چه "بدون ترمز موتور' جاده نشانه چیست ؟

یک هیچ ترمز موتور جاده علامت هشدار رانندگان کامیون مقابل با استفاده از موتور به ترمز. رانندگان کامیون به طور م

توسط ABDOOSNEWS در 20 تیر 1399

یک هیچ ترمز موتور جاده علامت هشدار رانندگان کامیون مقابل با استفاده از موتور به ترمز. رانندگان کامیون به طور معمول downshift موتور به سرعت کامیون را بدون اعمال می شکند. این عمل است که به عنوان موتور ترمز و معمولا به تولید یک صدای بلند. در نتیجه برخی از شهرستانها و شهرهای کوچک به طور معمول قرار داده تا بدون ترمز موتور علامت' برای تشویق رانندگان به استفاده از پدال ترمز به جای موتور ترمز کامیون.

آنچه که ترمز موتور?

Engine ترمز اشاره به کاهش یک وسیله نقلیه با استفاده از عقب نیروها در یک موتور به جای مغناطیسی یا اصطکاک ترمز. ترمز نیروی تولید شده توسط منیفولد خلاء ایجاد شده توسط کافی هوایی که منجر به کاهش انرژی در موتور و در نتیجه کاهش آن را.

دنبال NewsGram در توییتر به ماندن بگیرید به روز در مورد اخبار جهان.

چگونه ترمز موتور کار می کند

Wمرغ شما انتشار پدال گاز شما اساسا کاهش گاز ایجاد خلاء در داخل خود موتور است که باعث افزایش مقاومت و کاهش سرعت خودرو. اگر شما به تغییر چرخ دنده های پایین تر در حالی که ترمز موتور تمایل به کم کردن سرعت را افزایش می دهد اثر از ترمز موتور. در حالی که ترمز موتور اثرات برجسته تر در انتقال دستی آنها نیز می تواند مورد استفاده در گیربکس اتوماتیک.

What Does A 'No Engine Braking' Road Sign Mean?
ترمز موتور استفاده می شود به سرعت کامیون را بدون استفاده از ترمز. Pixabay

چرا ترمز موتور محبوب با رانندگان کامیون ؟

یکlthough ترمز موتور دلسرد شده است در بسیاری از شهرهای بزرگ وجود دارد مزایای چند که با عمل است. اما قبل از درگیر ترمز موتور آنها اول باید تعیین کند که آیا این عمل مجاز در رانندگی منطقه است. در زیر برخی از دلایل اصلی که چرا رانندگان عمل ترمز موتور:

  • کاهش سایش لنت ترمز– ترمز موتور استفاده می شود به سرعت کامیون را بدون استفاده از ترمز. خودرو را پایین آهسته منفعلانه اجازه می دهد تا به کنترل آن کاهش سرعت به راحتی. به عنوان یک نتیجه, راننده تنها اعمال ترمز به صورت دوره های کوتاه مدت و در حد سرعت کندتر. در نتیجه وجود خواهد داشت کمتر لنت ترمز محو شدن سایش کمتر و حرارت کمتر. ترمز خواهد شد در نتیجه آخرین بسیار طولانی ارزش خود را حفظ برای مدت زمان طولانی.
  • دلایل ایمنی– ترمز موتور می تواند ایده آل برای کنترل سرعت در بسیار خطرناک و بسیار شیب دار و دامنه های. علاوه بر این می توانید به راحتی موتور ترمز بر توجه به کاهش ترافیک پیش رو برای متوقف کردن کامیون از رمنج از آنها از پشت. یک راننده می تواند به طور موثر حفظ امن فواصل زمانی که آنها به سهولت از شتاب دهنده از زمانی که آنها اعمال ترمز.
  • مناسب برای موتور– اگر چه در حال تغییر کردن می تواند تشنجی آن را نشانی از آسیب به وسایل نقلیه موتور در هر راه. یک موتور است که به تدریج تغییرات از بالا به پایین دنده بهتر از یکی است که تغییرات به طور ناگهانی از بالا به پایین است.
  • سوخت کارآمد– ترمز موتور به معنی استفاده کمتر از سوخت. روند خاموش مصرف سوخت موثر تر از زمانی که یک قرار می دهد موتور در خنثی یا ترمز.

با توجه به دلایل بالا و کامیون و رانندگان ترجیح می دهند می تواند موتور ترمز. اما برای جلوگیری از سر و صدا و آلودگی مقامات در برخی از شهرستانها و شهرهای کوچک قرار داده تا "بدون ترمز موتور" نشانه هایی در حوزه قضایی است.

آیا این همان Downshifting?

No نیست. در حالی که در هر دو موقعیت راننده با بهره گیری از کشیدن از موتور ماساژ به همراه خودرو به توقف موتور ترمز معمولا پایدار در یک دنده. Downshifting در اصل به معنی انتخاب یک دنده پایین تر به سرعت وسیله نقلیه به طور موقت. Downshifting به پایین دنده را افزایش می دهد موتور دور در دقیقه و افزایش سرعت به سرعت در بنزین وسایل نقلیه. اما در سنگین دیزل کامیون downshifting را افزایش ترمز موتور به طور موثر برای کاهش سرعت خودرو به تدریج به توقف.

What Does A 'No Engine Braking' Road Sign Mean?
در برخی از مناطق ترمز موتور ممنوع است با توجه به شدت صدای آن را ایجاد می کند. Pixabay

چرا این ممنوع است ؟

منn برخی از مناطق ترمز موتور ممنوع است با توجه به شدت صدای آن را ایجاد می کند. "بدون ترمز موتور" نشانه های قرار داده شده در تقاطع ها عبور می کند و یا در نزدیکی مناطق مسکونی. با صدای بلند سر و صدا می تواند بسیار مخرب برای جوامع به خصوص در شب و در ساعات اولیه صبح.

اگر چه بسیاری از علائم نشان می دهد ممنوعیت ترمز موتور در جاده های آمریکا, آن است که شایان ذکر است آن است که نا امن است.

همچنین بخوانید: مشکلات پوستی در تابستان

که باعث می شود "بدون ترمز موتور" علائم در جاده ها ؟

یکll نشانه های جاده ای از جمله "بدون ترمز موتور" نشانه های تهیه شده از واجد شرایط و با تجربه تولید کنندگان مانند Worksafe شرکت کنترل ترافیک. Worksafe شرکت کنترل ترافیک است که یک رهبر مورد اعتماد در بزرگراه ها و علائم تجاری تولید از جمله جاده های راهنمای. این شرکت همچنین توزیع دیگر کنترل ترافیک محصولات خود را به مقامات دولتی و نهادهای خصوصی.

در اینجا به همین دلیل شما باید با ما کار می کنند:

  • ما با ارائه هفت روز به نوبه خود در اطراف در سفارش.
  • ما رقابتی به عنوان یک کسب و کار و دولت پیمانکار
  • ما با ارائه بالاترین کیفیت در هر سفارش
  • همه محصولات ما هستند MUTCD خبره و سازگار است.

اگر چه ترمز موتور می تواند به نفع یکی باید به جلوگیری از ترمز موتور در هنگام سفر از طریق مناطق مسکونی. همیشه مراقب" بدون ترمز موتور "نشانه هایی برای جلوگیری از پرداخت جریمه های سنگین. دریافت در تماس با ما امروز برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ما کنترل ترافیک راه حل.

[سلب مسئولیت: مقاله منتشر شده در بالای ترویج لینک منافع تجاری.]



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب