چه ترجمه ماشيني و چگونه می تواند کمک به کسب و کار آنلاین?

تیاو مفهوم ماشین ترجمه شده است در اطراف در حالی که برای. اول تاسیس به عنوان یک شاخه از زبانشناسی محاسباتی این

توسط ABDOOSNEWS در 2 تیر 1399

تیاو مفهوم ماشین ترجمه شده است در اطراف در حالی که برای. اول تاسیس به عنوان یک شاخه از زبانشناسی محاسباتی این ایده از این نوع ترجمه شده است در اطراف پس از قرن 17th. اما در زمینه ترجمه ماشيني شروع به جمع آوری بخار در اوایل 50s زمانی که دانشگاه جورج تاون و آی بی ام همکاری برای ایجاد یک تظاهرات عمومی از مفهوم.

یک توضیح ساده این است که این نوع ترجمه است و صرفا یک الگوریتم مانند هر دیگر برنامه کامپیوتری است. اما بر خلاف دیگر برنامه های کامپیوتر این الگوریتم برای انطباق خود را به همیشه در حال تکامل موضوع زبان است. آن را به یادگیری برای انجام وظایف خود با دقت در حالی که تطبیق با تغییرات در زبان های جهان است.

زبان همچنان به تکامل به عنوان تغییر جهان. این که چرا نامه ها نیاز به تجدید نظر به طور مستمر. به عنوان کلمات تجدید نظر شده و معانی برخی از کلمات می تواند تغییر در این زمینه از جمله آن ارائه چالش حتی برای مجرب ترین مترجم.

دنبال NewsGram در توییتر به ماندن بگیرید به روز در مورد اخبار جهان.

این نوع از فن آوری است که همیشه یادگیری با تکرار مداوم و پیوسته ورودی. آموزش الگوریتم پیچیده است در توابع آن, اما قابل فهم حتی برای شخص غیر روحانی به دلیل دقیق مدل که معرفی شد در سال 1968.

What is Machine Translation
این نوع از فن آوری است که همیشه یادگیری با تکرار مداوم و پیوسته ورودی. پینترست

توضیحی مدل

مدل تجسم یک مثلث با انتهای گسترده در پایین و تیز پایان بالا. هر ترجمه یک منبع جمله در زبان اصلی است که به نمایندگی از سمت چپ مثلث. این شهر همچنین دارای یک هدف جمله است که در زبان در نظر گرفته شده. این است که به نمایندگی از سمت راست مثلث.

باریک تر بالا پایان از مثلث نشان دهنده پایه ترجمه توابع. مطابق اسم به اسم فعل به فعل و مقالات به مقالات. به عنوان مثلث پهن آن نشان دهنده پیچیده تر توابع است که به کار گرفته پس از این توابع ساده – مطابق با قیدهای به افعال ضمایر به اسم و....

این الگوریتم می توانید بسیاری از سطوح از ترجمه بسته به پیچیدگی زبان که آیا آن حروف الفبا و یا شخصیت بر اساس و پیچیدگی مطابق با یک زبان دیگر. مثلا ترجمه از انگلیسی به آلمانی نسبتا ساده است به دلیل اشتراکات دو زبان. اما ترجمه چینی به عربی می تواند بسیاری از مراحل پیچیده ای چون این دو زبان باید چیزی مشترک است.

چگونه یادگیری ماشین می تواند کمک به کسب و کار آنلاین

بسیاری از افرادی که استفاده از اینترنت بسیاری را تجربه کرده و با استفاده از گوگل ترجمه. این است که جهان به طور گسترده استفاده می شود دستگاه ترجمه برنامه.

What is Machine Translation
ترجمه گوگل را فراهم می کند به طور کلی نوشته شده ترجمه. Wikimedia Commons

همچنین بخوانید: 70 درصد سازمان ها احساس می کنم نیمی از نیروی کار خود را به نوبه خود پست دیجیتال همه گیر

اما گوگل ترجمه را فراهم می کند به طور کلی نوشته شده ترجمه. شرکت های سرمایه گذاری می تواند در ترجمه برنامه هایی که در حال برنامه ریزی برای یادگیری کلمات و ترجمه آنها را فورا به زبان دیگری. این توانایی باعث می شود مرکزی-واقع مراکز خدمات مشتری ممکن است.

با به کارگیری این نوع از فن آوری یک نماینده خدمات مشتری می تواند پاسخ به سوالات از یک پرتغالی زبان مشتری در زمان واقعی است.

ترجمه ماشيني چیزی است که هر شرکت به دنبال به انجام کسب و کار آنلاین خود را به عنوان مدل کسب و کار اصلی باید بررسی گردد. آن خواهد بود که ابزار ارتباطی آینده را قادر می سازد که درست جهانی شدن است.

[سلب مسئولیت: مقاله منتشر شده در بالای ترویج لینک منافع تجاری.]



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net
آخرین مطالب