چه ساکن در یک خانه سالمندان است ؟

تیاو ساکنان خانه های سالمندان باید حقوق. یکی از کسانی که حق را به رایگان از سوء استفاده و غفلت است. با وجود فد

توسط ABDOOSNEWS در 25 خرداد 1399

تیاو ساکنان خانه های سالمندان باید حقوق. یکی از کسانی که حق را به رایگان از سوء استفاده و غفلت است. با وجود فدرال و دولت قانون که نیاز به این حق برای محافظت ساکنان این امکانات آزار همه بیش از حد اغلب. در واقع با توجه به مرکز ملی در سالمند آزاری یک مطالعه در نیویورک مشخص شد که 1 از 13 سالمندان در دولت بوده و قربانیان سوء استفاده.

ساکن سوء استفاده است که اغلب مرتکب شده خانه سالمندان کارکنان. سوء استفاده نیز می تواند اتفاق می افتد در یک سطح سازمانی که تسهیلات را دولت ایجاد شرایط کار است که می تواند آسیب به سالمندان در مراقبت از خود. اعضای خانواده و دیگر ساکنان نیز می تواند آسیب ساکنان تسهیلات مراقبت دراز مدت.

خانه سالمندان آزاری می تواند شامل جسمی و روحی ، سوء استفاده جنسی نیز متداول در خانه های سالمندان. نوع دیگری از سوء استفاده سالمند است که کمتر دیده می شود معمولا در این امکانات سوء استفاده های مالی.

دنبال NewsGram در توییتر به ماندن بگیرید به روز در مورد اخبار جهان.

Residents of nursing homes
سوء استفاده جنسی نیز متداول در خانه های سالمندان. Pixabay

حقوق خود را در خانه سالمندان

آزاد بودن از سوء استفاده های مهم اما آن است که به دور از تنها حق ساکنان خانه های سالمندان داشته باشد. با توجه به قانون ساکنان خانه که مدیکر و مدیکید خبره (که 95% از آنها) نیز باید از حقوق زیر:

  • حق به رایگان از تبعیض
  • حق به مراقبت های پزشکی مناسب
  • حق با احترام
  • حق به صرف زمان با بازدید کنندگان خود را
  • حق حریم خصوصی و اموال شخصی
  • مناسب برای مدیریت پول خود را
  • حق به رایگان از محدودیت
  • حق شرکت در فعالیت ها و تشکیل گروه ها
  • حق شکایت

علاوه بر این حقوق ساکنان خانه های سالمندان که شهروندان ایالات متحده حق اعمال هر یک از حقوق خود را به عنوان چنین است. آنها همچنین حمایت در محل برای جلوگیری از سالمندان از بودن و غیر ارادی ترخيص از مرکز.

نمونه های واقعی از خانه سالمندان آزاری موارد

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آنچه در خانه سالمندان آزاری به نظر می رسد متاسفانه همه باید انجام دهید این است که نگاهی به اخبار است. این موارد به نظر می رسد به طور منظم. در اینجا چند نمونه اخیر. این چهار نفر همه در اخبار چند هفته گذشته.

Residents of nursing homes
نگاهی به برخی از نمونه های واقعی از خانه سالمندان آزاری موارد است. (بازنمودی تصویر). Pixabay

دیترویت, میشیگان

در ویدئویی آنلاین نشان داد که 20 سال از ضرب و شتم یک سالمند در خانه سالمندان بیمار است. مرد تصویر در این ویدئو ارائه ضربات به یک مرد مسن را نیز مقیم مرکز. این مرد هرگز نباید داشته اند دسترسی بدون نظارت به هیچ یک از ساکنان دیگر که درمانده هستند و قادر به دفاع از خود.

Albany, New York

یک مرد ساکن مبتلا به زوال عقل مورد آزار جنسی دو زن ساکنان توسط نامناسب دست زدن به آنها را در معرض خود را و ارتکاب اعمال جنسی در مقابل آنها. این اتفاق در روز مشترک اتاق که در آن ساکنان هرگز به سمت چپ به تنهایی برای این کار به جای.

جونز اوکلاهما

کارکنان در یک خانه سالمندان به نام 911 زمانی که آنها گرفتار یک عضو از تسهیلات تمیز کردن خدمه تجاوز سالمندان ساکن ، به وضوح تسهیلات انجام یک چک پس زمینه در او و یا آنها را کشف کرده اند که او انجام داده است و زمان برای سوء استفاده از حمله و باتری و درجه اول سرقت. او همچنین تا به حال حکم برای دستگیری او.

همچنین بخوانید: گوگل معرفی ابزار جدید برای کمک به تبلیغ رشد در تلویزیون متصل

لافایت ایندیانا

یک کارگر مراقبت کشیده ساکن پیراهن بر روی دسته صندلی چرخدار خود. یکی دیگر از کارگران در همان حادثه رخ داد در سر و پا بر روی پای خود و هل او را به صندلی چرخدار خود هر بار که او سعی به ایستادن. کارگران خندید به عنوان آنها رقصید در مقابل مرد و شروع به پریدن کرد زمانی که او اقدام به دفاع از خود است.

به عنوان تکان دهنده این موارد هستند اینها فقط آنهایی که در فیلم و یا گزارش. اعتقاد بر این است که درست بروز سوء استفاده از خانه سالمندان بسیار بالاتر از آنچه شناخته شده است. اگر شما باور شما عزیزان شده است مورد آزار قرار گرفته در یک مرکز و شما مطمئن نیستید که چه باید بکنید بعد شما می توانید با بازدید از این وب سایت برای اطلاعات بیشتر.

[سلب مسئولیت: مقاله منتشر شده در بالای ترویج لینک منافع تجاری.]



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب