چه چیزی باعث Matlacha را ناپاک آب و مرگ ماهی ؟ این پیچیده

امی بنت ویلیامز فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 6:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jul 3, 2020مارماهی gulping هوا. ش

توسط ABDOOSNEWS در 14 تیر 1399

مارماهی gulping هوا. شناور تشک از شامپانی خام. شیری قهوه ای جزر و مد.

به عنوان آن را چند ماه پیش ناپاک آب دوباره را احاطه کرده Matlacha به عنوان چهارم جولای تعطیلات بافندگی نگرانی ساکنان و صاحبان کسب و کار.

آن شناخته شده, قدیمی, آب نما کلبه artsy پرنیان و برای اولین بار نرخ ماهیگیری کوچک کانال به صف جامعه در راه به جزیره کاج معمولا دارای نوعی فرار کیفیت آب بلایای طبیعی از این منطقه گذشته است.

در این سال نیست.

با شروع بهار در این شرایط باید از نوسان متناوب بد به محنت. آنچه در فلوریدا گروه حفاظت از محیط زیست انجام شده است برای اندازه گیری و یا کمک نامشخص باقی مانده; گروه بلافاصله پاسخ به یک درخواست برای نظر.

آخر هفته گذشته بدترین تا کنون به عنوان منطقه رسانه های اجتماعی خوردها پر از تصاویر و ویدئو از محکوم sheepshead و snook نفس نفس زدن در سطح چرخاندن و کوه در می رم در هیستریک محافل.

آنها به شدت در تلاش برای دریافت اکسیژن که آب ندارد. Sanibel-Captiva حفاظت از پایه و اساس تحقیقات دانشمند ریک Bartleson مشترک یک عکس هوایی با اخبار مطبوعات از آب در اطراف Matlacha است که نشان می دهد طیف گسترده ای شیری نوار دریایی.

زمانی که Bartleson آزمایش آب در منطقه سفید او در بر داشت بسیار کم اکسیژن محلول سطوح – "کمتر از 1," او نوشت: در یک ایمیل. "غيرهوازی بد."

بسیاری از کلمات کارل Deigert استفاده برای توصیف این وضعیت که شامل stringy wads از جلبک و گاهی اوقات, سوراخ کردن بدن, بوی بد نیست قابل چاپ. Deigert یک کاپیتان که صاحب Matlacha قایق سواری و اجاره ماهی گیر مسافرخانه متل و به عنوان خزانه دار از غیر انتفاعی Lee County حقوق از طبیعت گفت: "Matlacha آب در حال تبدیل شدن به یک منطقه مرده."

به تازگی شده است که حقیقت عینی است; anoxia Bartleson اندازه گیری است چه برگ مناطق بنابراین گرسنگی اکسیژن که گیاهان و حیوانات که نمی تواند فرار می میرند.

عوامل متعددی بدتر این موضعی فاجعه گفت: Calusa Waterkeeper جان Cassani.

مواد شیمیایی موجود در رواناب از چشم انداز اطراف آن از جمله کیپ مرجان بارور کردن آب است که باعث می شود یک خیط و پیت کردن از رشد جلبک ها کمک کرد همراه با آب و هوای گرم ایجاد یک مجموعه به هم پیوسته مرگ برجها. کاهش نمک جان موجودات مانند صدف و صدف که نمی تواند شنا به دور است که اگر حرارت نشده و در حال حاضر آنها را انجام داده است.

"ما در حال اندازه گیری درجه حرارت آب در اواسط-90s" Cassani گفت: "و حرارتی حداکثر (تحمل) است یا در نزدیکی آن طوری که گرما به تنهایی می تواند باعث مرگ و میر در صدف." به مسائل بدتر خود را تجزیه بدن همراه با ماهی مرده جلبک دریایی و جلبک ها نیز تغذیه جلبک رانندگی سطح اکسیژن بیشتر پایین.

بیشتر شبیه به این: این منطقه در دیگر بد جلبک فصل ؟ دانشمندان نظارت شکوفه درجه حرارت خشکسالی

به علاوه: چگونه ممکن است جلبک های سبز-آبی بر سلامت انسان ؟ این چند وجهی مطالعه با هدف پیدا کردن.

FGCU دریایی بوم شناس و پروفسور جیمز داگلاس می بیند Matlacha را از مخمصه به عنوان یک قطعه از یک کل بزرگتر, "بسیاری از سر هیدرا که مواد مغذی آلودگی/انباشت مشکل است." (انباشت فرایند کود-سوخت رشد بیش از حد گیاهان آبزی و جلبک ها است.)

داگلاس معتقد است که شکوفه جلبک از همه نوع در حال افزایش در جنوب غربی فلوریدا آب شود آنها تازه و شور و یا لب شور است که نشان می دهد مردم هنوز به "هر گونه پیشرفت معنی دار در کاهش مواد مغذی بارگذاری."

داگلاس امتیاز به جاری herbiciding از گیاهان آبزی در فاضالب مناطق و همچنین طبیعی دریاچه ها و تالاب پررونق خرید و فروش کود در فروشگاههای جعبه بزرگ (حتی در محلی کود ممنوع) و مزمن فاضلاب نشت عذر توسط سازمان های دولتی است که در ادامه به مجوز تالاب تخریب.

"این بسیار دلسرد کننده" داگلاس می گوید. "همچنین – عجب آن است که همیشه گرم است!

"با هیچ پایانی در چشم برای مواد مغذی مشکل آلودگی و همیشه داغتر درجه حرارت در افق ما در حال رسیدن به نقطه ای که در آن وجود دارد چیزی بد اتفاق می افتد در آب بیشتر از نه."

چه گال Cassani است که این اکوسیستم سقوط است که اتفاق می افتد در منطقه ای که قرار است حفظ شود.

"برای دیدن آن در یک دولت آبزی حفظ غیر استاندارد تخریب و حق حفاظت بیشتر فلوریدا DEP ارائه می تواند یک تراژدی است."



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن