یک زمان سخت خرید به آن است. اگر بارگذاری خورد شد واقعا نگران در مورد کمک به رستوران های مستقل آن را به مشتریان ادامه به پرداخت هزینه های تحویل و چشم پوشیدن از کمیسیون برای رستوران ها."

Verdine offers take out via direct restaurant orders, Favor and Uber Eats.

Verdine ارائه می دهد را از طریق مستقیم رستوران سفارشات نفع و بارگذاری می خورد.

عکس اریکا Kwee

اما غنی نفع او-B-متعلق به نفع خود را برای پشتیبانی از مشتری برتر و روش تحویل (شامل فیزیکی فرد قرار دادن سفارش به جای دیگر قرص) و همچنین این واقعیت است که به نفع نورد است یک کمیسیون موقت هزینه از بین بردن برنامه برای همه مستقل رستوران همکاران در تگزاس است.

"انتظار مشتریان شما را به یک گزینه تحویل در این روز و سن و من نمی باید زیرساخت/امکانات برای انجام تحویل خودم. من نمی ذهن سپاری اما شما فقط می خواهید آن را به یک کمی عادلانه تر" گفت: غنی است.

و در شرایط که تماس خود را takeout سفارشات به طور مستقیم به رستوران را به نفع شما است ؟ یک تجربه مناسب برای یک.

"مشتریان باید به منظور به طور مستقیم با ما از طریق وب سایت ما به عنوان ما می توانید فرم یک مقدار تجربه مناسب تر نسبت به اشخاص ثالث می تواند برای ما خاص مهمانان گفت:" ترنت پترسون از ظرف جامعه است.

به علاوه در ظرف جامعه وجود دارد هیچ سفارش حداقل از طریق مستقیم خود را تحویل و شما همچنین می توانید سفارش مجازی بازار کشاورزان موارد منحصرا از طریق وب سایت خود و نه از طریق شخص ثالث تحویل—سود چندین رستوران دیگر به اشتراک بگذارید.

تاریخ و زمان آخرین جمعه, سان فرانسیسکو, شهردار نژاد به اورژانس را به طور موقت کلاه 3rd party هزینه به 15 درصد به عنوان طولانی به عنوان پناهگاه در محل است که در اثر یک حرکت است که بسیاری از رستوران ها در هوستون می تواند از بهره مند شوند. برای حمایت از این حرکت در نظر بگیرید امضای این نامه از تگزاس انجمن رستوران. پرداختن به شخص ثالث تحویل مسائل در ویژه نامه شامل دو درخواست به تگزاس شهرداران: یکی به کلاه تحویل هزینه برای رستوران ها در شخص ثالث تحویل و یکی برای جلوگیری از شخص ثالث تحویل شرکت از شارژ یا هزینه های پنهان است.

چگونه شما می تواند کمک کند:
- ثبت نام در تگزاس انجمن رستوران نامه
- نگه داشتن سفارش بایگانی اطلاعات و کارت های هدیه از محلی غیر رستوران های زنجیره ای
- سفارش به طور مستقیم از رستوران هر زمان ممکن است (به خصوص اگر شما در حال برنامه ریزی برای انتخاب کنید تا به هر حال)
- ثبت نام به صورت مجازی پخت و پز کلاس های ارائه شده از طریق رستوران های محلی و سازمان های
- استفاده از pop up بازارهای کشاورزان و یا مینی در رستوران "bodegas" برای خرید مواد غذایی خود را. نمونه مکان عبارتند از, غذاهای محلی, ظرف, جامعه, شب بخیر چارلی و برنی برگر اتوبوس که همه ارائه موارد مانند تولید تازه و تخم مرغ و گوشت و بیشتر
- نکته سخاوتمندانه!
- از آنجا که شما به احتمال زیاد به خوردن در خانه در نظر پرسیدن برای هیچ ظروف برای جلوگیری از بیش از حد زباله



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن