که می بیند 'شاخه های سبز امید' به عنوان بیماری همه گیر در ادامه

تیوی سازمان بهداشت جهانی (WHO) گفت: در حالی که سازمان ملل باید همچنان به مبارزه با گسترش COVID-19 آن را می بین

توسط ABDOOSNEWS در 30 خرداد 1399

تیوی سازمان بهداشت جهانی (WHO) گفت: در حالی که سازمان ملل باید همچنان به مبارزه با گسترش COVID-19 آن را می بیند آنچه در آن خواستار "شاخه های سبز امید" در مبارزه به سرعت همه گیر.

در آن به طور منظم جلسه مطبوعاتی در ژنو که مدیر کل Tedros Adhanom Ghebreyesus گفت: همانطور که از روز شنبه شده اند وجود دارد بیش از 435,000 مرگ و میر در آمریکا و آفریقا و جنوب آسیا با موارد هنوز هم به سرعت در حال افزایش در برخی از مناطق.

دنبال NewsGram در Facebook به ماندن بگیرید به روز شد.

اما او با اشاره به نتایج دلگرم کننده از مواد مخدر محاکمه این هفته به عنوان "شاخه سبز امید" در میان مداوم و همه گیر.

WHO Sees 'Green Shoots of Hope'
که مقامات استرس که دگزامتازون نمی کند در واقع درمان coronavirus خود را می کند و جلوگیری از عفونت. Wikimedia Commons

نتایج آزمایش اعلام کرد روز سه شنبه توسط محققان بریتانیایی نشان داد که دگزامتازون ارزان استروئید استفاده می شود معمولا پس از دهه 1960 به کاهش التهاب, کاهش نرخ مرگ و میر حدود یک سوم در میان به شدت بیمار COVID-19 بیماران بستری در بیمارستان است.

همچنین بخوانید: یوگی دولت رفع قیمت COVID-19 آزمون

که مقامات استرس آن را نمی کند در واقع درمان coronavirus خود را می کند و جلوگیری از عفونت. اما رفتار برخی از علائم تهدید کننده زندگی از COVID-19 حیاتی بیماران است.

این مقامات تاکید کرد که دگزامتازون تنها باید تحت نظارت های پزشکی. آنها گفت: مواد مخدر یکی از بسیاری از پیشرفت های که در حال رفتن به نیاز به طور موثر مقابله با COVID-19 بیماری همه گیر. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب