که سنگ های قیمتی را می پوشند با توجه به Rashi?

سنگ های قیمتی هستند توصیه می شود با توجه به Rashi یا نشانه های زودیاک را مثبت در زندگی است. PixabayGemstones ک

توسط ABDOOSNEWS در 17 خرداد 1399
Gemstones
سنگ های قیمتی هستند توصیه می شود با توجه به Rashi یا نشانه های زودیاک را مثبت در زندگی است. Pixabay

Gemstones که همچنین به عنوان شناخته شده Ratnas اعتقاد به داشتن قدرت است که ممکن است تحت تاثیر قرار زندگی است. آنها را می توان به عنوان یک حلقه و یا به عنوان یک زنجیره ای گردن. Ratnas در حال سنگ که شدید اثرات در زندگی و سرنوشت انسان. سنگ های قیمتی هستند توصیه می شود با توجه به Rashi و یا نشانه هایی از زودیاک به تاثیر مثبت در زندگی فرد در غیر این صورت آن است گفت: به تبعات منفی فردی که می پوشد اشتباه جواهر.

استفاده از سنگ های قیمتی به عنوان در هر فال سرعت fructification از نتایج خوب وعده داده شده در نمودار تولد فرد. اگر کسی می خواهد نتایج خوب در یک منطقه خاص از زندگی ما ممکن است پوشیدن مطلوب سنگ به عنوان در هر ما مربوط به بخشی نمودار همانطور که در یک مقاله در VedicFeed.

این سنگ های قیمتی با توجه به Rashi – Rashi Ratna:

1. Mesha Rashi – برج حمل

دقیق سنگ های قیمتی برای برج حمل هستند و یاقوت و الماس و عقیق. این سنگ باعث کاهش اثرات بد Kuja Dosha به فرد هستند و ترجیح داده می شود در روز سه شنبه. برای برج حمل فرد مرجان نیز مفید است. فلز مورد استفاده قرار گیرد یا مس یا نقره و باید تمیز با شیر خالص.

zodiac gemstones
دقیق سنگ های قیمتی برای برج حمل هستند و یاقوت و الماس و عقیق. Pixabay

2. Vrisha Rashi – Taurus

مناسب سنگ های قیمتی برای برج ثور Rashi است الماس و خود را زیر سنگ های قیمتی توسط اوپل. الماس باعث کاهش اثرات بد Sukra. برج ثور Rashi مردم را در رسیدن به مالی و داخلی شادی و رضایت پس از پوشیدن مناسب سنگ های قیمتی. جمعه به مناسب روز برای پوشیدن آن. این حلقه ساخته شده از فلز طلا است و به خالص با شیر است.

3. Mithun Rashi – برج جوزا

عمده سنگ های قیمتی برای Gemini Rashi است زمرد و زیر سنگهای Firoz و عقیق. گوهر سبز رنگ. آن را کاهش می دهد اثرات منفی Budh. این کمک می کند تا برای توسعه کسب و کار, آرامش ذهن و نگهبانان سلامت. به مناسب روز برای پوشیدن گوهر جمعه در وقت طلوع آفتاب. قبل از پوشیدن این سنگ به خالص با شیر و آب است و باید آن را ساخته شده از فلز طلا تنها به عنوان هر یک مقاله در VedicFeed.

4. Karkata – سرطان

مروارید عمده سنگ های قیمتی برای مردم متعلق به سرطان ثبت نام. آن سفید رنگ است. آن است که گفت: به منظور کاهش اثرات منفی چاندرا Graha و تولید و صلح از ذهن. همچنین گفت: کنترل تنش روانی. به مناسب روز برای پوشیدن آن دوشنبه به خصوص در هنگام طلوع آفتاب. مروارید به خالص با شیر خالص و از نقره ساخته شده تنها.

5. Simha – لئو

یاقوت نخست جواهر از لئو Rashi و کاهش اثرات منفی راوی Graha Dasa. آن را ایجاد سلامتی و تولید سود مالی از پدر.این حلقه قرار است ساخته شده از فلز نقره و باید فرسوده در انگشت حلقه در روز جمعه در وقت طلوع آفتاب. روبی به خالص با شیر و آب خالص.

6. Kanya – برج سنبله

مردم از برج سنبله Rashi مجبور به پوشیدن واقعی سبز یاقوت کبود و زیر سنگهای زمرد یا هیچ کس. رنگ سنگ سبز. آن را کاهش می دهد اثرات منفی بودا و توسعه مالی بهبود و سپاه بهداشت. سنگ قبل از ساخت به حلقه خالص با شیر و آب و بهترین فلز طلا است. به مناسب روز برای پوشیدن حلقه یکشنبه در زمان طلوع آفتاب به انگشت کوچک به عنوان در هر مقاله در VedicFeed.

7. تولا – ترازو

نخست جواهر برای ترازو Rashi است الماس و آن را به عنوان سفید رنگ آن کاهش اثرات منفی Sukra Graha داشا. زیر سنگ است اوپل. آن را به تولید و بهداشت خوب مقدار عظیم از ثروت است. الماس به خالص با شیر و آب و تنها فلز طلا است مورد استفاده قرار گیرد. جمعه به مناسب روز برای پوشیدن جم به خصوص در زمان طلوع آفتاب.

کلید جواهر برای عقرب Rashi توسط مرجان

gemstones
کلید جواهر برای عقرب Rashi توسط مرجان. Pixabay

8. Vrischika – عقرب

کلید جواهر برای عقرب Rashi است مرجاناست که از مایل به قرمز رنگ. زیر سنگ است Loc عقیق. آن را کاهش می دهد منفی از Kuja Dasa. آن را کاهش می دهد همه منفی که فرد با پوشیدن گوهر ممکن است تولید. مرجان به خالص با شیر و آب. این حلقه ساخته شده از فلز نقره ای تنها. به مناسب روز برای پوشیدن گوهر جمعه در زمان طلوع خورشید است و قرار است به فرسوده تنها در حلقه انگشت فقط.

9. Dhanush – صورت فلکی قوس

مردم از صورت فلکی قوس Rashi باید لباس زرد یاقوت کبود و زیر خود سنگ است و توپاز. آن را در رنگ زرد. آن را کاهش می دهد گورو Graha Dasa و کمک می کند تا پوشنده لباس به افزایش سرمایه گذاری و پیشرفت های خوبی در آموزش و پرورش است. گوهر به خالص با شیر و حلقه ساخته شده از طلا تنها فلزی. به مناسب روز برای پوشیدن گوهر پنج شنبه ساعت اولیه به اشاره انگشت فقط به عنوان هر یک مقاله در VedicFeed.

10. Makara – برج جدی

مردم از برج جدی Rashi باید لباس آبی یاقوت کبود و زیر سنگ از این Rashi است آبی نخاعی. را کاهش می دهد زحل اثرات منفی و سپاه در سلامت و ثروت و افزایش طول عمر به عنوان هر یک مقاله در VedicFeed. به مناسب روز برای پوشیدن حلقه است روز شنبه در زمان طلوع و فرسوده در دست چپ انگشت دوم. گوهر به خالص با شیر و آب و حلقه قرار است ساخته شده از فلز نقره ای تنها.

11. Kumbha – برج دلو

فیروزه و گربه چشم حق جواهر برای برج دلو Rashi. فیروزه و چشم گربه در حال دریای آبی و خاکستری رنگ بود. آن را به طور کلی کمک می کند به برطرف کردن منفی اعطا شده توسط نامطلوب سیاره گذر خلاص شدن از شر افکار منفی بد چشم و بهبود finical بحران و کمک از شایع diseasesas هر مقاله در VedicFeed. گوهر به خالص با شیر و آب و حلقه باید ساخته شده از فلز نقره ای. شنبه به مناسب روز برای پوشیدن حلقه به خصوص در طول زمان طلوع آفتاب و باید پوشیده شود بر روی دست چپ در دوم ،

12. مینا – برج حوت

مردم متعلق به مینا Rashi باید برای زرد یاقوت کبود و زیر سنگهای توپاز و یا زرد می باشد. آن را در رنگ زرد. اثرات منفی گورو Graha Dasa کاهش می یابد گوهر و افزایش نتایج مثبت در کسب و کار, آموزش و پرورش و امور معنوی. پنج شنبه است و مناسب ترین روز برای پوشیدن این سنگ های قیمتی به خصوص در زمان طلوع و باید آن را فرسوده در نقطه انگشت. طلا باید مورد استفاده قرار گیرد برای ایجاد حلقه ها و به خالص با شیر و آب.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن