چرا چین را دعوت نمی کند که برای Coronavirus تحقیق و تفحص ؟

pregnant women stress
زنان باردار تجربه تعداد زیادی از تغییرات هورمونی و تغییرات فیزیکی که برخی از آنها می تواند منجر به استرس است. Pixabay

توسط PUJA GUPTA

در دوران بارداری زنان تجربه تعداد زیادی از تغییرات هورمونی و تغییرات فیزیکی که برخی از آنها می تواند منجر به استرس است. به خصوص در این زمان از COVID-19 استرس دشوار است برای جلوگیری از.

اما این یک واقعیت ثابت شده است که استرس می تواند به شدت تغییر اتصال عصبی در مغز یک کودک متولد نشده, می گوید دکتر آنیل Ballani M. D مشاور در مایر آلی و معلم برای دیپلم در Diabetology با کالج پزشکان.

تحقیقات اعلام کرده اند که سطح بالایی از همان است تاثیر مخرب بر توسعه مغز نوزاد. از این رو از اهمیت زیادی در جهت حفظ آرامش و تشکیل دولت از ذهن به خصوص در طول دوران سخت از COVID 19. این می تواند تضمین درگیر شدن در فعالیت های آرامش بخش مانند یوگا و مدیتیشن و ورزش ملایم همراه با مصرف یک رژیم غذایی سالم ،

pregnant women stress
که در مورد برخی از اقلام مواد غذایی است که می تواند کمک در مبارزه با استرس در حالی که شما حامله هستید در مستند. Pixabay

Dr Ballani لیست برخی از اقلام مواد غذایی است که می تواند کمک در مبارزه با استرس در حالی که شما حامله هستید در مستند:

سبزیجات برگ سبز

هیچ رژیم غذایی سالم و بی خطر و بدون گنجاندن کافی سبزیجات سبز که در حال بسته بندی شده با کلسیم پس از آن مقابله با خستگی عضلانی و درد در دوران بارداری است. آنها همچنین فعال کردن مغز به پا زدن شروع تنظیم حرارت فرآیندهای در بدن به طوری که به طور کلی آرام می تواند نگهداری می شود. گزینه های مانند اسفناج خردل سبز و شنبلیله و کلم بروکلی بهترین اصحاب برای ماندن استرس رایگان.

لطفا دنبال NewsGram در Facebook به روز رسانی در آخرین اخبار

افزایش مصرف پروتئین

در صورت عدم وجود پروتئین ممکن است اغلب تجربه خستگی و کندی اضافه کردن به استرس ميکنند. برای جلوگیری از همان یکی باید خود را افزایش پروتئین مصرف حداقل 10 گرم آن را به عنوان کمک می کند تا در سلول عضلانی و توسعه هر دو مادر و نوزاد است. برای غیر گیاهی زنان تخم مرغ و مرغ بهترین گزینه هستند; اما اگر یکی ترجیح میدهد یک رژیم غذایی گیاهی آنها باید برای انتخاب کردن پروتئین از حبوبات و سویا و جوانه لوبیا و یا حبوبات.

آیتم های غنی از ویتامین C

ویتامین C کار می کند به سمت کاهش هورمون های استرس همراه با افزایش ایمنی. پرتقال بهترین منبع همان و مصرف می تواند یا به عنوان یک کل میوه و یا در قالب یک آب میوه.

pregnant women stress
بانوان باردار باید مصرف یک رژیم غذایی سالم است. Pixabay

ترکیب انتخابی غذاهای دریایی انواع

آن معروف است اعتقاد به این که غذاهای خوب نیست برای مادران انتظار; با این حال باید توجه داشت که همه انواع ماهی ها مضر هستند یا نه. کسانی که غنی از اسیدهای چرب امگا 3 کمک در مهار افزایش استرس زا هورمون در بدن و همچنین کاهش خطرات ناشی از بیماری های قلبی. ماهی مانند ماهی آزاد و ماهی تن هستند پر از خوبی از امگا-3 است و می تواند بخشی از یک وعده غذایی به طور منظم.

همچنین به عنوان خوانده شده – به دنبال این راهنمایی برای بهداشتی کردن لباس های خود را

عبارتند از: غلات سبوس دار

با منیزیم بالا محتوای این قانون به عنوان آرام بخش و القاء حس آرامش در حالی که به حداقل رساندن احساس اضطراب. به عنوان یک ضد حرارت مواد غذایی شناخته شده است برای نگه داشتن دمای بدن تحت کنترل است. غلات کامل مانند گندم, برنج قهوه ای گندم و جو هستند برخی از گزینه های می توانید انتخاب یکی از.

به غیر از یک رژیم غذایی سالم زنان باردار باید تمرین برخی از تمرینات تنفس و نور پیاده روی در خانه. این کمک خواهد کرد که برای یک اثر آرام بخش بر روی مادران و استراحت ذهن خود را در طول COVID 19. (IANS)

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im