چرا Florida panthers, بابکتس گرفتن بیمار ؟ اعطای کمک خواهد کرد که دانشمندان را در درک بیماری مرموز

امی بنت ویلیامز فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 4:57 PM EDT مه 1 سال 2020فلوریدا مرموزی بیمار گربه های بزرگ

توسط ABDOOSNEWS در 14 اردیبهشت 1399

فلوریدا مرموزی بیمار گربه های بزرگ به زودی به کمک برخی از فلوریدا خرس سیاه و سفید – و یا حداقل از پلاک با برونز' تصویر.

150.000 دلار کمک مالی از Fish & Wildlife Foundation خواهد صندوق دانشمندان تحقیق در مورد یک مشکل عصبی اختلال afflicting دولت panthers و بابکتس.

هر "حفظ حیات وحش فلوریدا" تگ های فلوریدا خرس سیاه ارائه می شود 25 دلار به بنیاد غیر انتفاعی است که پشتیبانی از فلوریدا گونه های نادر و دیگر nongame حیات وحش است. زیست شناسان حیات وحش را با استفاده از کمک مالی به جمع آوری و تجزیه و تحلیل تصاویر از دنباله دار دوربین در گربه' زیستگاه و همچنین انجام تست های تشخیصی بر روی حیوانات است.

گذشته پوشش: Florida panthers, بابکتس نشان دادن نشانه هایی از مسمومیت عصبی آسیب

بیماری که حتی نمی باید یک نام در اول باقی مانده است یک پازل است. در سال گذشته فلوریدا ماهی و حفاظت از حیات وحش کمیسیون دامپزشکی علامت کانینگهام گفت: News-Press "ما نامیده وضعیت گربه سانان leukomyelopathy بر اساس میکروسکوپی تغییرات دیده می شود در مغز و ستون فقرات. ما همچنان به یادگیری بیشتر در مورد آن, اما هنوز مشخص شود و همچنین به عنوان آنچه که می تواند انجام شود برای جلوگیری از بیشتر panthers از دستیابی به این بیماری است."

تحت تاثیر قرار گربه ها آسیب دیده اند میلین یک غلاف عایق است که محافظت از سلول های عصبی. این اختلال باعث می شود آن را به شکستن آن نیز رخ می دهد در برخی از انسان عصبی مانند اسکلروز متعدد.

هر چند بابکتس فراوان در Florida panthers شده اند ، به تازگی به عنوان 1990s وجود دارد به احتمال زیاد تنها چند ده اما این جمعیت آغاز شده بود به دست آوردن زمین در سال گذشته FWC برآورد آن در حدود 230 با زنان پرورش شمال Caloosahatchee برای اولین بار در چهار دهه است.

سپس در سال 2018 زیست شناسان شروع به توجه به لرزان گربه ها با ناهماهنگ عقبی اندام. برخی از آنها در چنین وضعیت بدی بودند کشته شود. این بیماری برای اولین بار شناسایی شده در گربه ها در اطراف بطری بازکن باتلاق پناهگاه در ذغال سنگ شهرستان است. پس از آن مستند شده در آلاچوا شارلوت و Pasco شهرستان. به عنوان از آوریل بنیاد سخنگوی اشتون میشل گفت: وجود داشته است و هشت مورد تأیید (شش بابکتس دو Florida panthers) و 16 محتمل تر موارد (11 panthers پنج bobcats).

در یکی از شناخته شده مورد یک زن با دو بچه گربه ها خیلی بد آژانس معدوم ، آنهایی که کمی ابتدا برای مراقبت توسط ZooTampa و در حال حاضر در وایت اوک مرکز حفاظت از محیط زیست در یولی که در آن "انجام می دهند کاملا شگفت انگیز!" نوشت: توسعه و پایداری مدیر هویج Carvalho یک ایمیل به در.

جزئیات: زیست شناسان هنوز به دنبال پاسخ به پلنگ اختلال عصبی تأثیر گربه های بزرگ

بدون کنترل بیماری می تواند قرار داده و پلنگ بازیابی در معرض خطر اشتون گفت. "این وضعیت به طور بالقوه به خطر اندازد حفاظت موفقیت زمانی برای در خطر انقراض پلنگ فلوریدا."

بسیاری از شناور نظریه: شاید آن یک تیک یا پشه بیماری های منتقله. شاید از تجمع سموم محیطی مانند عصبی دژنراتیو ترکیبات گل سیانو باکتری ها تولید کند. یا شاید آن را یک کمبود های تغذیه ای. پژوهش کمک خواهد کرد که پاسخ این سوالات اشتون گفت.

"آنها در حال تلاش برای کشف کردن که چگونه گسترده و چه توزیع را تحت تاثیر قرار حیوانات این است که" اشتون گفت. "بنابراین در طول دو سال آینده آنها را با استفاده از کمک های مالی برای پوشش پرسنل گسترده تصویری دنباله دار, دوربین, پردازش داده ها از شواهد عکاسی یک سرور برای ذخیره سازی داده ها و هزینه های دیگر است که همراه با نگهداری از آن چیزهایی است."

نادر بینایی: زن فلوریدا پلنگ, بچه گربه گرفتار در دوربین شمال Caloosahatchee

کمک های مالی مانند این مهم هستند چرا که "ما نمی با استفاده از پول مالیات دهندگان برای پلنگ تحقیقات گفت:" پلنگ زیست شناس دیو Onorato "و این قطعا مورد نیاز است."

هر چند تحقیقات DNA را می توان در جاده کشته و گربه و زندگی نمونه های بسیار مفید Onorato گفت: به دلیل بافت نرم نمی کند برای زنده ماندن در این آب و هوا.

"برای این نوع از تجزیه و تحلیل که در آن شما نیاز به کبد و ستون فقرات شما نمی توانید یک حیوان نشسته در فلوریدا خورشید برای ساعت" Onorato گفت. "که مواد شروع می شود فقط به ذوب دور."

بنیاد مدیره تصویب اعطای آن در نشست ماه مارس; این پول را به عنوان به زودی به عنوان زیست شناسان در این زمینه پس از همه گیر اشتون گفت.

"ما متعهد به حفاظت از فلوریدا gators گفت:" اندرو واکر, بنیاد, رئيس جمهور و مدیر عامل شرکت در بیانیه ای "و امیدوارم که این کمک مالی قابل توجهی کمک می کند تا FWC تعیین علت FLM و از بین بردن آن قبل از آن را نشانی از آسیب بیشتر به ما حیات وحش است."

تکیه بیشتر و یا کمک به

اهدا: معافیت مالیاتی هدیه می تواند به صورت آنلاین به https://give.wildlifeflorida.org/give/219567/#!/کمک مالی/پرداخت

اتصال با FWC: مردم می توانند فیلم ها و تصاویر از حیات وحش است که به نظر می رسد که مشکلات خود را با پاهای عقب در MyFWC.com/PantherSightings و به گزارش های مرده و یا زخمی پلنگ به FWC حیات وحش هشدار تدریس خصوصی در 1-888-404-3922. برای به روز رسانی در مورد این بیماری بازدید https://myfwc.com/wildlifehabitats/wildlife/panther/?redirect=panther.

در مورد پایه: ماهی و حیات وحش بنیاد فلوریدا است, یک سازمان غیر انتفاعی اختصاص داده شده به حمایت از FWC و دیگر مکان های عمومی و شرکای خصوصی به صرفه جویی در فلوریدا و مادری حیوانات و گیاهان و این زمین و آب آنها نیاز به زنده ماندن. از زمان تاسیس آن در سال 1994 بنیاد مطرح شده و اهدا 45 میلیون دلار برای حفاظت و تفریح و سرگرمی و آموزش و پرورش. اطلاعات بیشتر در wildlifeflorida.org



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب