راه برای رفتن پایدار در حالی که حفظ قاعدگی بهداشت

اما در نور از بلندی بحران جهانی بیشتر و بیشتر شهرستانها هستند نشان می دهد که ما در واقع می تواند همزیستی با طب

توسط ABDOOSNEWS در 7 خرداد 1399
Sustainable, Cities, World
اما در نور از بلندی بحران جهانی بیشتر و بیشتر شهرستانها هستند نشان می دهد که ما در واقع می تواند همزیستی با طبیعت در هماهنگی حتی بدون نیاز به هر گونه فداکاری فوق العاده ای. Pixabay

پایداری است که معمولا به عنوان تعریف یک تعادل خوب بین شهر و اقتصاد و کیفیت زندگی و چگونه این دو عامل تاثیر می گذارد محیط زیست است. ما در حال حاضر شاهد عواقب ناشی از ترک محیط زیست از معادله – کیفیت زندگی در واقع کاهش مییابد که هیچ مقدار از پول و کالا احتمالا می تواند برای این نوع از آلودگی هوا که برابر است با سیگار کشیدن 21 سیگار در روز است که پکن وضع موجود. پایدار است.

اما در نور از بلندی بحران جهانی بیشتر و بیشتر شهرستانها هستند نشان می دهد که ما در واقع می تواند همزیستی با طبیعت در هماهنگی حتی بدون نیاز به هر گونه فداکاری فوق العاده ای به شیوه زندگی ما. در واقع نه تنها ما می توانیم اما ما باید به خاطر آینده ما است.

در آن روح علاوه بر هدف بررسی فقط انرژیتگزاس برق رتبه بندی به ارمغان می آورد شما یک نگاه در برخی از شهرهای پایدار که نقشه امیدوارم پس از شهرهای دیگر در آینده است.

کپنهاگ, دانمارک: اکثر پایدار شهر در اروپا

Sustainable, Cities, World
پایداری است که معمولا به عنوان تعریف یک تعادل خوب بین شهر و اقتصاد و کیفیت زندگی و چگونه این دو عامل تاثیر می گذارد محیط زیست است. Pixabay

کپنهاگ است بصورتی پایدار و محکم تاسیس خود را به عنوان "پایتخت سبز اروپا" و آن را به طور مداوم هل پاکت در تمام جبهه پایداری.

چه فورا و خارج از غرفه خود را در دستور کار بلند پروازانه برای تبدیل شدن به اولین کربن خنثی شهرستان تا سال 2025. این طرح به این شامل یک سنگین تکیه بر دوچرخه که در حال حاضر پیشی اتومبیل در تعداد کمتر از یک سوم از خانواده ها داشتن یک ماشین. در واقع بسیاری از هتل ها حتی دوچرخه در سهام را برای مهمانان.

علاوه بر این تا پایان سال جاری تمام اتوبوس حمل و نقل عمومی اجرا خواهد شد با موتورهای الکتریکی. پشت بام های سبز شده اند و تبدیل شدن به هنجار در زیرساخت های, در حالی که سفت و سخت تضمین کیفیت آزمون حفظ و شیر آب تمیز.

شهر آمستردام, هلند: دوچرخه سواری سرزمین عجایب

همچنین به عنوان خوانده شده - Oklahoma State قاضی جریمه Johnson & Johnson $572 میلیون دلار خسارت به دولت برای سوخت رسانی آن بحران مواد مخدر

دوچرخه ها به وضوح یک مضمون مشترک در پایداری و آمستردام جهان شناخته شده نمادی از فرهنگ دوچرخه سواری. حتی فراتر از دوچرخه سواری حمل و نقل در حال تبدیل شدن به طور فزاینده ای سبز به عنوان وسایل نقلیه الکتریکی شروع به سبقت گرفتن از آنهایی که به طور منظم.

تلاش های پایداری در ادامه در ساکنان خانه های با پانل های خورشیدی تبدیل شدن بیشتر و بیشتر رایج در سقف بیش از سر خود را.

آمستردام نیز تشویق کشاورزی ارگانیک با بسیاری از بازارهای کشاورزان' ظاهر به طور مداوم در سراسر شهرستان.

به طور کلی در حالی که اولین چیزی که ممکن است بهار برای بسیاری از مردم هنگام فکر کردن در مورد پایتخت هلند است آن ملایم مواد مخدر سیاست های این شهر زیبا است خیلی بیشتر از یک محل حزب.

Sustainable, Cities, World
ما در حال حاضر شاهد عواقب ناشی از ترک محیط زیست از معادله – کیفیت زندگی در واقع کاهش مییابد. Pixabay

سوئد: قرار دادن زباله به خوبی استفاده

عهد به استکهلم پایداری آن است رویکرد نوآورانه به بهره برداری زباله که آیا آن می آید در صورت از اتلاف حرارت و یا فاضلاب زباله. پایتخت سوئد استخدام سوخت زیستی تبدیل گیاهان به نوبه فاضلاب زباله به سوخت برای وسایل نقلیه در حالی که اتلاف گرما که از استادیوم های مراکز داده ها و مغازه ها باید کانال گرمایش از ساکنان آن اگر همه می رود با توجه به طرح.

در بالا از آن شهر قصد دارد به سوخت های فسیلی-رایگان 2040.

ونکوور کانادا: کمترین میزان انتشار گازهای گلخانه ای در شمال امریکا

همچنین به عنوان خوانده شده - Facebook در حال توسعه یک نرم افزار پیام جدید 'موضوعات'

آنچه قابل تحسین در مورد ونکوور است که آن را نمی همیشه استفاده می شود به یک شهر پایدار است اما تحقق آن اثرات زیست محیطی و نیاز فوری برای کاهش آن ساخته شده به نوبه خود تیز و در حال حاضر به عنوان یک مثال خوب مورد نیاز را تغییر دهید.

آن را در حال حاضر عمده شهرستان با کمترین میزان تولید گازهای گلخانه ای در شمال امریکا تشویق دوچرخه سواری برای کار و/یا استفاده از وسایل نقلیه الکتریکی, ترویج, محلی, غذای سالم از طریق بازارهای کشاورزان و اجرای نوآورانه زباله های مدیریت پروژه.

سنگاپور: سبزترین شهر در آسیا

سنگاپور معروف است که سبزترین شهر در آسیا و به زودی این عنوان ممکن است کوتاه تر تبدیل – "سبزترین شهر. دوره."

سنگاپور تبدیل شده است و هدف بسیاری از مردم سودای سفر به خارج به خصوص به دلیل دیدنی و جذاب, راه های معماری مدرن در هم آمیختن با طبیعت در حالی که نوآوری های تکنولوژیک کمک به حفظ تعادل خوب بین دو جهان.

سنگاپور احساس می کند مانند یک امیدوار نگاه اجمالی به آینده است.

سان فرانسیسکو, کالیفرنیا,: بان کی مون از آب بطری های پلاستیکی و کیسه های

علاوه بر اینکه نام سبزترین شهر در شمال امریکا در سال 2011 سان فرانسیسکو یکی دیگر از جبهة نقطه عطف در آن پایداری رزومه – ممنوعیت کیسه های پلاستیکی و بطری های آب.

علاوه بر اینکه فن آوری و راه اندازی توپی که آن سان فرانسیسکو متعهد روش های نوآورانه برای مدیریت زباله داشتن نقل مکان کرد و 80 درصد از آن دفع زباله و دور از محل های دفن زباله و برنامه ریزی برای ایجاد این تعداد مطلق است.

Portland, Oregon: رشد جمعیت کاهش انتشار کربن

با وجود آن رو به رشد جمعیت پرتلند نشان داد که با برنامه های سمت راست و قاب از ذهن پایداری ندارد به محدود یک شهر اندازه.

25 درصد از نیروی کار در پورتلند رفت و آمد با دوچرخه حمل و نقل عمومی و یا همسفری و دوچرخه ترجیح حالت از حمل و نقل برای نزدیک به 10 درصد از ساکنان شهر.

همچنین علاوه بر یک سوم از پورتلند مصرف انرژی که از منابع تجدید پذیر آن نیز ممنوع کیسه های پلاستیکی.

کسانی که به عنوان به خوبی به عنوان دیگر شهرستانها در سراسر جهان به عنوان مثال منجر شود و ثابت کند که پایداری نیست برخی از مدینه فاضله دست نیافتنی اما یک موضوع مشترک متفکر سیاست, و مراقبت در مورد نسل های آینده است.

 



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن