چه چیزی شما فکر می کنم که بسته بندی حقوق و دستمزد از رسانه های ستاد?

رعد و برق. منبع تصویر: www.noaanews.noaa.gov در سال 2014 حداقل 2,582 نفر در حملات رعد و برق قربانیان رعد و بر

توسط ABDOOSNEWS در 2 خرداد 1399
رعد و برق. منبع تصویر: www.noaanews.noaa.gov
  • در سال 2014 حداقل 2,582 نفر در حملات رعد و برق
  • قربانیان رعد و برق نیست و به رسمیت شناخته شده در سطح ملی رسمی امداد رسانی, سیاست برای ارائه مناسب جبران خسارت از فاجعه ملی امداد بودجه
  • حملات رعد و برق در حال رفتن به بدتر شدن اوضاع در سال های آینده با توجه به گرم شدن کره زمین

آیا شما آگاه باشید از این فاجعه طبیعی است که جان هزاران نفر هر سال ؟ اگر شما در حال حدس زدن آن به عنوان زلزله و یا سیل و سپس شما در اشتباه هستند برای اطمینان حاصل کنید. هر سال بیش از 2500 مرگ و میر در هر سال بسیاری از روستاها هنوز هم unequipped برای رسیدگی به رعد و برق. چه بدتر ؟ رعد و برق است به رسمیت شناخته شده به عنوان یک فاجعه طبیعی در زیر سطح ملی رسمی امداد رسانی, سیاست برای ارائه مناسب غرامت به خانواده های قربانیان این فاجعه ملی امداد و بودجه.

بیش از 100 مرگ و میر گزارش شده با توجه به رعد و برق در شنبه 21 ژوئن در Bihar, Jharkhand, Madhya Pradesh و اوتار پرادش با 57 از بیهار به تنهایی و یک جلسه اضطراری کابینه شد و به سرعت به نام در بیهار و جبران خسارت برای قربانیان نیز اعلام کرد. به جای ارائه چنین غرامت بیشتر به طور منظم ارائه در سطح ملی در فاجعه بودجه امداد باید در دسترس ساخته شده.

رعد و برق نیست همیشه کشنده اما صدمات ناشی از آن می تواند بسیار دردناک و درمان تخصصی ارائه شده باید بلافاصله. بنابراین سیاستگذاران باید نه تنها نگه داشتن این موضوع از جبران خسارت در ذهن است اما امکانات برای مراقبت های پزشکی مناسب نیز باید ارائه شود به طوری که برخی از زندگی را می توان نجات داد.

دنبال NewsGram در توییتر: @NewsGram1

موسسه زمین و مدیریت بحران و دولت کرالا تا به حال مورد بررسی قرار داده در پیشرو بلایای طبیعی برای از 45 سال (1967-2012) و به این نتیجه رسیدند که 39 درصد از تمام مرگ و میر بوده است ناشی از رعد و برق در مقایسه با 18 درصد سیل می گوید: سیم گزارش. در سال 2014 حداقل 2,582 نفر در حملات رعد و برق با توجه به دولت است.

با توجه به thewire.در گزارش Jharkhand, بیهار آسام, Orissa, West Bengal, Maharashtra, کرالا, Madhya Pradesh, Uttar Pradesh, Chhattisgarh و منطقه هیمالیا هستند بیشتر تحت تاثیر رعد و برق و تولید بالاترین تعداد مرگ و میر. بسیاری از قربانیان زنان و کودکان هستند.

با کمی و یا بدون محافظ اقدامات انجام شده در برابر رعد و برق در روستاها آن است که مردم زندگی در روستایی که تحت تاثیر قرار است ، کشاورزان زمینه کارگران و عشایر و کارگران شده است به خصوص در معرض خطر مرگ توسط رعد و برق.

دنبال NewsGram در Facebook: @NewsGram

"در آن ذکر شده است و تحت عنوان 'مرگ ناشی از علل طبیعی' بنحوی است که آن را بر همه به طور مساوی. در عین حال تاثیر آن بر روستاییان بیشتر و از آنجا که اکثر مردم فقیر هنوز هم به ماندن در روستا و تاثیر آن بر ضعیف و نامتناسب. کسانی که در زمینه کار می کنند و یا مجبور به رفتن در اطراف با گله گاو و بز و یا مجبور به رفتن به جنگل ها به احتمال زیاد به رنج می برند. به راحتی چندین نمرات از مردم می میرند با توجه به این که هر سال در مناطق روستايی." گفت: Yogesh جین که رفتار قربانیان رعد و برق در یک روستایی بیمارستان در بیلسپور منطقه Chhattisgarh.

یک هادی رعد و برق. منبع تصویر: Wikimedia Commons

هر چند بلایای طبیعی قابل پیش بینی هستند آن است که سخت به دقت اشاره کردن که در آن و زمانی که آن را خواهد گرفت. رعد و برق اعتصاب می تواند در هر نقطه و در هر زمان در این منطقه. از این رو اقدامات حفاظتی باید مستقر در هر کجا که لازم است. هادی رعد و برق باید به آسانی در دسترس به مناطق بیشتر تحت تاثیر رعد و برق. بیمارستان ها باید مجهز به رسیدگی به تعداد قابل توجهی از بیماران. این اقدامات احتیاطی لازم برای نجات جان تمام کسانی که مجروح توسط رعد و برق.

این حملات رعد و برق در حال رفتن به بدتر شدن اوضاع در سال های آینده دانشمندان می گویند. یک تیم از دانشمندان از دانشگاه کالیفرنیا در برکلی دریافتند که رعد و برق خواهد بود انتظار می رود به افزایش حدود 12 درصد به ازای هر درجه سانتیگراد گرم که بدان معنی است که در حدود 50 درصد افزایش نسبت به قرن 21 با توجه به گرم شدن کره زمین.

-گزارش شده توسط کارکنان-نویسنده در NewsGram.

همچنین بخوانید:

رعد و برق جان بیشتر مردم در هند از سیل و زمین لرزه



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن