آنچه ما می دانیم درباره تعقیب قاتلان سه فلوریدا دوستان در سفر ماهیگیری

کتی لی Berkowitz این (لیکلند فلوریدا.) لجرمنتشر شده 11:02 AM EDT Jul 20, 2020پولک شهرستان کلانتر کارآگاهان در

توسط ABDOOSNEWS در 30 تیر 1399

پولک شهرستان کلانتر کارآگاهان در حال درخواست برای کمک به شناسایی متهمان پس از سه مرد بودند "وحشیانه به قتل" در راه خود را به یک ماهی در یک منطقه از راه دور در اواخر شب جمعه.

سه مرد که به گفته دوستان برای سال بودند به ضرب و شتم و گلوله Polk County Sheriff Grady جاد گفت: در یک کنفرانس رسانه های شنبه است. تعقیب جنایتکاران در حال حاضر در جریان برای قاتلان و وجود 5000 دلار پاداش برای اطلاعاتی که منجر به دستگیری در مورد.

توصیف "آرام عجیب و جالب" جامعه احاطه شده توسط باغ های جنگل و گاو مزارع جاد گفت: این منطقه که در آن قتل اتفاق افتاده بود "در مورد دور در جنگل به عنوان شما می توانید."

"این یک صحنه وحشتناک. من شده اند به بسیاری از صحنه های قتل در زندگی من و این رتبه با بدترین آنها" جاد گفت. "آنها وحشیانه به قتل رساندند."

که قربانیان ؟

جاد شناسایی قربانیان به عنوان Damion Tillman, 23, Keven Springfield 30 و براندون رولینز 27. پلیس انجام به طور معمول به انتشار قربانی به نام اما جاد گفت: خانواده های قربانیان به کلانتر, اجازه به انجام این کار.

مطلب: 3 دوستان در سفر ماهیگیری و کشته شدن 'قتل عام' فلوریدا کلانتر می گوید:

چه اتفاقی افتاده است ؟

با توجه به تحقیق مقدماتی جاد گفت: به نظر می رسد که Tillman وارد برای اولین بار در وانت قرمز و در حالی که او بود که به کشته رولینز و Springfield وارد یک وانت سفید و نیز به ضرب گلوله کشته شدند.

جاد گفت: فقط پس از 10 p. m. روز شنبه, رولینز به نام پدر خود را بر روی تلفن همراه خود را و کمک خواست. جاد گفت: رولینز " پدر می دانست که پسرش ماهیگیری بود با دو نفر از دوستان خود و سوار را به دریاچه Streety جاده ها است.

پس از ورود در صحنه رولینز' در بر داشت پسر خود را به سختی زنده و دو نفر از دوستان خود هر دو مرده اند.

"در برندن پدر هیجان به اجرا خود را برای کمک به او را فراموش کرده اید تلفن همراه خود را در خانه. بنابراین در حال حاضر او است که در وسط به عنوان شما می توانید ببینید از هیچ جایی بدون هیچ گونه ارتباطی" جاد گفت. پدر سوار به نزدیکترین فروشگاه به 911 تماس بگیرید و گفت: "پسر من به کمک نیاز دارد."

17-ساله را به راحتی فروشگاه خود را شروع به پریدن کرد به وسیله نقلیه از رولینز " پدر و دو راند پشت به دریاچه Streety جاده جاد گفت.

Polk County EMS, Polk, نجات آتش نشانی و پولک شهرستان کلانتر دفتر اطلاع داده شد اما در آن زمان آنها وارد رولینز به حال از جراحات وارده درگذشت. جاد گفت: رولینز قادر به گفتن چند چیز را به پدر خود را قبل از او درگذشت که کلانتر, نبود آزادی در صبح جلسه.

پلیس بپرسید برای کمک به شناسایی متهمان

جاد گفت که کلانتر, مظنون وجود دارد بیش از یک قاتل و خواست عمومی برای کمک به شناسایی مظنون است. کلانتر گفت: او نمی داند که آیا قاتلان می دانستم که قربانیان در این نقطه در این بررسی اما اشاره کرد که قتل صورت گرفت در یک خاک رس خاک جاده "راه در وسط خدا کشور است."

"شما فقط نمی تلو تلو خوردن بر کسی اینجا" جاد گفت. "آن را مانند بسیاری از مردم در اینجا."

اگر چه پلیس به طور معمول صبر کنید چند روز قبل از ارائه پاداش جاد گفت: در این بخش ارائه شده است 5000 دلار پول نقد پاداش برای اطلاعاتی که منجر به دستگیری متهمان به عهده دارد.

"ما به دنبال آگهی ما نیاز به کمک به طوری که ما می تواند به حل این جنایت هر چه زودتر به جای بعد گفت:" جاد.

کمک: آسوشیتد پرس

دنبال کتی لی Berkowitz در توییتر: @kberkowitzthel1



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب