که امید به 2 میلیارد Covid-19 دوز واکسن تا سال 2021 پایان

تیوی سازمان بهداشت جهانی (WHO) دانشمند ارشد و گفت: این سازمان امیدوار است وجود خواهد داشت در حدود دو میلیارد د

توسط ABDOOSNEWS در 31 خرداد 1399

تیوی سازمان بهداشت جهانی (WHO) دانشمند ارشد و گفت: این سازمان امیدوار است وجود خواهد داشت در حدود دو میلیارد دوز واکسن در برابر COVID-19 تا پایان سال آینده خواهد بود که این سایت متعلق به "اولویت جمعیت."

صحبت در مجازی کنفرانس خبری در ژنو, دکتر Soumya Swaminathan به خبرنگاران گفت: "این یک" اگر " چون ما نمی هر گونه واکسن است که ثابت شده است."

او گفت: او با تشویق تعداد ممکن است واکسن در حال حاضر در حال آزمایش است و امیدوار است حداقل یک یا دو خواهد ثابت کند آماده برای استفاده در سال آینده.

دنبال NewsGram در Quora برای دریافت پاسخ به تمام سوالات خود را.

Swaminathan گفت که که توصیه immunizing افراد در معرض خطر اول از جمله افراد مسن و کسانی که با بیماری های زمینه ای مانند دیابت و یا بیماری های تنفسی و همچنین به عنوان کلید کارگران است. اما او گفت: کشورها باید به یک اجماع در آن جمعیت خواهد بود در اولویت قرار گیرد.

WHWHO Aiming for 2 Billion Doses of COVID Vaccine by End of 2021O concerned about COVID-19 impact
که توصیه می کند immunizing مردم در اولین خطر از جمله سالمندان است. Wikimedia Commons

متعدد در کشورهای توسعه یافته از جمله انگلیس, فرانسه, هلند, آلمان و ایالات متحده در حال حاضر زده معاملات با شرکت های دارویی برای ایمن سازی واکسن لوازم برای شهروندان خود.

روز چهارشنبه کمیسیون اتحادیه اروپا و رئیس جمهور Ursual von der Leyen اعلام کرد یک اهدا کننده کنفرانس برنامه ریزی شده برای ماه ژوئن 28 طراحی شده برای جمع آوری کمک به اطمینان حاصل شود همه مردم می توانند دسترسی به هر گونه واکسن یا COVID-19 درمان است که ممکن است در دسترس است.

همچنین بخوانید: Covid-19: مدرسه مستندات را افزایش Voilence علیه کودکان

او گفت: وجود دارد هیچ جایی برای "من اول" وقتی که می آید به مبارزه با جهانی همه گیر.

چه کسی و همکاران به نام برای سازندگان دارو به حالت تعلیق در حقوق ثبت اختراع خود را در هر یک موثر COVID-19 واکسن و میلیاردها دلار برای خرید واکسن برای کشورهای در حال توسعه. (VOA)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن