هر آنچه که اتفاق افتاده است به عنکبوت-آیه را Ock فیلم کارگردان تهیه کننده?

معرفی یک دکتر جدید هشت پا یکی از بهترین نقاط به عنکبوت-آیه. به جای کلاسیک, چاق و چله دانشمند شیطانی رانده شده

توسط ABDOOSNEWS در 1 خرداد 1399

معرفی یک دکتر جدید هشت پا یکی از بهترین نقاط به عنکبوت-آیه. به جای کلاسیک, چاق و چله دانشمند شیطانی رانده شده توسط قسمت مساوی خودشیفتگی و ناامنی اسکریپت می شود بدبختانه زمانی که حوض Ock از این جهان نازل شده است به عنوان اولیویا Octavius. داشتن موفق به جلوگیری از اخلال گران من به طور کامل نمی بینم پاشنه نوبه خود در فیلم آینده تا سبز پنوماتیک شاخکهای snaked را در زیر لباس های خود را. پس از ابرقهرمان فیلم های بازاریابی است که به شدت متمرکز بر خائنانی آن را واقعا نادر به تعجب می خواهم که. واقعیت این است که فیلم به معرفی او تا کاملا بدون دادن تذکر از نیت واقعی است که قطعا یک دستاورد در ابرقهرمان داستان سرایی.

Liv بود سرگرم کننده بیش از حد! Ock فیلم کارگردان تهیه کننده است که تا کنون مورد علاقه من, کتاب طنز, تبه کار, اما حتی من خسته از نسخه کلاسیک خودشیفتگی و ناامنی پس از یک در حالی که. آلفرد مولینا را در Spider-Man 2 به شخصیت شکسپیر gravitas و برتر مرد عنکبوتی اجرای کمیک ساخته شده او یک ضد قهرمان مشکل رو به رشد خود را وجدان. Liv چپ همه که چمدان پشت به تمرکز بر روی اصول. او یک دانشمند درخشان که می خواست به رسمیت شناختن و مایل بود به طور بی پروا به آن را دریافت. او دارای انرژی بی حد و حصر و عدم مرزهای اجتماعی مشهور هکر مخلوط با شرارت نهفته که مست است, نه به ذکر است یک نگاه بسیار اصلی با اسلحه هشت ضلعی و وحشی هیپی-مو. با زن supervillains هنوز هم نازک بر روی زمین و حتی تعداد کمتری از آنها در لباس پوشیدن نیست به عنوان برده, فانتزی های زندگی یکی از مهمترین و با طراوت شده به مرد عنکبوتی کانن در سال است.

که باعث می شود آن را عجیب و غریب که او را به نوعی فراموش شده است پس از این فیلم بیرون آمد.

نگاهی به بازی های ویدئویی است. تا زمانی که شرکت Square Enix را Avengers بیرون می آید که نیروی غالب در مارول بازی های ویدئویی هستند شخصیت جمع آوری عناوین مانند مارول Strike Force, مسابقه قهرمانانو آینده مبارزه کنند. هر چند هر سه باید مکانیک بازی های مختلف مسلما هدف در هر است که برای دریافت به عنوان بسیاری از مارول فهرستی تحت کنترل خود را به عنوان ممکن است از طریق وسایل مختلف.

هیچ یک از این بازی ها را Liv به عنوان یک گزینه. آینده مبارزه دو Doc Ocks (کلاسیک و Superior Spider-Man) اما نه او. مارول Strike Force است و حتی بیشتر گیج کننده. آنها تا به حال دو عمده شوم شش رویدادهای اما هیچ ظاهر هر Ock فیلم کارگردان تهیه کننده. آنها tie-ins برای عنکبوت-آیهاما انتخاب تا حدودی ناامید کننده به دنبال دوباره پوست مایلز مورالس مرد عنکبوتی و افزود دیو سبز به عنوان تبه کار یک شخصیت است که تقریبا هیچ خطوط در فیلم است. مسابقه از قهرمانان پر است از نسخه های مختلف از شخصیت های اما هیچ مشابه دیگر برای دکتر هشت پا.

و نه به او نشان داده تا در کمیک نشده است. عمده متقاطع رویداد Spider-Geddon اتفاق افتاده در تقریبا همان زمان که عنکبوت-آیه آمد و آن را مانند مارول بود غافل از دوباره vamping از یکی از معروف ترین آنها کاراکتر و نمی تواند مستقیم نویسنده Christos گیج شامل ، به جای آن که کتاب رو Octavia قلو زمین-1104 قهرمانانه, نوجوان دکتر هشت پا که در درگیری با مرد نسخه رهبری در جنگ است. قلو خوب است شادی از یک شخصیت در واقع, اما او نمی Liv.

آن را بزرگ خواهد بود اگر تعجب متوجه شدم که رعد و برق را در یک بطری است که آنها تا به حال با این شخصیت و در واقع چیزی با او به جای جدا کردن صندلی خود را به زباله دانی حتی وقتی که می آید به ساده پالت معاوضه نقدی-بلع بازی موبایل. آن را مانند او به خوبی دریافت و یا عنکبوت-آیه بود یک بمب. این برنده جایزه اسکار برای بهترین فیلم انیمیشن, ضرب و شتم کردن هر دو دیزنی و پیکسار است که در سال.

زندگی نسبتا شخصیت منحصر به فرد. او قدرت می آید از کار سخت نیست برخی از انسان های دیگر سوء استفاده شخصی یا تراژدی. او را با شخصیت حتی خنده دار در حالی که هرگز انداختن برهنه او جاه طلبی و تمایل به استفاده از زور است. در این فیلم روشن است که شخص مهم در میان یکدسته انداز خود را به عنوان یک برابر حداقل تا آنجا که وی به هر کسی که در راه است. او همچنین باعث می شود فیلم های آموزشی برای مدارس و برای برخی از دلیل است که فقط من اعتصاب به عنوان بسیار صالح supervillain روابط عمومی بالا فقط شایان ستایش است.

این بیش از یک سال از عنکبوت-آیهو یکی از بهترین بخش هایی که بسیار فیلم خوبی است فقط هیچ جا یافت می شود. مارول سینمایی جهان شده است به آرامی ترکیب جایگزین ابعاد به پس زمینه Tom Holland فیلم (عنکبوت-گوئن مایلز مورالس و ولگرد باید قطعات کوچک اگر شما نگاه از نزدیک). دو تا از برجسته ترین اعضای Sinister Six در حال حاضر معرفی شده و حتی موفق به زنده ماندن برخوردهای خود را برای آینده ممکن است دوباره ظاهر. من از صمیم قلب امیدوارم که هنگامی که می آید زمان برای خود رهبر سنتی در زندگی-فیلم های اکشن, آنها با Liv. او آن را سزاوار.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب