مدیریت آب منطقه تصویب 6M دلار افزایش Caloosahatchee رودخانه مخزن

چاد Gillis فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 3:53 PM EDT Jun 11, 2020هزینه از بزرگترین باتلاقی پروژه مرمت برای

توسط ABDOOSNEWS در 23 خرداد 1399

هزینه از بزرگترین باتلاقی پروژه مرمت برای Lee County منطقه رفت تا با 6 میلیون دلار پنج شنبه پس از فلوریدای جنوبی مدیریت آب منطقه حاکم بر اعضای هیئت مدیره تصویب افزایش می دهد.

در مجموع Caloosahatchee رودخانه مخزن که اغلب به نام C-43 پروژه توسط مهندسین و هزینه بیش از 600 میلیون دلار است و در حال حاضر تحت ساخت و ساز.

هیئت مدیره تصویب افزایش به اتفاق آرا.

افزایش لازم بود چرا که پیمانکار هزینه های رفت و تا همین اواخر. این پروژه در مورد هزینه $500,000 تا یک روز برای ساخت با توجه به منطقه ،

جزئیات: مخزن پروژه شیفت تمرکز تصفيه آب و فاضلاب جزء

منطقه کارکنان ارائه گزارش ماهانه در هر گونه تغییر سفارشات در پروژه جنیفر رینولدز مدیر اکوسیستم مرمت و پروژه های سرمایه گفت: در پاسخ به سوال عضو هیئت مدیره کارلوس "چارلی" E. مارتینز بازنشسته سازنده خانه از Miami-Dade County است.

رینولدز گفت: این پروژه خواهد بود "قابل ملاحظه ای کامل" در دسامبر 2023.

این Caloosahatchee و سنت لوسی رودخانه بودند مصنوعی متصل به دریاچه اوکیچوبی به تخلیه قطعات تاریخی باتلاقی برای کشاورزی و توسعه است.

امروز رودخانه ها به عنوان سیل دشت. و اگر چه سنت لوسی منطقه هرگز می خواهد به دیدن خروجی آب از دریاچه اوکیچوبی لازم است در سواحل غرب است.

مخزن ضبط خواهد شد 170,000 هکتار-فوت یا حدود 55 میلیارد گالن آب از رودخانه, فروشگاه, است که در آب و سپس انتشار آن دوران خشک.

نشسته در حدود 10000 هکتار در غرب Hendry County, مخزن مورد نیاز است به تقلید تاریخی و شرایط زمانی که آب نشسته در چشم انداز محلی برای ماه یا بیشتر و به آرامی تخلیه به رودخانه.

این زمین ها اغلب به عنوان یک حوزه آبخيز یا حوضه باید پس از خشک شده و توسعه یافته است.

جزئیات: گروه های زیست محیطی ستایش رژیم صهیونیستی است. DeSantis کابینه برای رای دادن به خرید پلنگ زیستگاه

بنابراین آب که یک بار به آرامی خوراک رودخانه و خور در طول زمستان فصل خشک به جای جریان به خلیج مکزیک در طول بارانی, ماه های تابستان.

کمبود مداوم آب شیرین جریان باعث آسیب به رودخانه ظریف خور.

بنیاد دریایی اکوسیستم مصب هستند که در آن تازه و آب شور دیدار و خانه را به هزاران نفر از های مختلف موجودات و ماهی و حیوانات.

اتصال با این خبرنگار: @ChadGillisNP در توییتر.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن