"ما هنوز به قله" شهردار ترنر می گوید: در حالی که یک گزارش نشان می دهد زندگی ذخیره شده اند

برای بیش از 20 دقیقه در روز شنبه کنفرانس مطبوعاتی شهردار هوستون سیلوستر ترنر بارها و بارها تاکید کرد که باید ب

توسط ABDOOSNEWS در 20 فروردین 1399

برای بیش از 20 دقیقه در روز شنبه کنفرانس مطبوعاتی شهردار هوستون سیلوستر ترنر بارها و بارها تاکید کرد که باید برای ساکنان محلی به حفظ و اجتماعی فاصله, اقامت خانه و پوشیدن ماسک — گفت که این اقدامات کار کرده اند در این شهرستان به سرعت COVID-19 تعداد مرگ در حال حاضر در 11 برای هوستون.

بنابراین یکی می تواند او را ببخشد شنیدن آه که اولین سوال او پس از اتمام آماده سخنان بود: "در حال شهر و شهرستان رهبران در یک نقطه در حال حاضر که در آن آنها می توانند شروع به بحث در مورد لغو این ماندن در محل کار به خانه امن ،

"نه" ترنر به سرعت پاسخ داد. "نه. جمعی تمرکز نیاز به ماندن در خانه و تعامل اجتماعی فاصله.

"تا زمانی که تعداد ما همچنان به افزایش, به ما رسیده به اوج در شهر هوستون. بنابراین حتی اگر نسبتا صحبت کردن شماره های ما پایین تر هستند ما هنوز رتبهدهی نشده است آماده به بحث در مورد پایان دادن به ماندن در خانه امن باقی بماند. مارس کل ماه آوریل ما در حال رفتن به نیاز به توان بسیار بسیار بسیار متمرکز شده است. و به انجام همه چیز ما می تواند به کاهش خطر ابتلا به این ویروس است.

در روز سه شنبه هوستون در بخش بهداشت و درمان شد, گزارش یک مرگ, آوردن مجموع آن به 11 و 175 مورد جدید از COVID-19 آوردن مجموع به 1,320. "دوباره ما انتظار تعداد کسانی که برای رفتن تا" ترنر گفت.

شهرستان هریس گزارش شده 12 COVID-19 مرگ و میر در unincorporated areas شهرستان و 825 مورد تأیید.

ترنر به ارمغان آورد تا دوباره اهمیت اجتماعی فاصله این شهر در پارک ها و گفت که آنها تعطیل خواهد شد اگر آنها بیش از حد شلوغ است. "در ماه مارس, اجازه دهید من در پیشبرد اگر ما می بینیم که شما در حال جمع آوری در جمعیت های بزرگ ما در حال رفتن به شکستن آن. من نمی خواهم مردم را به من و گفت: "خود مردم هستند که سنگین دست.' هیچ ما فقط تلاش برای صرفه جویی در زندگی شما و یا زندگی از یک دوست یا یک عضو خانواده است."

شهردار به نقل از یک گزارش جدید از مهربانتر موسسه در دانشگاه رایس است که در خانه بمانند سفارشات جلوگیری از مرگ و میر و بستری شدن در بیمارستان. "برآورد نشان می دهد که اجتماعی فاصله اقدامات در 14 روز دوره بین ماه های مارس 24 زمانی که دستور صادر شد و 6 آوریل را نجات داد این خطوط در مطالعه خود از 4,533 Houstonians نگه داشته و دیگری 48,812 از بودن در بیمارستان بستری محلی.

"این گزارش در ادامه می گویند که اگر ما در ادامه این مسیر توسط مارس 22 ما می تواند صرفه جویی در 13,220 زندگی حق در اینجا در هوستون/شهرستان هریس منطقه است."

شهردار همچنین گفت که اگر چه شش فدرال پرسنل بهداشتی بوده است انتظار می رود به ترک این دو شهر هوستون تست سایت در مارس 10, برنامه تغییر کرده و آنها اقامت از طریق آوریل 30. همچنین دولت فدرال ادامه خواهد داد را انتخاب کنید تا حفاظت شخصی هزینه تجهیزات در 100 درصد است.

شهردار معرفی شده عضو شورای شهر ادوارد پولارد که به نام و برای لحظه ای از نماز/مراقبه/سکوت در ظهر روز پنج شنبه در به رسمیت شناختن coronavirus وضعیت رو به این منطقه است.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن